Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane i modernizacyjne w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie oraz roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych na terenie miasta Szczytno.

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Polska 38
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 089 6248511 w. 27
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Polska 38 38
    12-100 Szczytno
    tel. 089 6248511 w. 27
    REGON: 51958421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szczytno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane i modernizacyjne w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie oraz roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych na terenie miasta Szczytno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych i modernizacyjnych w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie oraz robót rozbiórkowych obiektów budowlanych na terenie miasta Szczytno. 2. Zakres Zamówienia obejmuje następujące części (zadania): -Zadanie Nr 1 - roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych, przedmiot główny: kod CPV 45110000-1, nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, - Zadanie Nr 2- remonty dachów i pokryć dachowych, przedmiot główny: kod CPV: 45.45.30.00 - 7, nazewnictwo wg CPV: roboty remontowe i renowacyjne dodatkowy przedmiot: kod CPV: 45.26.12.10 - 9, nazewnictwo wg CPV: wykonywanie pokryć dachowych, kod CPV: 45.26.19.10 -6, nazewnictwo wg CPV: naprawa dachów, - Zadanie Nr 3 - roboty zduńskie, przedmiot główny: kod CPV 45.26.26.30-6, nazewnictwo wg CPV: wznoszenie pieców, - Zadanie Nr 4 - roboty elektryczne, przedmiot główny: kod CPV 45.31.00.00-3, nazewnictwo wg CPV: roboty instalacyjne elektryczne, - Zadanie Nr 5 -Remonty elementów budynków i inne, przedmiot główny: kod CPV: 45.45.30.00 - 7, nazewnictwo wg CPV: roboty remontowe i renowacyjne dodatkowy przedmiot: kod CPV : 45.44.21.00-2 -nazewnictwo wg CPV: Roboty malarskie, kod CPV : 45213220-1 nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie magazynów, - Zadanie Nr 6 - wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych,przedmiot główny: kod CPV : 45.42.10.00-4 - nazewnictwo wg CPV: roboty w zakresie stolarki budowlanej. Szczegółowe terminy wykonania poszczególnych robót wg SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występującymi wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi: - przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, - zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym projekcie umowy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, każda o wartości minimum dla poszczególnych części (zadań): 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 1 - Roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych, 30.000 zł brutto dla Zadania Nr 2 - Remonty dachów i pokryć dachowych 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 3 - Roboty zduńskie, 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 4 - Roboty elektryczne, 30.000 zł brutto dla Zadania Nr 5 - Remonty elementów budynków, 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 6 - Wymiana stolarki okiennej. odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot umowy w zakresie poszczególnych zadań. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają polisę lub inny dokument stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż dla poszczególnych części - zadań: 10.000 zł dla Zadania Nr 1 - Roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych, 20.000 zł dla Zadania Nr 2 - Remonty dachów i pokryć dachowych 10.000 zł dla Zadania Nr 3 - Roboty zduńskie, 10.000 zł dla Zadania Nr 4 - Roboty elektryczne, 10.000 zł dla Zadania Nr 5 - Remonty elementów budynków, 10.000 zł dla Zadania Nr 6 - Wymiana stolarki okiennej. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty, oświadczeń i zaświadczeń. 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych, ( wymagane minimum 1) każda o wartości minimum: 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 1 - Roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych, 30.000 zł brutto dla Zadania Nr 2 - Remonty dachów i pokryć dachowych 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 3 - Roboty zduńskie, 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 4 - Roboty elektryczne, 30.000 zł brutto dla Zadania Nr 5 - Remonty elementów budynków, 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 6 - Wymiana stolarki okiennej. odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 2) wskazanie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają w przypadku: a) Zadania Nr 1 - Roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych, Zadania Nr 2 - Remonty dachów pokryć i dachowych, Zadania Nr 4 - Roboty elektryczne Zadania Nr 5 - Remonty elementów budynków, Zadania Nr 6 - Wymiana stolarki okiennej. wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego b) Zadania Nr 3 - Roboty zduńskie - uprawnienia mistrza w zakresie zduństwo. 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, należy przedstawić polisę lub inny dokument na sumę nie niższą niż dla poszczególnych części (zadań): 10.000 zł dla Zadania Nr 1 - Roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych, 20.000 zł dla Zadania Nr 2 - Remonty dachów i pokryć dachowych 10.000 zł dla Zadania Nr 3 - Roboty zduńskie, 10.000 zł dla Zadania Nr 4 - Roboty elektryczne, 10.000 zł dla Zadania Nr 5 - Remonty elementów budynków, 10.000 zł dla Zadania Nr 6 - Wymiana stolarki okiennej 4. Wykaz zakresu robót, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szczytno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach