Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”

Gmina Bobrowniki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-583 Bobrowniki, ul. Gminna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 287-78-87 , fax. 32 287-74-86
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowniki
    ul. Gminna 8
    42-583 Bobrowniki, woj. śląskie
    tel. 32 287-78-87, fax. 32 287-74-86
    REGON: 27625787700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki” w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna; dla działania: 4.1. Odnawialne źródła energii; dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii – ZIT. Projekt ma na celu znaczące ograniczenie zanieczyszczenia środowiska naturalnego w Gminie Bobrowniki, obniżenie emisji zanieczyszczeń powietrza w zakresie pyłów i gazów oraz wzrost wykorzystania odnawialnych źródeł energii. W wyniku realizacji projektu zostanie zamontowanych: 1) 268 sztuk jednostek wytwórczych energii elektrycznej z OZE 2) 123 sztuki jednostek wytwórczych energii cieplnej z OZE, które będą wykorzystywane przez indywidualnych odbiorców na terenie Gminy Bobrowniki. Inżynier kontraktu zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w każdym dniu w czasie wynikającym z charakteru świadczonej usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia oraz z właściwości zobowiązania, jakie zostanie zaciągnięte w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, a także w innych terminach uzasadnionych interesem Zamawiającego. Równocześnie zobowiązany jest dostosować czas wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia do czasu pracy Zamawiającego oraz Wykonawców kontraktów. W szczególności do zadań Wykonawcy będzie należało wsparcie Zamawiającego w procesie zarządzania projektem poprzez udział w postępowaniu przetargowym pn.: „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki” (o ile będzie to konieczne, głównie od strony technicznej), koordynowanie prowadzonych działań oraz sprawowanie nadzoru nad terminową realizacją projektu. 7. Do głównych zadań Inżyniera Kontraktu będzie należało m.in.: Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji przetargowej, aktywny udział w procesie przetargowym (min. odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców), udział w ocenie nadesłanych ofert oraz wyłonienie Wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Pzp; Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa polskiego w szczególności Prawa budowlanego; Sporządzanie raportów, rozliczanie finansowe inwestycji, w tym rozliczenie otrzymanego dofinansowania ze środków UE w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020; Wykonywanie okresowych ocen zgodności przebiegu z harmonogramami przedstawionymi przez Wykonawców wybranych w postępowaniach przetargowych związanych z realizacją poszczególnych zadań tworzących projekt; Reprezentowanie interesów Zamawiającego w kontaktach z Instytucją Zarządzającą i innymi instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację projektu; Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem, ścisła współpraca z pracownikami Urzędu Gminy. Inżynier kontraktu będzie wykonywać zadania z najwyższą starannością, w ścisłej współpracy z Zamawiającym, stosując się do poleceń Zamawiającego oraz wytycznych IZ RPO WSL. Inżynier kontraktu zapewni odpowiedni personel (Zespół Inżyniera Kontraktu), składający się z ekspertów kluczowych oraz personelu wspierającego działania Inżyniera Kontraktu w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w skład Ekspertów Kluczowych weszli co najmniej eksperci: 1) Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu – Ekspert 1; 2) Specjalista ds. zamówień publicznych - Ekspert 2; 3) Specjalista ds. technicznych – inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej – Ekspert 3; 4) Specjalista ds. technicznych – inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej – Ekspert 4; 5) Specjalista ds. technicznych – inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej – Ekspert 5; 6) Specjalista ds. rozliczeń finansowych i raportowania – Ekspert 6. Inżynier kontraktu zapewni również personel wspierający, min do obsługi administracyjnej i stałej komunikacji. Sposób, w jaki inżynier kontraktu zorganizuje i będzie wykonywał swoje zadania przedstawiony zostanie w Metodyce Zarządzania Projektem (MZP), która zostanie przygotowana przez Inżyniera Kontraktu w terminie 30 dni od podpisania umowy. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia, wynagrodzenie za przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100); 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 18.01.2021 r. o godzinie 10:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 2.1.1. w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów); 2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązani) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach