Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg
- Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
- Data zamieszczenia: 2013-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
ul. J. Uphagena 27 27
80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
REGON: 00103674400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp http://www.pomorska.ohp.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja rynku pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji terenowego kierownika projektu w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-UWAGA WAŻNE !!! Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. -UWAGA WAŻNE !!! Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). -Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Terenowego kierownika/czki projektu, w projekcie: Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.2., Poddziałanie 7.2.1. -Miejsce realizacji działań projektowych: Lębork, Gdańsk. -Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie i terminie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. - Realizacja zadań obejmuje: - Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji projektu i przedłożenie go do akceptacji Koordynatorowi projektu, - Zapewnienie właściwej dystrybucji materiałów dydaktycznych i promocyjnych, - Bieżące terenowe administrowanie projektem, - Efektywna realizacja projektu zgodna z umową o dofinansowanie projektu, - Przygotowanie sprawozdań z powierzonych zadań, - Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z harmonogramem, - Współpraca przy przygotowywaniu części merytorycznej wniosków o płatność, - Odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu, - Kontrola zakładanych rezultatów w projekcie, - Terenowy nadzór nad wykonawcami w projekcie, - Promocja projektu na terenie realizacji zadań projektowych i w środowisku lokalnym, - Nadzór nad opiekunami/nkami uczestników/czek. - Prowadzenie doraźnej kontroli na zajęciach, - Współpraca z ekspertem/ tką ds. monitoringu, - Ścisła współpraca z koordynatorem/ką projektu oraz kierownikiem terenowym. - Wykonywanie innych poleceń związanych z realizacją projektu koordynatora/ki projektu. -Przewidywany wymiar czasu pracy w miesiącu: 80 godzin. -Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. -Osoba, która będzie wykonywała zadania terenowego kierownika projektu musi posiadać wykształcenie wyższe. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć/przedstawić zamawiającemu dokument osoby, która będzie realizowała zamówienie potwierdzające w/w warunek (kopie dyplomu itp.). Jeżeli Wykonawca nie dostarczy w/w dokumentu, Zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z pośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. -Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne i finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r. -W przypadku konieczności pokrycia składek płatnika na ubezpieczenie społeczne przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, Zamawiający będzie miesięcznie odliczał składki od wynagrodzenia przedstawionego przez wykonawcę w ofercie. -W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy. -Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, w terminie do 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku za każdy miesiąc wykonanej usługi, przy czym 85% wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (rezerwa celowa budżetu Państwa). Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. Wykonawca dostarczy prawidłowo wystawioną fakturę vat/rachunek po zatwierdzeniu przez zamawiającego protokołu odbioru usługi. Wykonawca informuję, że rozliczenie będzie dokonywane miesięcznie z wykonawcą usługi. -W przypadku realizacji zamówienia przez osoby fizyczne, dana osoba fizyczna zobowiązuje się do składania co miesiąc rachunku według wzoru z załącznika nr A. -W przypadku osób fizycznych dana osoba będzie miała obowiązek wypełniać co miesiąc: -miesięczną kartę pracy załącznik nr B (wypełnia gdy pracuje przy realizacji innych projektów POKL) -protokół odbioru zadania końcowego - załącznik nr D -Przed zawarciem umowy z osobą fizyczną dana osoba wypełni i podpisze: -oświadczenie do celów podatkowych załącznik nr C -oświadczenie o zatrudnieniu przy innych projektach POKL - załącznik nr E -Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorska.ohp.pl/ http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t j. Dz. U. z 2015r. poz. 163 z póź. zm. ) na rzecz osób dorosłych będących podopiecznymi GOPS z terenu Gminy Stegna w roku 2016 w ich miejscu zamieszkania.
Dodano: 2015-12-17 - Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Wodzie
Dodano: 2014-11-20 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t j. Dz. U. z 2013r. poz. 182 z póź. zm. ) na rzecz osób dorosłych będących podopiecznymi GOPS z terenu Gminy Stegna w roku 2014 w ich miejscu zamieszkania.
Dodano: 2014-02-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻUKOWIE W 2014 ROKU
Dodano: 2013-12-09 - Pełnienie funkcji opiekuna uczestników w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
Dodano: 2013-01-21 - ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻUKOWIE W 2013 ROKU
Dodano: 2012-11-29 - Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Wodzie.
Dodano: 2012-11-05 - Pełnienie funkcji opiekunów uczestników w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
Dodano: 2012-04-06 - ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ZBLEWO.
Dodano: 2012-01-19 - ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻUKOWIE W 2012 ROKU
Dodano: 2011-12-15