Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
- Data zamieszczenia: 2019-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
ul. Gdańska 6
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
REGON: 52524000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn.: „Budowa podziemnych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w rejonie Placu 16 Dywizji i ul. Ks. Kellera” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zwanej dalej nadzorem polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego polegająca na budowie 5 szt. podziemnych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w rejonie Placu 16 Dywizji i ul. Ks. Kellera w Starogardzie Gdańskim zgodnie z lokalizacją określoną w dokumentacji projektowej. 2.2. Zakres wykonania zadania obejmuje m. in: prace przygotowawcze w tym roboty rozbiórkowe nawierzchni w niezbędnym zakresie oraz wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych zgodnie z warunkami decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 04.02.2019 r.; wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; zakup i zainstalowanie systemu kontroli dostępu do pojemników i rozliczania kart czipowych oraz monitorowania stanu ich zapełnienia wraz z licencją oprogramowania; przeprowadzenie rozruchu mechanicznego (na sucho) i technologicznego (na odpadach); dostarczenie zamawiającemu kart czipowych dla użytkowników podziemnych pojemników niezbędnych dla prawidłowego użytkowania systemu w ilości 200 szt.; dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno – ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i p.poż w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej; uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z prawa, umożliwiających użytkowanie i eksploatację obiektu; zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do SIWZ. Zamawiający powierzy Inspektorowi nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań, dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24