Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji - SORE - 2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia-realizowanego przez Powiat Nowodworski. część 1 i część 2.

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2473668 , fax. 55 2473670
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 55 2473668, fax. 55 2473670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl/97,przetargi.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji - SORE - 2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia-realizowanego przez Powiat Nowodworski. część 1 i część 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji -SORE-2 osoby, projektu -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia- realizowanego przez Powiat Nowodworski. 2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji -SORE jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 31 szkół/przedszkoli funkcjonujących w 16 placówkach oświatowych w ramach realizowanego w powiecie projektu -Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 3. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji SORE w realizowanym projekcie. 4. Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie nowodworskim poprzez kompleksowe wsparcie 31 szkół i przedszkoli spójne z ich potrzebami. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego. 5. Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 100 godzin miesięcznie. 6. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania -RWP zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu system doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 7. SORE wspiera szkołę-przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. 8. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą-przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. 9. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. 10. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. 11. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. 12. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. 13. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole-przedszkolu, które wspiera. Wymagania dotyczące osoby pełniącej funkcję SORE: 1. Posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Posiada 4 - letni staż pracy w zawodzie 3. Posiada przygotowanie do pracy moderatora lub inne typu np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera; edukatora; moderatora; organizatora rozwoju edukacji; coacha; studia z zakresu organizacji i zarządzania oświatą; certyfikat trenerski; edukatorski; ukończony kurs SORE w wymiarze, co najmniej 80 godzin. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych lub kierowaniu spotkaniami, lub warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego lub warsztaty strategiczne lub rady pedagogiczne szkoleniowe lub warsztaty metodyczne. 5. Posiada doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej dorosłych minimum 4 osobami. 6. Doświadczenie w różnych formach pracy prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli -np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo itp. 7. Nie mniej niż 100 godzin lub - minimum 6 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji pracy zespołem np. szkolnym zespołem przedmiotowym, zadaniowym itp. lub - minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy koncepcyjnej z grupą osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów lub - doświadczenie w pracy: - minimum 3 lata pełnienia funkcji dyrektora szkoły, lub - minimum 3 lata przewodniczącego zespołu nauczycieli, lub - minimum 3 lata szkolnego lidera WDN, lub - minimum 3 lata konsultanta lub - minimum 3 lata doradcy metodycznego Zamówienie podzielono na 2 części. Wykaz szkół-przedszkoli wraz z szacunkową liczbą nauczycieli - potencjalnych uczestników projektu zawarty został w SIWZ. Szczegółowe obowiązki SORE dla każdej części zamówienia. 1. Pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły-przedszkola. 2. Pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną. 3. Wsparcie szkoły-przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania (RPW), ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia -przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego. 4. Wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji -stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą-przedszkolem. 5. Wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, jeśli zaistnieje taka potrzeba. 6. Organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą-przedszkolem. 7. Organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły-przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur -np. organizacja i prowadzenie konsultacji. 8. Monitorowanie przebiegu realizacji RWP, reagowanie na pojawiające się trudności. 9. Dokumentowanie podejmowanych działań -zgodnie z wymogami określonymi w projekcie. 10. Przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania. 11. Przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania -RWP. 12. Przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania -RWP dyrektorowi szkoły-przedszkola oraz radzie pedagogicznej. 13. Udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły-przedszkola w kolejnym roku szkolnym, 14. Ścisła współpraca z zespołem projektowym. 15. Zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem projektu. 16. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nowydworgdanski.pl/97,przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach