Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa Parku Staszica

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2012-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa Parku Staszica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa Parku Staszica polegającego w szczególności na świadczeniu usług doradczych oraz podejmowaniu czynności związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją zadania. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektów, wybranych Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 4088/III/10 z dn. 16.03.2010r. do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski, w tym: a)nadzór nad realizacją zadania: - roboty ogólnobudowlane: - prace przygotowawcze i rozbiórkowe, - ukształtowanie terenu, - remont i przebudowa ciągów komunikacyjnych, placów i placyków, - rozbiórka nieczynnej fontanny i budowa w tym samym miejscu nowej fontanny wraz z torem do jazdy na wrotkach i placem przeznaczonym do organizacji imprez terenowych, - budowa placów rekreacji ruchowej dla dzieci starszych i młodzieży wraz z zestawem linowym, siłownią terenową oraz placem do gry do kosza, - budowa placyków dla dzieci młodszych wraz z urządzeniami zabawowymi oraz placów dla osób starszych wraz z stołami do gier, - budowa polany do sportowych gier zespołowych wraz z trawiastym boiskiem, - budowa strefy przeznaczonej dla spacerów z psami wraz wybiegami, psią toaletą i ścieżką spacerową, - zagospodarowanie terenu elementami małej architektury, - budowa niskiego ogrodzenia terenu parku, - prace pielęgnacyjno-sanitarne istniejących drzew i krzewów, renowacja trawników, - wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz części nowych trawników, - wykonanie i montaż tablic informacyjnych o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej oraz postumenty pod tablice pamiątkowe, - roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: - budowa przyłącza wodociągowego i instalacji systemu nawadniania, - roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: - przebudowa oświetlenia parkowego (zmiana lokalizacji istniejących lamp parkowych). Obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca ustanowi Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla poszczególnych rodzajów robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie wobec Wykonawcy Robót i jego Podwykonawców przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji przedmiotowych robót budowlanych z zatwierdzonymi projektami i pozwoleniami na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wytycznymi Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przestawienia ew. ekspertyz, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów realizacji i odbioru końcowego, d)potwierdzanie wpisami do dziennika budowy faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e)sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, f)potwierdzanie dokumentów płatności (faktury wraz z załącznikami) i składanie ich do Zamawiającego, g)weryfikacja dokumentów, potwierdzających prawidłowe zakończenie prac budowlanych, w tym dokumentacji powykonawczej, h)nieodpłatny udział w przeglądach stanu technicznego wykonanych robót budowlanych przed zakończeniem okresu gwarancyjnego, i)informowanie na piśmie przedstawiciela Zamawiającego o przyczynach wstrzymania robót budowlanych, wadach w dokumentacji projektowej, konieczności wykonania badań, prób, ekspertyz dotyczących robót budowlanych, j)opatrzenia wszystkich materiałów informacyjnych (protokoły, raporty, notatki oraz korespondencja) zestawem znaków graficznych. Informacje dotyczące zestawienia znaków graficznych zawarte zostały w załączniku nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach