Przetargi.pl
Pełnienie funkcji opiekunów uczestników w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
    ul. J. Uphagena 27 27
    80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
    REGON: 00103674400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja rynku pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji opiekunów uczestników w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Zadanie nr 1- Opiekuna uczestników projektu dla II grupy projektowej - termin rozpoczęcia - od 01 maja 2012 - termin zakończenia - do 31 grudnia 2012 r. Zadanie nr 2 - Opiekuna uczestników projektu dla III grupy projektowej - termin rozpoczęcia - od 01 października 2012 - termin zakończenia - do 31 maja 2013 r. w projekcie: Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.2., Poddziałanie 7.2.1. 6.2. Miejsce realizacji działań projektowych: Człuchów. 6.3. Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie i terminie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania częściowe w następujący sposób: Część 1, zadanie nr 1 - wykonywanie zadań opiekuna ki uczestnikówczek projektu (II grupa projektowa): Realizacja zadań obejmuje: - Objęcie wsparciem opiekuńczo-wychowawczym uczestników projektu, -Motywowanie młodzieży do aktywnego udziału w projekcie, -Monitorowanie frekwencji na zajęciach, -Monitorowanie postępów uczestników zajęć, -Współpraca z specjalistami prowadzącymi zajęcia, -Sprawowanie opieki podczas wyjść grupowych, -Prowadzenie doraźnych kontroli na zajęciach, - Przygotowanie oceny indywidualnej uczestników projektu, - Prowadzenie list obecności uczestników projektu, pokwitowań za odbiór pakietów szkoleniowych, za dojazdy, pokwitowań za posiłki itp., - Sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy, ze szczegółową specyfikacją wykonywanych zadań, - Współpraca z personelem projektu, Część 2, zadanie nr 2 - wykonywanie zadań opiekuna ki uczestników czek projektu (III grupa projektowa): Realizacja zadań obejmuje: - Objęcie wsparciem opiekuńczo-wychowawczym uczestników projektu, - Motywowanie młodzieży do aktywnego udziału w projekcie, - Monitorowanie frekwencji na zajęciach, - Monitorowanie postępów uczestników zajęć, - Współpraca z specjalistami prowadzącymi zajęcia, - Sprawowanie opieki podczas wyjść grupowych, - Prowadzenie doraźnych kontroli na zajęciach, - Przygotowanie oceny indywidualnej uczestników projektu, - Prowadzenie list obecności uczestników projektu, pokwitowań za odbiór pakietów szkoleniowych, za dojazdy, pokwitowań za posiłki itp., - Sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy, ze szczegółową specyfikacją wykonywanych zadań, - Współpraca z personelem projektu, Dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2. 6.4. Zamawiający ma prawo kontrolowania postępu prac objętych niniejszą Umową. 6.5. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 1 dnia od dnia ich zaistnienia, w formie pisemnej o wszelkich istotnych okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wykonanie zlecenia przez Wykonawcę. 6.6. Jeżeli okoliczności, o których mowa w pkt 6.5, uniemożliwią Wykonawcy prawidłowe terminowe wykonanie zlecenia, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od Umowy ze skutkiem natychmiastowym. 6.7. Wykonywanie zadań obejmuje 80 godzin miesięcznie przez okres wykonywania umowy. Miejsce realizacji działań projektowych: Człuchów (1 grupa projektowa liczy 15 osób, ) 6.8. Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 6.9. Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne i finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r. 6.10. W przypadku konieczności pokrycia składek płatnika na ubezpieczenie społeczne przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, Zamawiający będzie miesięcznie odliczał składki od wynagrodzenia przedstawionego przez wykonawcę w ofercie. 6.11. W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy. 6.12. Zapłata wynagrodzenia zostanie dokonana na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. Zapłata Wynagrodzenia nastąpi w terminie 90 dni od daty doręczenia Zamawiającemu rachunku uproszczonego (lub faktury VAT) wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, przy czym 85% wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (Rezerwa Celowa Budżetu Państwa). Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Rezerwy celowej środków europejskich i rezerwy celowej budżetu państwa, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały odsetki. W przypadku dysponowania przez Zamawiającego środkami finansowymi na realizację zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozliczenia miesięczne z Wykonawcą. 6.13. Wykonawca zastrzega sobie prawo do kontroli przebiegu i efektywności wykonywania zadania przez Wykonawcę. 6.14. W ramach kontroli, upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz uprawnione instytucje, mogą badać dokumenty i inne nośniki informacji które mają lub mogą mieć znaczenie dla oceny prawidłowości wykonania zadania oraz żądać udzielenia ustnie lub pisemnie informacji dotyczących wykonania zadania. Wykonawca na żądanie kontrolującego jest zobowiązany dostarczyć lub udostępnić dokumenty lub inne nośniki informacji oraz udzielić wyjaśnień i informacji w terminie określonym przez kontrolującego. Kontrola może być przeprowadzona zarówno w miejscu pracy Wykonawcy jak i w miejscu realizacji projektu. 6.15. Odstąpienia od umowy, w razie nienależytego wykonywania umowy przez Wykonawcę, jeżeli wskazane istotne wady nie zostaną, w zakreślonym poniżej terminie, usunięte i usprawiedliwione, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu dokonanym przez Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach i nie przedstawieniu przez Wykonawców zadowalającego usprawiedliwienia tych nieprawidłowości, w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia. 6.16. Oprócz przypadków określonych w Kodeksie Cywilnym Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku odstąpienie od umowy powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 6.17. W przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy nie z winy Wykonawcy, Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za część umowy wykonaną do dnia ustania jej obowiązywania. 6.18. Każda ze stron ma prawo rozwiązać Umowę za uprzednim trzytygodniowym wypowiedzeniem na piśmie. W przypadku wypowiedzenia umowy Zamawiający ma prawo rozliczyć wyłącznie faktycznie wykonaną liczbę dni, w których zostało zrealizowane zamówienie na podstawie protokołu odbioru. 6.19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników zakwalifikowanej do danej grupy projektowej. 6.20. Nadzór nad wykonywaniem zadań opiekuna ki projektu sprawować będzie terenowy kierownik projektu i koordynator projektu. 6.21. Wykonawca musi posiadać znajomość zasad finansowania POKL oraz kwalifikowalności wydatków w ramach POKL. 6.22. Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 5. 6.23 Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie miał obowiązek co miesiąc wypełniać i dostarczać protokół odbioru prac, miesięczną kartę czasu pracy. załączniki 6,7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach