Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn."Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik" w formule: " zaprojektuj i wybuduj"

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, Kozielska1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/4106428
  • Data zamieszczenia: 2023-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    Kozielska1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 32/4106428
    REGON: 276258523
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn."Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik" w formule: " zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną obejmującą realizację w ramach inwestycji pn.„Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiotem nadzoru jest nadzór nad wykonaniem dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu - instalacji osobny projekt) wraz z wykonaniem kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.„Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”- na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Rudnik w następującym zakresie: 1) instalacji fotowoltaicznych - 305 szt,2) instalacji solarnych - 166 szt,3) pomp ciepła na potrzeby cwu - 103 szt .Zamówienie jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 14. Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 - REACT-EU. Działanie 14.3. Odnawialne źródła energii – REACT-EU – konkurs.w ramach projektu partnerskiego „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Krzanowice i Gminy Rudnik”Opis przedmiotu zamówienia wskazujący na zakres realizowanych prac objętych nadzorem zamieszczono na:stronie postępowania Mini portalu – identyfikator postępowania na Mini Portalu 77a7aea3-90c4-4796-9f70-2e80ce1ed174 oraz dodatkowo Na BIPIE Gminy Rudnik http://bip.gmina-rudnik.pl/powyzej-30-000--/odnawialne-zrodla-energii-dla-mieszkancow-gminy-rudnik-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj/#odnawialne-zrodla-energii-dla-mieszkancow-gminy-rudnik-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj 1.3 Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektora nadzoru inwestorskiego wykonującego wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.1.4 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do niniejszej SWZ tj. w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy ( załącznik nr 5 do SWZ).1.5Wizja lokalnaZamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.1.6 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia.Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie wymaga,stosowanie do treści art.96 ust.1 ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974r. Kodeks pracy (t. j.Dz. U. z 2022r. poz.1510 ze zm) osób wykonujących czynności związane ze świadczeniem usług nadzoru ( samodzielna funkcja techniczna w budownictwie). 1.7 Przedmiotowe środki dowodoweZamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. Doświadczenie Koordynatora Inspektorów Nadzoru (Specjalista nr 1) stanowi kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach