Przetargi.pl
Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającegonadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie „zaprojektuji wybuduj” „KWP Szczecin – budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 78 11 479 , fax. 47 78 11 477
  • Data zamieszczenia: 2021-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 47 78 11 479, fax. 47 78 11 477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającegonadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie „zaprojektuji wybuduj” „KWP Szczecin – budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia na rzecz i w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” „KWP Szczecin – budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie” . Za usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania należy rozumieć usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu lub tożsame funkcje polegające na zarządzaniu, pełnieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego oraz współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości oraz realizacja w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności wynikających z zapisów umowy z tytułu gwarancji określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych i prac projektowych, w okresie gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych do zakończenia okresu gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 3. Zamawiający nie przewidywał udzielenia Wykonawcy zaliczki, zgodnie z treścią art. 151a uPzp. 4. Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: 1) Inspektor nadzoru w branży uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 2) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 5. Zamawiający wymagał aby Wykonawca na etapie składania oferty dysponował osobą pełniącą funkcję koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, od której Zamawiający wymaga doświadczenia w pełnieniu funkcji koordynatora lub kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 3 lit. b) siwz. 6. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz. 7. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 8. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71247000-1 opis CPV Nadzór nad robotami budowlanymi; 71248000-8 opis CPV Nadzór nad projektem i dokumentacją; 71520000-9 opis CPV Usługi nadzoru budowlanego; 71631300-3 opis CPV Usługi technicznego nadzoru budowlanego; 71310000-4 opis CPV Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 9. Zamawiający określił następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): 9.1. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi nadzoru na cały okres realizacji zamówienia. 9.2. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 9.1 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. 9.3. Zamawiający wymagał aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem podjęcia czynności. 9.4. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w §14 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 10. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach