Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi Przebudowa (remont z modernizacją) dróg leśnych: 1. KONWALIOWA w Leśnictwie Przecław o długości 570 mb. 2. NA DĘBOWY LAS w Leśnictwie Przecław o długości 1160 mb. 3. NA BASEN w Leśnictwie Przecław o długości 600 mb. w Nadleśnictwa Tuszyma w 2013 roku. Miejscem realizacji zamówienia jest: Nadleśnictwo Tuszyma, Leśnictwo Przecław.

Nadleśnictwo Tuszyma ogłasza przetarg

  • Adres: 39-321 Tuszyma, Tuszyma 147
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. (0-17) 5813111
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Tuszyma
    Tuszyma 147 147
    39-321 Tuszyma
    tel. (0-17) 5813111
    REGON: 69002698200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/tuszyma
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Lesne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi Przebudowa (remont z modernizacją) dróg leśnych: 1. KONWALIOWA w Leśnictwie Przecław o długości 570 mb. 2. NA DĘBOWY LAS w Leśnictwie Przecław o długości 1160 mb. 3. NA BASEN w Leśnictwie Przecław o długości 600 mb. w Nadleśnictwa Tuszyma w 2013 roku. Miejscem realizacji zamówienia jest: Nadleśnictwo Tuszyma, Leśnictwo Przecław.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi Przebudowa (remont z modernizacją) dróg leśnych: 1. KONWALIOWA w Leśnictwie Przecław o długości 570 mb. 2. NA DĘBOWY LAS w Leśnictwie Przecław o długości 1160 mb. 3. NA BASEN w Leśnictwie Przecław o długości 600 mb. w Nadleśnictwa Tuszyma w 2013 roku. Miejscem realizacji zamówienia jest: Nadleśnictwo Tuszyma, Leśnictwo Przecław. Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór w specjalności drogowej bez ograniczeń, w czasie trwania budowy (przewidywany okres trwania robót budowlanych - 3 miesiące (92 dni) w oparciu o dokumentację projektową załączoną do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także w okresie gwarancji i rękojmi tj. do 4 lat od podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych polegających na przebudowie drogi. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Obioru Robót stanowiące załącznik do SIWZ. 3.4. Opis czynności do wykonania w ramach zamówienia: Obowiązkowa obecność inspektora na budowie - minimum 3 razy w tygodniu (w różnych dniach) oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, potwierdzona wpisem do dziennika budowy. W szczególnym przypadku uzasadnionej, przewidzianej nieobecności inspektora należy zorganizować jego zastępstwo i uzyskać akceptację Zamawiającemu. Osoba zastępująca winna posiadać kwalifikacje takie same jak zastępowany inspektor. Nadzór nad realizacją inwestycji powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie. Ogólne zadania polegają na podejmowaniu decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów i postępem robót, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania warunków umowy przez wykonawcę robót budowlanych. Inspektor nadzoru wypełnia swoje obowiązki wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie. Organizuje prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę robót budowlanych. Inspektor nadzoru podejmuje decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materiałów, wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót i przedstawia do akceptacji Zamawiającemu. Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach sformułowanych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonani i Odbioru Robót oraz normach i przepisach związanych z realizacją zadania. Podejmuje i odpowiada za wszelkie decyzje, które dotyczą: 1) wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej w zakresie określonym w warunkach umowy, 2) żądania usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót budowlanych, 3) udzielenia wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących umowy, 4) wnioskowania do Zamawiającego: a) w sprawie wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, b) w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, c) w ważnych sprawach finansowych i prawnych; 5) uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 6) rozpoznania i przedstawiania do akceptacji Zamawiającego zaopiniowaną dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót na proponowane przez wykonawcę roboty dodatkowe, 7) zajmowania stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 8) dokonywania analizy i opiniowania przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo-finansowych robót i uaktualnionych harmonogramów rzeczowo-finansowych robót w celu ich akceptacji przez Zamawiającego, 9) wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP, 10) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 11) prowadzenia dokumentacji ze wszystkich kontaktów z wykonawcą robót budowlanych, 12) sprawdzania pomiarów i badań materiałów dostarczonych na plac budowy bez względu na to, czy od wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach umowy oraz żądania wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ze wskazanych przez wykonawcę źródeł, b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, c) akceptowanie technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, d) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, e) zlecanie wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości, 13) akceptacja sprzętu oraz środków transportowych użytych do robót, co do zgodności ich z warunkami Umowy, 14) zatwierdzenia zakresu kontroli robót prowadzonych przez wykonawcę, 15) wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych do opracowania elaboratów końcowych, ewentualnie zlecenia tych czynności niezależnemu laboratorium akceptowanemu przez Zamawiającego i dokonanie oceny wyników badań i pomiarów , 16) ustalania metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę, 17) akceptowania urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 18) sprawdzania wykonanych robót i powiadamiania wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenia usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 19) wnioskowania o dokonanie zmian (wydłużenia) terminu wykonania robót w wyszczególnionych w Umowie przypadkach i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia propozycji przez wykonawcę, 20) oceny przedstawionych przez wykonawcę wycen kosztów zmian w robotach i przedstawieniu do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty ich zgłoszenia, 21) dokonania odbioru technicznego: gotowych elementów, robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego robót oraz prac z zakresu obsługi geodezyjnej, 22) sprawdzenia zestawień wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót i potwierdzenie kwot do wypłaty (w ciągu 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę), 23) poświadczenia terminu zakończenia robót, 24) stwierdzenia zakończenia robót, sprawdzania kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenia do akceptacji Zamawiającego w celu ustalania terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 25) sprawdzania ostatecznej kwoty należnej wykonawcy, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawiania Zamawiającemu do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 7 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), 26) dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, 27) rozliczenia umowy w przypadku wypowiedzenia jej, 28) Inspektor nadzoru w ramach prowadzonego nadzoru ma obowiązek dopilnować aby Wykonawca wykonał wszystkie badania i pomiary wymagane w STWiOR oraz w uzasadnionych przypadkach ma obowiązek zlecić na własny koszt sprawdzające badania laboratoryjne inwestycji, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Ponadto przed odbiorem końcowym robót Inspektor nadzoru obowiązkowo musi zlecić na swój koszt wykonanie min. jedno badanie zagęszczenia płytą VSS1 na 1 km drogi potwierdzające uzyskanie wymaganych parametrów nośności drogi zapisanych w STWiOR. Badania laboratoryjne należy zlecić do wykonania w laboratorium posiadającym akredytację. 29) stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 30) Inspektor nadzoru dopilnuje załatwienia wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót w tym: a) przekazanie Wykonawcy robót wszelkich niezbędnych dokumentów i kompletnej dokumentacji projektowej, b) przekazanie placu budowy z udziałem Zamawiającego, dokonywanie czynności odbiorczych robót zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz uczestniczenie w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych, c) potwierdzenie na zgłoszeniu zakończenia robót przedstawionym przez wykonawcę, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z dokumentacją projektową. d) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji oraz protokołem odbioru robót wykonanych i przekazanie Zamawiającemu, e) rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 92 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ustala się wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach