Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
- Data zamieszczenia: 2012-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Trzebnicka 33 33
50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa Parku Staszica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa Parku Staszica polegającego w szczególności na świadczeniu usług doradczych oraz podejmowaniu czynności związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją zadania. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektów, wybranych Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 4088/III/10 z dn. 16.03.2010r. do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski, w tym: a)nadzór nad realizacją zadania: - roboty ogólnobudowlane: - prace przygotowawcze i rozbiórkowe, - ukształtowanie terenu, - remont i przebudowa ciągów komunikacyjnych, placów i placyków, - rozbiórka nieczynnej fontanny i budowa w tym samym miejscu nowej fontanny wraz z torem do jazdy na wrotkach i placem przeznaczonym do organizacji imprez terenowych, - budowa placów rekreacji ruchowej dla dzieci starszych i młodzieży wraz z zestawem linowym, siłownią terenową oraz placem do gry do kosza, - budowa placyków dla dzieci młodszych wraz z urządzeniami zabawowymi oraz placów dla osób starszych wraz z stołami do gier, - budowa polany do sportowych gier zespołowych wraz z trawiastym boiskiem, - budowa strefy przeznaczonej dla spacerów z psami wraz wybiegami, psią toaletą i ścieżką spacerową, - zagospodarowanie terenu elementami małej architektury, - budowa niskiego ogrodzenia terenu parku, - prace pielęgnacyjno-sanitarne istniejących drzew i krzewów, renowacja trawników, - wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz części nowych trawników, - wykonanie i montaż tablic informacyjnych o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej oraz postumenty pod tablice pamiątkowe, - roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: - budowa przyłącza wodociągowego i instalacji systemu nawadniania, - roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: - przebudowa oświetlenia parkowego (zmiana lokalizacji istniejących lamp parkowych). Obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca ustanowi Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla poszczególnych rodzajów robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie wobec Wykonawcy Robót i jego Podwykonawców przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji przedmiotowych robót budowlanych z zatwierdzonymi projektami i pozwoleniami na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wytycznymi Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przestawienia ew. ekspertyz, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów realizacji i odbioru końcowego, d)potwierdzanie wpisami do dziennika budowy faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e)sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, f)potwierdzanie dokumentów płatności (faktury wraz z załącznikami) i składanie ich do Zamawiającego, g)weryfikacja dokumentów, potwierdzających prawidłowe zakończenie prac budowlanych, w tym dokumentacji powykonawczej, h)nieodpłatny udział w przeglądach stanu technicznego wykonanych robót budowlanych przed zakończeniem okresu gwarancyjnego, i)informowanie na piśmie przedstawiciela Zamawiającego o przyczynach wstrzymania robót budowlanych, wadach w dokumentacji projektowej, konieczności wykonania badań, prób, ekspertyz dotyczących robót budowlanych, j)opatrzenia wszystkich materiałów informacyjnych (protokoły, raporty, notatki oraz korespondencja) zestawem znaków graficznych. Informacje dotyczące zestawienia znaków graficznych zawarte zostały w załączniku nr 1 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A - Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-06-28 - Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przywrócenie walorów funkcjonalnych zespołowi budynków PSM II stopnia we Wrocławiu poprzez ich modernizację oraz dostosowanie do prowadzenia działań dydaktycznych
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I (branża elektryczna)
Dodano: 2016-05-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
Dodano: 2016-04-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
Dodano: 2016-04-14 - Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania : Remont jezdni północnej autostrady A4 od km 175+000 do km 193+965 wraz z opracowaniem dokumentacji
Dodano: 2016-03-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Adaptacja pomieszczeń po byłym mieszkaniu służbowym na sale lekcyjne w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w m. Góra ul. Poznańska,,
Dodano: 2016-02-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi ul. Armii Polskiej w Górze.
Dodano: 2016-02-23