Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn.: „Budowa podziemnych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w rejonie Placu 16 Dywizji i ul. Ks. Kellera”

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn.: „Budowa podziemnych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w rejonie Placu 16 Dywizji i ul. Ks. Kellera”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zwanej dalej nadzorem polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego polegająca na budowie 5 szt. podziemnych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w rejonie Placu 16 Dywizji i ul. Ks. Kellera w Starogardzie Gdańskim zgodnie z lokalizacją określoną w dokumentacji projektowej. 2.2. Zakres wykonania zadania obejmuje m. in: prace przygotowawcze w tym roboty rozbiórkowe nawierzchni w niezbędnym zakresie oraz wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych zgodnie z warunkami decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 04.02.2019 r.; wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; zakup i zainstalowanie systemu kontroli dostępu do pojemników i rozliczania kart czipowych oraz monitorowania stanu ich zapełnienia wraz z licencją oprogramowania; przeprowadzenie rozruchu mechanicznego (na sucho) i technologicznego (na odpadach); dostarczenie zamawiającemu kart czipowych dla użytkowników podziemnych pojemników niezbędnych dla prawidłowego użytkowania systemu w ilości 200 szt.; dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno – ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i p.poż w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej; uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z prawa, umożliwiających użytkowanie i eksploatację obiektu; zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do SIWZ. Zamawiający powierzy Inspektorowi nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań, dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach