Przetargi.pl
Pełnienie funkcji specjalisty ds. rekrutacji w Zespole Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie w projekcie pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji specjalisty ds. rekrutacji w Zespole Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie w projekcie pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: wykonywanie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych w projekcie pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy: prowadzenie działań rekrutacyjnych wśród uczniów , uczennic Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na terenie Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, dystrybucja materiałów informacyjnych na terenie Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, opieka nad uczestnikami , uczestniczkami projektu, koordynowanie harmonogramów zajęć projektowych w odniesieniu do planów lekcji obowiązujących w Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, tak aby nie zachodziła pomiędzy nimi kolizja godzinowa, pomoc w promocji oraz rekrutacji uczestników projektu na terenie szkoły, udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, bieżący kontakt z Koordynatorem Projektu, Asystentem Koordynatora Projektu i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji, udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom, zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu na terenie Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, przygotowywanie kwartalnych harmonogramów wsparcia dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, prowadzenie dokumentacji fotograficznej zajęć projektowych odbywających się na terenie Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.), prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność oraz wszystkich załączników, sprawozdawczość z realizacji działań projektowych na terenie Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, prowadzenie własnej ewidencji pracy oraz przedkładania Zamawiającemu raz w miesiącu miesięcznych kart czasu pracy. 1.2 Przy wykonywaniu ww zakresu , zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 14.08.2012 r. : łączny wymiar zaangażowania Wykonawcy w realizację zadań we wszystkich projektach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem 50 godzinnym do niniejszego projektu, Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. 1.3 Wykonywanie ww zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiajacego oraz w Zespole Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zleceniodawcy (7.30 - 15.30) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 2 razy w tygodniu w godzinach pracy w Zespole Szkół nr 2 w Mikołowie (8.00 - 15.00) przy ul. Pokoju 4a. W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. 1.4. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie przez Zamawiającego miesięcznych kart czasu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 600 zł (słownie:sześćsetzłotych ). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 11.02.2014 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 11.02.2014 r. do godz.900. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach