Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2014-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z budową chodnika wzdłuż ul. Bolesława Prusa w Zębicach w formie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego 24 pn. ,Polepszenie bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie gminy Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru w branżach: 1)Inspektor nadzoru branży drogowej bez ograniczeń 2)Inspektor nadzoru branży elektrycznej, 3)Inspektor nadzoru branży sanitarnej bez ograniczeń, na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z budową chodnika wzdłuż ul. Bolesława Prusa w Zębicach w formie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego 24 pn. Polepszenie bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie gminy Siechnice. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należą czynności zapisane w art. 25 ustawy Prawo budowlane, obsługa w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji, obowiązki szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dokumentacja projektowa dla zadania w wersji papierowej dostępne są do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. W celu zapewnienia właściwej realizacji zadania Zamawiający zaleca, aby wykonawca szczegółowo zapoznał się z dokumentacja opracowaną przez wykonawcę robót budowlanych, tj.: 1)Dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego - załącznik nr 13 do SIWZ, 2)Mapa do celów projektowych - załącznik nr 14 do SIWZ, 3)Dokumentacja geotechniczna - załącznik nr 15 do SIWZ, 4)Operat wodno-prawny - załącznik nr 16 do SIWZ, 5)Projekt budowlany - załącznik nr 17 do SIWZ, 6)Projekt wykonawczy - załącznik nr 18 do SIWZ, 7)Projekt wykonawczy organizacji ruchu zastępczego - załącznik nr 19 do SIWZ, 8)Projekt wykonawczy organizacji ruchu docelowego - załącznik nr 20 do SIWZ, 9)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 21 do SIWZ, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. Zgodnie z treścią ogłoszenia, wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy do czasu zakończenia realizacji inwestycji oraz na czas udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji, z zastrzeżeniem, że: 1)w umowie z wykonawcą robot budowlanych przewidziano następujące terminy pośrednie: a)opracowanie dokumentacji do 30 marca 2014r., b)zarurowanie rowu, przepust wraz z przyczółkami, studnia z przykryciem fi1500 oraz fi1000 do 15 sierpnia 2014r., c)wpusty deszczowe z przykanalikami, krawężniki, obrzeża, chodnik z kostki, przyczółki wraz z umocnieniem brzegów rzeki Zielonej do 10 grudnia 2014r., 2)obowiązki związane z realizacją postanowień gwarancyjnych w terminie 36 miesięcy od dnia protokólarnego odbioru inwestycji (robót budowlanych) i uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zadania Zamawiający z wykonawcą robot budowlanych podpisał umowę na roboty dodatkowe obejmujące w szczególności przebudowę oświetlenia drogowego, budowę zbiorników retencyjnych (fi500 i fi400), regulatorów przepływu, budowę drenażu, wbudowanie studni rewizyjnych i wpustów deszczowych z terminem wykonania do 15 sierpnia 2014 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji zadania w przypadkach opisanych w pkt 17 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności w przypadku zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego. Wykonawca zobowiązany będzie do ww. terminów doliczyć czas niezbędny do przeprowadzenia procedury odbiorowej, w której zobowiązany będzie uczestniczyć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany wnieść wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A - Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-06-28 - Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przywrócenie walorów funkcjonalnych zespołowi budynków PSM II stopnia we Wrocławiu poprzez ich modernizację oraz dostosowanie do prowadzenia działań dydaktycznych
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I (branża elektryczna)
Dodano: 2016-05-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
Dodano: 2016-04-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
Dodano: 2016-04-14 - Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania : Remont jezdni północnej autostrady A4 od km 175+000 do km 193+965 wraz z opracowaniem dokumentacji
Dodano: 2016-03-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Adaptacja pomieszczeń po byłym mieszkaniu służbowym na sale lekcyjne w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w m. Góra ul. Poznańska,,
Dodano: 2016-02-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi ul. Armii Polskiej w Górze.
Dodano: 2016-02-23