Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Specjalistów ds. rekrutacji w: I Liceum Ogólnokształcącym im. Karola Miarki w Mikołowie oraz w II Liceum Ogólnokształcącym im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie w projekcie pn.:„Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Specjalistów ds. rekrutacji w: I Liceum Ogólnokształcącym im. Karola Miarki w Mikołowie oraz w II Liceum Ogólnokształcącym im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie w projekcie pn.:„Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części i umożliwia składanie ofert częściowych.ZAD. 1 Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. Karola Miarki w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25 ZAD. 2 Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w II Liceum Ogólnokształcącym im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie przy ul. Pokoju 4.1. Przedmiotem zamówienia dla zadania 1 pn.: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. Karola Miarki w Mikołowie jest usługa w zakresie wykonywania funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. Karola Miarki w Mikołowie w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. Do zadań Wykonawcy należy:przeprowadzenie spotkań informacyjnych w szkole,prowadzenie działań rekrutacyjnych wśród uczniów / uczennic I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, opieka nad uczestnikami / uczestniczkami projektu, koordynowanie harmonogramów zajęć projektowych w odniesieniu do planów lekcji obowiązujących w I Liceum Ogólnokształcącym, tak aby nie zachodziła pomiędzy nimi kolizja godzinowa, udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego w terminach wskazanych przez Zamawiającego, bieżący kontakt z Koordynatorem Projektu, Asystentem Koordynatora Projektu i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji, udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom, zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, przygotowywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, prowadzenie dokumentacji fotograficznej zajęć projektowych odbywających się na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność oraz wszystkich załączników, sprawozdawczość z realizacji działań projektowych na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie,poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, prowadzenie własnej ewidencji zadań wykonanych w ramach projektu oraz przedkładania Zamawiającemu raz w miesiącu miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu. Zadania, o których mowa powyżej będą świadczone nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy od dnia jej zawarcia do 31 lipca 2019r. maksymalnie w wymiarze 10 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami aktualnych Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie Zleceniodawcy oraz w I Liceum Ogólnokształcącym w Mikołowie przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zleceniodawcy (7.00 – 15.00) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 1 raz w tygodniu w godzinach pracy I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie (8.00 – 15.00) przy ul. Żwirki i Wigury 25 w Mikołowie. W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie:a) miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu miesięcznego; b) protokołu czasu pracy tj. ewidencji godzin, wykazującej łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, ze szczegółowością wskazującą na rok, miesiąc, dzień i godziny zaangażowania. Łączne zaangażowanie w realizację w/w zadań nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie. Przedmiotem zamówienia dla zadania 2 pn.: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w II Liceum Ogólnokształcącym im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie jest usługa w zakresie wykonywania funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w II Liceum Ogólnokształcącym im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie przy ul. Pokoju 4 w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. Do zadań Wykonawcy należy:przeprowadzenie spotkań informacyjnych w szkole, prowadzenie działań rekrutacyjnych wśród uczniów / uczennic II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na terenie II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych na terenie II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, opieka nad uczestnikami / uczestniczkami projektu, koordynowanie harmonogramów zajęć projektowych w odniesieniu do planów lekcji obowiązujących w II Liceum Ogólnokształcącym, tak aby nie zachodziła pomiędzy nimi kolizja godzinowa, udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego w terminach wskazanych przez Zamawiającego, bieżący kontakt z Koordynatorem Projektu, Asystentem Koordynatora Projektu i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji, udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom, zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu na terenie II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, przygotowywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, prowadzenie dokumentacji fotograficznej zajęć projektowych odbywających się na terenie II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność oraz wszystkich załączników, sprawozdawczość z realizacji działań projektowych na terenie II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, prowadzenie własnej ewidencji zadań wykonanych w ramach projektu oraz przedkładania Zamawiającemu raz w miesiącu miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu. Zadania, o których mowa powyżej będą świadczone nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy od dnia jej zawarcia do 31 lipca 2019r. maksymalnie w wymiarze 20 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami aktualnych Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie Zleceniodawcy oraz w II Liceum Ogólnokształcącym w Mikołowie przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zleceniodawcy (7.00 – 15.00) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 1 raz w tygodniu w godzinach pracy II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie (8.00 – 15.00) przy ul. Pokoju 4. W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie: a)miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu miesięcznego; b) protokołu czasu pracy tj. ewidencji godzin, wykazującej łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, ze szczegółowością wskazującą na rok, miesiąc, dzień i godziny zaangażowania. Łączne zaangażowanie w realizację w/w zadań nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt usługi, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien jest zaoferować zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ oraz załączonymi dokumentami i oświadczeniami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 2 ust. 6 Pzp. Na każde zadanie wykonawca składa odrębną ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami i dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego w SIWZ. dla każdego zadania oddzielnie. Wykonawca odpowiedzialny będzie za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający nie wprowadza wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla zadania 1: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych).2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z 2015 r. poz. 978, 1240, z 2016 r. poz. 64.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 z podaniem w tytule przelewu: „Wadium na zadnie nr 1, pn.:Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. Karola Miarki w Mikołowie Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 12 grudnia 2017r. godz. 9.30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 12 grudnia 2017r. do godz. 9.30. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/ Zamawiającego należy wpisać: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą: ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów 7. Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ww. ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na zgodnie z pkt 7 w rozdz. 14 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) odmówił zawarcia umowy, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. II. Dla zdania 2: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 300 zł (słownie: trzysta złotych). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z 2015 r. poz. 978, 1240, z 2016 r. poz. 64.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 z podaniem w tytule przelewu: „Wadium na zadnie nr 2, pn.:Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w II Liceum Ogólnokształcącym im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie”. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 12 grudnia 2017r. godz. 9.30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 12 grudnia 2017r. do godz. 9.30. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/ Zamawiającego należy wpisać: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą: ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów 7. Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ww. ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.9. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na zgodnie z pkt 7 w rozdz. 14 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) odmówił zawarcia umowy,2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ nr 1 dla zdania 1 i załącznik nr 1a dla zadania 2 .Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie.Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ nr 1 dla zadania 1 i zał 1a dla zadania 2 . Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. 4 pkt I 2.1.c i pkt II 2.1.c SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. 4 pkt 2.2 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach