Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1558N na odcinku Safronka-Wiłunie-Powierż”

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 252 313 , fax. 896 254 129
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
    ul. Kolejowa 29
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 252 313, fax. 896 254 129
    REGON: 51075050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatnidzicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1558N na odcinku Safronka-Wiłunie-Powierż”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1558N na odcinku Safronka-Wiłunie-Powierż” Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 71.52.00.00-9 - usługi nadzoru budowlanego obejmujące swoim zakresem: a) zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji pn. „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1558N na odcinku Safronka-Wiłunie-Powierż” w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową ( projektem budowlanym) jak też nadzór nad zgodnością prowadzonych prac z wszelkimi decyzjami i uzgodnieniami zawartymi w projekcie budowlanym, b) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 186 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót budowlanych, odbiory robót, c) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, - przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego, d) współpraca z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji inwestycji oraz przekazywanie informacji z realizacji inwestycji, e) rozliczanie i zarządzanie projektem wynikające z umowy na dofinansowanie projektu, tj.: - sporządzanie raportów i sprawozdań zgodnie z wymaganiami programem Fundusz Dróg Samorządowych - przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność do Instytucji Zarządzającej, Szczegółowy zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego opisany został w załączniku do niniejszej specyfikacji, Zamówienie jest współfinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych 2. Charakterystyka inwestycji : „ Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1558N na odcinku Safronka-Wiłunie-Powierż” obejmująca swym zakresem: Rozbudowę drogi powiatowej Safronka-Wiłunie -Powierż wraz z budową kanalizacji deszczowej, oraz usunięciem kolizji z sieciami podziemnymi Przebudowa dróg będzie realizowana w latach 2019-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w projekcie budowlanym , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych). - W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia - Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celi dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zadanie współfinansowane jest w ramach Programu Fundusz Dróg Samorządowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania z ofertą. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 07.10.2019 r. do godz. 10:00 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie j.w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu na zał. Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, takie oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 10. W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć: a) Zobowiązanie innego podmiotu trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zał. Nr 6) 11. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Projekt umowy stanowi integralną cześć niniejszej SIWZ (Załącznik nr 7). Projekt umowy należy parafować i dostarczyć zamawiającemu na wezwanie przed wyborem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach