Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Kolbego 8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8435688, 0510177344 , fax. 033 8435601, 8430530
- Data zamieszczenia: 2011-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
ul. Kolbego 8 8
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8435688, 0510177344, fax. 033 8435601, 8430530
REGON: 12007355200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji trenerów dla szkoleń z zakresu administracyjno- prawnego, księgowości, gospodarowania zasobami ludzkimi, marketingu, szkoleń związanych z wdrożeniami dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do pełnienia funkcji trenerów dla szkoleń z zakresu administracyjno - prawnego, księgowości, gospodarowania zasobami ludzkimi, marketingu, szkoleń związanych z wdrożeniami dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102/10 4.2 Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I. Szkolenia z zakresu administracyjno-prawnego (4 tematy w zakresie szkoleń administracyjno-prawnego - Administracja publiczna, Zamówienia publiczne, Etyka w administracji JST, Controlling w JST) - 40 godzin każda edycja - łączna liczba edycji - 14 ( w tym: 10 edycji z Administracji publicznej, KPA, 2 edycje z Zamówień publicznych, 1 edycja z Etyki w administracji JST, 1 edycja z Controlling w JST); liczba godzin 40 godz. x 14 edycji = 560 h w całym cyklu szkoleniowym w danym zakresie. Termin przeprowadzania szkoleń w poszczególnych edycjach: I edycja - 3 dni w grudniu 2011 (3 dni x 8 h=24 h) + 2 dni w styczniu 2012 (2 x 8 h= 16 h) II edycja - 3 dni w maju 2012 (3 dni x 8 h=24 h) + 2 dni w czerwcu 2012 (2 dni x 8 h=16 h) III edycja - 3 dni we wrześniu 2012 (3 dni x 8h =24h)+2 dni w październiku 2012 (2 dni x 8h=16h) IV edycja - 3 dni w lutym 2013 (3 dni x 8 h = 24 h) + 2 dni w marcu 2013 (2 dni x 8 h = 6 h) V edycja - 3 dni w lutym 2013 (3 dni x 8 h = 24 h) + 2 dni w marcu 2013 (2 dni x 8 h = 16 h) VI edycja - 2 dni w lutym 2013 (2 dni x 8 h = 16 h) + 3 dni w marcu 2013 (3 dni x 8 h = 24 h) VII edycja - 2 dni w maju 2013 (2 dni x 8 h = 16 h) + 3 dni w czerwcu 2013 (3 dni x 8 h = 24 h) VIII edycja - 3 dni w maju 2013 (3 dni x 8 h = 24 h) + 2 dni w czerwcu 2013 (2 dni x 8 h = 16 h) IX edycja - 3 dni w maju 2013 (3 dni x 8 h = 24 h) + 2 dni w czerwcu 2013 (2 dni x 8 h = 16 h) X edycja - 2 dni w październiku 2013 (2 dni x 8h=16h) + 3 dni w listopadzie 2013 (3 dni x8h=24h) XI edycja - 3 dni w październiku 2013 (3 dnix8h =24h)+2 dni w listopadzie 2013 (2 dnix8h = 16h) XII edycja - 2 dni w styczniu 2014(2 dni x 8 h = 16 h) + 3 dni w lutym 2014 (3 dni x 8 h = 24 h) XIII edycja - 2 dni w styczniu 2014 (2 dni x 8 h = 16 h) + 3 dni w lutym 2014 (3 dni x 8 h = 24 h) XIV edycja - 3 dni w styczniu 2014 (3 dni x 8 h = 24 h) + 2 dni w lutym 2014 (2 dni x 8 h = 16 h) Część II. Szkolenia z zakresu księgowości - pt. Księgowość w JST - 64 godziny edycja - ilość edycji 3 = 192 godziny w całym cyklu szkoleniowym w danym zakresie. Termin przeprowadzania szkoleń w poszczególnych edycjach: I edycja - 4 dni w maju 2012 + 3 dni w czerwcu 2012 + 1 dzień w lipcu 2012 (8 dni x 8 h = 64h) II edycja - 4 dni w maju +2 dni w czerwcu + 2 dni we wrześniu 2013 roku (8 dni x 8 h = 64 h) Część III. Szkolenie z zakresu gospodarowania zasobami ludzkimi - 64 godz. edycja - ilość edycji - 1 x 64 godz. Termin przeprowadzenia szkoleń: I edycja - 2 dni wrzesień + 2 dni październik + 2 dni listopad + 2 dni grudzień 2012 roku (8 dni x 8 h - 64h) Część IV. Szkolenie z zakresu marketingu - 32 godz. edycja - ilość edycji -1 x 32 h Termin przeprowadzenia szkolenia: I edycja - 2 dni marzec 2012 + 2 dni kwiecień 2012 - 4 dni x 8 h= 32 h Część V. Szkolenia związane z wdrożeniami - 8 godzin edycja - ilość edycji - 14 edycji x 8 h = 112 h w całym cyklu szkoleniowym w danym zakresie Termin przeprowadzenia szkoleń: I edycja - 1 dzień w marcu 2012 x 8 h II edycja - 1 dzień w kwietniu 2012 x 8 h III edycja - 1 dzień w maja 2012 x 8 h IV edycja - 1 dzień w czerwcu 2012 x 8 h V edycja - 1 dzień w trzecim kwartale 2012 x 8 h VI edycja - 1 dzień w czwartym kwartale 2012 x 8 h VII edycja - 1 dzień w czwartym kwartale 2012 x 8 h VIII edycja - 1 dzień w czwartym kwartale 2012 x 8 h IX edycja -1 dzień w pierwszym kwartale 2013 x 8 h X edycja - 1 dzień w pierwszym kwartale 2013 x 8 h XI edycja -1 dzień w drugim kwartale 2013 x 8 h XII edycja - 1 dzień w czwartym kwartale 2013 x 8 h XIII edycja - 1 dzień w pierwszym kwartale 2014 x 8 h XIV edycja - 1 dzień w drugim kwartale 2014 x 8 h 4.3. Szkolenie będą przeprowadzane w siedzibie Zamawiającego ul. Kolbego 8, Oświęcim, w urzędach J.S.T. tj.: Urzędzie Miejskim w Chełmku ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek; Urzędzie Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim; Urzędzie Gminy w Wieprzu, Wieprz 217, 34-122 Wieprz; Urzędzie Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna, 32-620 Brzeszcze; Urzędzie Gminy w Mucharzu, 34-106 Mucharz 226 Na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm) usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego są zwolnione od podatku. 4.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zam . nr OZ.271.269.49.2014.BK.Szkol.Gr.EFS PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY ZE SPECJALIZACJĄ KADRY I PŁACE ORAZ Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI
Dodano: 2014-08-11 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2014-07-11 - Przeprowadzenie wielotematycznych szkoleń w ramach realizacji zadania 3 Wdrożenie modelu zarządzania jakością kształcenia projektu POKL ZARZĄDZANIE (z) PRZYSZŁOŚCIĄ finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , poddziałanie 4.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-24 - Przeprowadzenie wielotematycznych szkoleń w ramach realizacji zadania 3 Wdrożenie modelu zarządzania jakością kształcenia projektu POKL ZARZĄDZANIE (z) PRZYSZŁOŚCIĄ finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , poddziałanie 4.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-10-28 - Kraków: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników ZUS Oddział w Krakowie (Nr 180000/370/16/2013/ZAP)
Dodano: 2013-09-19 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie w zakresie narzędzi zarządzania wiedzą i korzystania z zasobów wiedzy
Dodano: 2013-09-10 - Usługi przeprowadzenia szkoleń dla pracowników ZUS/O Kraków
Dodano: 2013-07-31 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie w zakresie narzędzi zarządzania wiedzą i korzystania z zasobów wiedzy
Dodano: 2013-07-02 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych i identyfikacji źródeł jej finansowania oraz zarządzania projektami badawczymi
Dodano: 2013-07-01 - Opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego w Starostwie Powiatowym w Wadowicach, w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
Dodano: 2012-07-03