Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu

Szkoła Podstawowa nr 46 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Prusa 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 7871039 , fax. 0-32 7871039
  • Data zamieszczenia: 2013-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 46
    ul. Prusa 10 10
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0-32 7871039, fax. 0-32 7871039
    REGON: 00072336500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp46.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnych opiekunów Projektu w 9 szkołach podstawowych z Bytomia biorących udział w Projekcie KAPITAŁ W ROZUMIE w rozumie realizowanym przez Szkołę Podstawową nr 46 w Bytomiu, a współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Szczegółowym przedmiotem jest organizacja i nadzór zajęć prowadzonych z Projektu KAPITAŁ W ROZUMIE. -Organizacja zajęć będzie obejmowała okres od podpisania umowy do 31.12.2013r w Bytomiu na terenie wybrane szkoły podstawowej w Bytom biorącej udział w Projekcie - Zaplanowanych jest 20 godzin zegarowych (60-minutowe) na miesiąc; w miesiącach I-VI i IX-XII (razem: 200 godzin w Projekcie). -Zakres umowy cywilnoprawnej obejmuje : 1) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją Projektu w danej placówce.2)Sporządzanie harmonogramu zajęć w danej placówce i bezzwłoczne informowanie Koordynatora o ewentualnych zmianach.3)Kontrola dokumentacji zajęć prowadzonych w danej placówce w ramach Projektu.4)Prowadzenie dokumentacji Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi.5)Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Projekcie.6) Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją Projektu.7)Rekrutacja uczniów do Projektu oraz stworzenie listy rezerwowej we własnej Szkole.8)Wspieranie kadry prowadzącej zajęcia pozalekcyjne w danej placówce w ramach Projektu.9)Udział w działaniach promocyjnych Projektu.10)Realizacja zadań administracyjnych, organizacyjnych i logistycznych zleconych przez Koordynatora Projektu.11)Odbieranie korespondencji związanej z realizacja Projektu drogą pocztową i elektroniczną.12)Okresowe sporządzanie notatki z prowadzonych zajęć na stronę www Projektu.13)Współpraca z Koordynatorem i Kierownikiem Projektu i innymi osobami zarządzającymi Projektem.Osoby pełniące funkcję Szkolnego opiekuna Projektu winny posiadać wyższe wykształcenie oraz posiadać minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu w oświacie oraz doświadczenie udziału minimum w jednym projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części. dotyczy prowadzenia spraw organizacyjnych związanych z naborem uczestników do Projektu zgodnie z zadaniami ujętymi we wniosku aplikacyjnym, sporządzanie harmonogramu zajęć, kontrola dokumentacji zajęć, prowadzenie dokumentacji Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Projekcie, archiwizacja w/w dokumentów. Przedmiot zamówienia dotyczy również działań związanych z promocją Projektu, wspieranie kadry prowadzącej zajęcia pozalekcyjne, realizacji zadań administracyjnych, organizacyjnych i logistycznych zleconych przez Koordynatora projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp46.bytom.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach