Przetargi.pl
Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. Część A. Nr sprawy: ZTBS-ZP-RSM-2012-01/NI/A

Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Miodowa 23
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4782211 , fax. 068 4782211
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu
    ul. Miodowa 23 23
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4782211, fax. 068 4782211
    REGON: 97125984900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagantbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Towarzystwo budownictwa społecznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. Część A. Nr sprawy: ZTBS-ZP-RSM-2012-01/NI/A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. Część A . 2. Zakres robót budowlanych zadania pn.Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -etap I. Część A, obejmuje: 1) remonty i modernizacje budynków mieszkalnych Gminy Żagań o statusie miejskim oraz będących w zarządzie Wspólnot Mieszkaniowych działających na terenie miasta Żagań w szczególności: zmiany wystroju elewacji, wymiany stolarki, instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, remontów klatek schodowych, wymiany pokrycia dachów. 2) zagospodarowanie terenu - kwartał ograniczony ul. Bracka-Długa-Słowackiego-Keplera w zakresie: przebudowa dróg wewnętrznych, zatoki pojazdowe, plac zabaw, mała architektura, szata roślinna. 3) CPV: 45.26.26.90-4, 45.45.30.00-7, 45.45.41.00-5, 45.26.19.00-3, 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1, 45.32.10.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.23.31.40-2, 45.42.11.30-4, 45.26.29.00-0, 45.26.25.22-6, 45.26.13.00-7, 45.43.10.00-7. 4) Całość zadania podzielona jest na 27 zadań, według właściciela/dysponenta nieruchomości - Partnerów Projektu (Wspólnot Mieszkaniowych i Gminy Żagań o statusie miejskim): Zadanie 1 : BM-01 - Bracka 13-15-17; Zadanie 2 : BM-02 - Rynek 31-32 ; Zadanie 3 : BM-03 - Długa 2-2A-2B; Zadanie 4 : BM-04 - Rynek 14-15-16-17; Zadanie 5 : BM-05 - Warszawska 1-1A; Zadanie 6 : BM-06 - Gimnazjalna 7; Zadanie 7 : BM-07 - Warszawska 16-16A; Zadanie 8 : BM-08 - Plac Słowiański 9; Zadanie 9 : BM-09 - Rynek 13; Zadanie 10 : BM-10 - Rynek 19; Zadanie 11 : BM-11 - Rynek 21; Zadanie 12 : BM-12 - Rynek 25-26; Zadanie 13 : BM-13 - Rynek 27-28-29-30; Zadanie 14 : BM-14 - Rynek 35; Zadanie 15 : BM-15 - Warszawska 6; Zadanie 16 : BM-16 - Warszawska 11-12-13-14-15; Zadanie 17 : BM-17 - Warszawska 18; Zadanie 18 : BM-18 - Plac Klasztorny 5; Zadanie 19 : BM-19 - Keplera 22-23; Zadanie 20 : BM-20 - Rynek 20; Zadanie 21 : BM-21 - Rynek 11; Zadanie 22 : BM-23 - Rynek 12; Zadanie 23 : BM-24 - Rynek 42; Zadanie 24 : BM-25 - Długa 1-1A-1B; Zadanie 25 : BM-26 - Plac klasztorny 6; Zadanie 26 : BM-27 - Gimnazjalna 2; Zadanie 27 : IN-02 - Kwartał ulic Bracka - Długa - Słowackiego - Keplera. Wyżej wymienione obiekty znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej. Informacje o obiektach wpisanych do rejestru zabytków wskazano w części opisującej przedmiot zamówienia wraz z dokumentacja przetargową. 3. Szczegółowe określenie zakresu prac opisują odpowiednio dołączone w Części II Specyfikacji: dokumentacja projektowa, uwagi do zakresu robót, decyzje pozwolenia na budowę oraz decyzje właściwego konserwatora zabytków, informacyjny przedmiar robót, które znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: w http://www.zagantbs.pl (zakładka Przetargi) wraz z ogłoszeniem niniejszego przetargu, Specyfikacją i załącznikami, w formie plików do pobrania. 