Przetargi.pl
Pełnienie funkcji opiekuna uczestników w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
    ul. J. Uphagena 27 27
    80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
    REGON: 00103674400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp http://www.pomorska.ohp.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja rynku pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji opiekuna uczestników w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Opiekuna/ki uczestników/czek projektu w projekcie: Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.2., Poddziałanie 7.2.1. 2. Miejsce realizacji działań projektowych: Lębork. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokument potwierdzający: A. wykształcenie wyższe, (np. dyplom ) B. minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, (np. umowy, zaświadczenie itp.) Jeżeli Wykonawca nie dostarczy/przedstawi w/w dokumentów, Zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z pośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie i terminie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. 5. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań opiekuna/ki uczestników/czek projektu: Realizacja zadań obejmuje: A. Objęcie wsparciem opiekuńczo-wychowawczym uczestników projektu, B. Motywowanie młodzieży do aktywnego udziału w projekcie, C. Monitorowanie frekwencji na zajęciach, D. Monitorowanie postępów uczestników zajęć, E. Współpraca z specjalistami prowadzącymi zajęcia, F. Sprawowanie opieki podczas wyjść grupowych, G. Prowadzenie doraźnych kontroli na zajęciach, H. Przygotowanie oceny indywidualnej uczestników projektu, I. Prowadzenie list obecności uczestników projektu, pokwitowań za odbiór pakietów szkoleniowych, za dojazdy, pokwitowań za posiłki itp., J. Współpraca z personelem projektu. 6. Wykonywanie zadań obejmuje 80 godzin miesięcznie przez okres wykonywania umowy. Miejsce realizacji działań projektowych: Lębork (jedna grupa projektowa, jedna grupa liczy 15 osób, ) 7. Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 8. Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne i finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r. 9. W przypadku konieczności pokrycia składek płatnika na ubezpieczenie społeczne przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, Zamawiający będzie miesięcznie odliczał składki od wynagrodzenia przedstawionego przez wykonawcę w ofercie. 10. W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy. 11. Po wykonaniu przedmiotu umowy na koniec miesiąca Wykonawca i przedstawiciel Zamawiającego spisują protokół odbioru końcowego zadania (załącznik nr D). Pozytywna opinia na temat wykonania zlecenia jest warunkiem dokonania płatności za zlecenie. 12. W przypadku realizacji zamówienia przez osoby fizyczne, dana osoba fizyczna zobowiązuje się do składania co miesiąc rachunku według wzoru z załącznika nr A. 13. W przypadku osób fizycznych dana osoba będzie miała obowiązek wypełniać: A. miesięczną kartę pracy załącznik nr B (wypełnia gdy pracuje przy realizacji innych projektów POKL) B. protokół odbioru zadania końcowego - załącznik nr D 14. Przed zawarciem umowy z osobą fizyczną dana osoba wypełni i podpisze A. oświadczenie do celów podatkowych załącznik nr C B. oświadczenie o zatrudnieniu przy innych projektach POKL - załącznik nr E 15. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby zamawiającego fakturę rachunek za wykonany przedmiot zamówienia z kompletem poprawnie wypełnionych dokumentów projektowych do Zamawiającego najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. 16. W formularzu oferty Wykonawca musi zaznaczyć swój status na rynku pracy: pracujący, bezrobotny, rencista, emeryt i czy otrzymuje co najmniej minimalne wynagrodzenie ze stosunku pracy. 17. Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 5. (nie dotyczy osób fizycznych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach