Gmina Rudnik ogłasza przetarg
- Adres: 47-411 Rudnik, Kozielska1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32/4106428
- Data zamieszczenia: 2023-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
Kozielska1
47-411 Rudnik, woj. śląskie
tel. 32/4106428
REGON: 276258523 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn."Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik" w formule: " zaprojektuj i wybuduj" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną obejmującą realizację w ramach inwestycji pn.„Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiotem nadzoru jest nadzór nad wykonaniem dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu - instalacji osobny projekt) wraz z wykonaniem kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.„Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”- na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Rudnik w następującym zakresie: 1) instalacji fotowoltaicznych - 305 szt,2) instalacji solarnych - 166 szt,3) pomp ciepła na potrzeby cwu - 103 szt .Zamówienie jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 14. Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 - REACT-EU. Działanie 14.3. Odnawialne źródła energii – REACT-EU – konkurs.w ramach projektu partnerskiego „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Krzanowice i Gminy Rudnik”Opis przedmiotu zamówienia wskazujący na zakres realizowanych prac objętych nadzorem zamieszczono na:stronie postępowania Mini portalu – identyfikator postępowania na Mini Portalu 77a7aea3-90c4-4796-9f70-2e80ce1ed174 oraz dodatkowo Na BIPIE Gminy Rudnik http://bip.gmina-rudnik.pl/powyzej-30-000--/odnawialne-zrodla-energii-dla-mieszkancow-gminy-rudnik-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj/#odnawialne-zrodla-energii-dla-mieszkancow-gminy-rudnik-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj 1.3 Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektora nadzoru inwestorskiego wykonującego wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.1.4 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do niniejszej SWZ tj. w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy ( załącznik nr 5 do SWZ).1.5Wizja lokalnaZamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.1.6 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia.Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie wymaga,stosowanie do treści art.96 ust.1 ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974r. Kodeks pracy (t. j.Dz. U. z 2022r. poz.1510 ze zm) osób wykonujących czynności związane ze świadczeniem usług nadzoru ( samodzielna funkcja techniczna w budownictwie). 1.7 Przedmiotowe środki dowodoweZamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. Doświadczenie Koordynatora Inspektorów Nadzoru (Specjalista nr 1) stanowi kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu”
Dodano: 2024-04-17 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-09-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
Dodano: 2023-09-26 - ,,Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
Dodano: 2023-08-10 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Parku Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
Dodano: 2023-05-17 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Wykonanie ogrodów deszczowych na terenie Gminy Cz-Dz” w ramach projektu Z zapałem przeciw zmianom klimatu..."
Dodano: 2023-05-16 - USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY ZIELONEJ ORAZ PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY BRZOSKWINIOWEJ NA TERENIE SOŁECTWA CZANIEC GMINA PORĄBKA”
Dodano: 2023-05-15 - Obsługa Inwestorska na zadaniu pn: Dobry klimat dla Radlina - kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskich Etap II z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2023-05-15