Gmina Bobrowniki ogłasza przetarg
- Adres: 42-583 Bobrowniki, ul. Gminna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 287-78-87 , fax. 32 287-74-86
- Data zamieszczenia: 2021-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowniki
ul. Gminna 8
42-583 Bobrowniki, woj. śląskie
tel. 32 287-78-87, fax. 32 287-74-86
REGON: 27625787700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowniki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem – pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki” w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna; dla działania: 4.1. Odnawialne źródła energii; dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii – ZIT. Projekt ma na celu znaczące ograniczenie zanieczyszczenia środowiska naturalnego w Gminie Bobrowniki, obniżenie emisji zanieczyszczeń powietrza w zakresie pyłów i gazów oraz wzrost wykorzystania odnawialnych źródeł energii. W wyniku realizacji projektu zostanie zamontowanych: 1) 268 sztuk jednostek wytwórczych energii elektrycznej z OZE 2) 123 sztuki jednostek wytwórczych energii cieplnej z OZE, które będą wykorzystywane przez indywidualnych odbiorców na terenie Gminy Bobrowniki. Inżynier kontraktu zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w każdym dniu w czasie wynikającym z charakteru świadczonej usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia oraz z właściwości zobowiązania, jakie zostanie zaciągnięte w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, a także w innych terminach uzasadnionych interesem Zamawiającego. Równocześnie zobowiązany jest dostosować czas wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia do czasu pracy Zamawiającego oraz Wykonawców kontraktów. W szczególności do zadań Wykonawcy będzie należało wsparcie Zamawiającego w procesie zarządzania projektem poprzez udział w postępowaniu przetargowym pn.: „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki” (o ile będzie to konieczne, głównie od strony technicznej), koordynowanie prowadzonych działań oraz sprawowanie nadzoru nad terminową realizacją projektu. 7. Do głównych zadań Inżyniera Kontraktu będzie należało m.in.: Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji przetargowej, aktywny udział w procesie przetargowym (min. odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców), udział w ocenie nadesłanych ofert oraz wyłonienie Wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Pzp; Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa polskiego w szczególności Prawa budowlanego; Sporządzanie raportów, rozliczanie finansowe inwestycji, w tym rozliczenie otrzymanego dofinansowania ze środków UE w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020; Wykonywanie okresowych ocen zgodności przebiegu z harmonogramami przedstawionymi przez Wykonawców wybranych w postępowaniach przetargowych związanych z realizacją poszczególnych zadań tworzących projekt; Reprezentowanie interesów Zamawiającego w kontaktach z Instytucją Zarządzającą i innymi instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację projektu; Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem, ścisła współpraca z pracownikami Urzędu Gminy. Inżynier kontraktu będzie wykonywać zadania z najwyższą starannością, w ścisłej współpracy z Zamawiającym, stosując się do poleceń Zamawiającego oraz wytycznych IZ RPO WSL. Inżynier kontraktu zapewni odpowiedni personel (Zespół Inżyniera Kontraktu), składający się z ekspertów kluczowych oraz personelu wspierającego działania Inżyniera Kontraktu w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w skład Ekspertów Kluczowych weszli co najmniej eksperci: 1) Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu – Ekspert 1; 2) Specjalista ds. zamówień publicznych - Ekspert 2; 3) Specjalista ds. technicznych – inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej – Ekspert 3; 4) Specjalista ds. technicznych – inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej – Ekspert 4; 5) Specjalista ds. technicznych – inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej – Ekspert 5; 6) Specjalista ds. rozliczeń finansowych i raportowania – Ekspert 6. Inżynier kontraktu zapewni również personel wspierający, min do obsługi administracyjnej i stałej komunikacji. Sposób, w jaki inżynier kontraktu zorganizuje i będzie wykonywał swoje zadania przedstawiony zostanie w Metodyce Zarządzania Projektem (MZP), która zostanie przygotowana przez Inżyniera Kontraktu w terminie 30 dni od podpisania umowy. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia, wynagrodzenie za przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
Dodano: 2024-04-16 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
Dodano: 2024-03-25 - Pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ZSP w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2021-01-22 - Pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ZSP w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2020-12-30 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
Dodano: 2020-12-23 - Przetarg nieograniczony na opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej (A), wykonanie strony www z projektem graficznym, domeną i hostingiem (B) wraz z jej administrowaniem i obsługą (C), przygotowanie i przeprowadzenie reklamy w social mediach (D) dla projektu pn. „Ekobohaterzy – jako przykład podnoszenia poziomu świadomości ekologicznej i aktywizacji społeczeństwa dla działań na rzecz zrównoważonego rozwoju” (nazwanego dalej „projekt” lub „Ekobohaterzy”) realizowanego przez Główny Instytut Górnictwa w ramach programu priorytetowego „Edukacja ekologiczna” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Dodano: 2020-06-16 - USŁUGA ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PN. „UTWORZENIE 3 SAL OPERACYJNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ SALI WYBUDZEŃ I ODDZIAŁU CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ Z PODODDZIAŁEM CHORÓB PIERSI WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE”
Dodano: 2020-05-08 - USŁUGA ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PN. „UTWORZENIE 3 SAL OPERACYJNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ SALI WYBUDZEŃ I ODDZIAŁU CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ Z PODODDZIAŁEM CHORÓB PIERSI WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE”
Dodano: 2020-04-10 - Przetarg nieograniczony na usługę prowadzenia nadzoru eksperckiego nad realizacją projektu pn. ”Rozbudowa systemu zarządzania terenami pogórniczymi na terenie województwa śląskiego” realizowanego w okresie 01.01.2020 – 31.12.2022 przez konsorcjum w składzie: Główny Instytut Górnictwa oraz Województwo Śląskie (lider projektu: Główny Instytut Górnictwa).
Dodano: 2020-03-06