Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8211479 , fax. 91 8211477
- Data zamieszczenia: 2017-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8211479, fax. 91 8211477
REGON: 810903040 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu: Budowa nowej siedziby KPP w Wałczu przy al. Zdobywców Wału Pomorskiego - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia jest usługa pełnienia na rzecz i w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu Budowa nowej siedziby KPP w Wałczu. Za usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania należy rozumieć usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu, lub tożsame funkcje polegające na zarządzaniu, pełnieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego oraz współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 2.2. Szczegółowy opis robót objętych nadzorem stanowiącym przedmiot zamówienia został zawarty w projektach budowlanych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót - poszczególnych branż, stanowiących załącznik nr 6 do siwz. 2.3. Całość robót objętych nadzorem, stanowiącym przedmiot zamówienia została objęta pozwoleniem na budowę - Decyzja nr 106/2016 z dnia 13 maja 2016 r. 3. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi; 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją; 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego; 71631300-3 Usługi technicznego nadzoru budowlanego; 71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: 1) konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1osoba; 2) sanitarnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba; 3) instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba; 4) instalacji telekomunikacyjnych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba. Zamawiający dopuszcza łączenie specjalności. 5. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 6. Dodatkowo wymaga się od Wykonawcy realizacji w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności wynikających z zapisów umowy, z tytułu gwarancji i rękojmi określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 7. Zamawiający określił następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, specjalisty ds. rozliczeń finansowych na okres trwania budowy; 2) zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt 1 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności rozliczeniowych związanych z wystawieniem przez Wykonawcę robót pierwszej faktury w ramach realizacji niniejszej umowy; 3) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności rozliczeniowe, o których mowa w pkt 2 w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminu ważności umowy oraz stanowiska pracy zatrudnionej osoby, przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności rozliczeniowych; 4) pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 4 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 8. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający dopuszczał powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa ulicy Puszkina i Witosa w Goleniowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-05 - Inżynier kontraktu
Dodano: 2024-01-11 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m. Swochowo wraz z odprowadzeniem ścieków do m. Bielice
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa wraz z modernizacją amfiteatru przy budynku MGOK- etap I”
Dodano: 2023-10-04 - Nadzór inwestorski na zadaniu pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 w m. Kołobrzeg (ul. Krzywoustego) na odcinku od ronda im. Solidarności do ronda im. Jerzego Patana.
Dodano: 2023-09-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego w miejscowościach: Myślibórz...”
Dodano: 2023-05-04 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach
Dodano: 2022-12-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych
Dodano: 2022-11-10 - Kompleksowy nadzór inwestorski inwestycji pod nazwą: „Budowa budynków wielorodzinnych nr 6 i nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – osiedle Biedronka w Karlinie”
Dodano: 2022-10-27 - Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Zespół Budynków Wielorodzinnych, Osiedle „Górny Taras” – budynek „B”
Dodano: 2022-10-10