4. Sposób realizacji zamówienia : 4.1 Wymagany skład Zespołu Nadzoru: Zespół Nadzoru musi być złożony z nie mniej niż trzech osób (w tym Kierownika zespołu), w składzie, co najmniej jak poniżej : 1) Kierownik Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robót budowlanych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym osoba posiadająca co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru (podstawa prawna §24 ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011r. Nr 165, poz. 987) 2) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności sieci sanitarne, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, 3) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - min. 1 osoba, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4.2 Wymagania w zakresie co najmniej 2- letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru stawiane są wyłącznie w stosunku do Kierownika Zespołu Nadzoru. W przypadku składu zespołu z więcej niż jedną osobą do nadzoru robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno budowlanej - wymagane jest wyłącznie posiadanie przez te osoby uprawnień budowlanych bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 4.3 Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.4 Szczegółowe wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy oraz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia, zawiera rozdział IV Specyfikacji - Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 4.5 Kierownik Zespołu Nadzoru będzie koordynował prace Zespołu Nadzoru i występował jednocześnie jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. 4.6 Zakres zadań Inspektorów Nadzoru/Zespołu Nadzoru będzie obejmował, w szczególności : 1) realizację obowiązków wynikających z przepisów art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, 2) nadzorowanie inwestorskie przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 3) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) nadzorowanie i koordynacja prac wykonywanych przez Wykonawców inwestycji, 5) wszystkie inne pośrednie zadania niezbędne do prawidłowego prowadzenia inwestycji. 4.7. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy zawiera wzór umowy - załącznik nr 1 do Specyfikacji. 5. Realizacja robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia w zakresie pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego, odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcami robót. 6. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi nadzoru dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca usługi. 7. Jeżeli Wykonawca usługi nadzoru zamierza cześć zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa z zakresie Kierownika Zespołu Nadzoru. 8. Wykonawca usługi nadzoru będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. 9. Łączna planowana szacunkowa wartość robót budowlanych wynosi : 3.901.394zł netto, w tym (na poszczególne zadania): 1) BM-01:Bracka 13-15-17 358 838 zł 2) BM-02:Rynek 31-32 125 896 zł 3) BM-03:Długa 2-2A-2B 145 000 zł 4) BM-04:Rynek 14-15-16-17 134 000 zł 5) BM-05:Warszawska 1-1A 48 623 zł 6) BM-06:Gimnazjalna 7 54 806 zł 7) BM-07:Plac klasztorny 6 142 560 zł 8) BM-08:Warszawska 16-16A 42 471 zł 9) BM-09:Plac Słowiański 9 40 661 zł 10) BM-10:Rynek 13 76 258 zł 11) BM-11:Rynek 19 82 464 zł 12) BM-12:Rynek 21 43 864 zł 13) BM-13:Rynek 25-26 236 866 zł 14) BM-14:Rynek 27-28-29-30 270 800 zł 15) BM-15:Rynek 35 105 538 zł 16) BM-16:Warszawska 6 100 000 zł 17) BM-17:Warszawska 11-12-13-14-15 276 000 zł 18) BM-18:Warszawska 18 35 162 zł 19) BM-19:Plac Klasztorny 5 175 425 zł 20) BM-20:Keplera 22-23 130 000 zł 21) BM-21:Rynek 20 80 000 zł 22) BM-22:Rynek 11 136 500 zł 23) BM-23:Rynek 12 221 858 zł 24) BM-24:Rynek 42 74 245 zł 25) BM-25:Długa 1-1A-1B 496 000 zł 26) BM-26:Gimnazjalna 2 99 965 zł 27) IN-02:Kwartał ulic Bracka - Długa - Słowackiego - Keplera 167 593 zł Razem 3 901 394 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2500zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wadium wnoszone jest na zasadach i warunkach określonych w art. 45 ust.3,5,6,7 UPzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego nr konta BGK O/Wrocław 93-1130-1033-0018-7918-6020-0003 przed upływem terminu składania ofert, z podaniem tytułu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty gwarancyjne-poręczenia będą zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew środków na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.6 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagantbs.pl (zakładka przetragi - miejsce ogłoszenia postępowania)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach