Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO przy realizacji inwestycji : Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Imielno

Gmina Imielno ogłasza przetarg

  • Adres: 28-313 Imielno, ul. Cmentarna 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3851210 , fax. 041 3851210
  • Data zamieszczenia: 2012-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Imielno
    ul. Cmentarna 7 7
    28-313 Imielno, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3851210, fax. 041 3851210
    REGON: 29101011600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO przy realizacji inwestycji : Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Imielno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego: w zakresie montażu urządzeń sanitarnych oraz w zakresie robót elektrycznych (Wykonawca wyznaczy jednego z nich jako koordynatora ich czynności na budowie) przy realizacji inwestycji: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Imielno. Projekt dotyczy budowy 601 szt przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Imielno w latach 2012-2014. Inspektor nadzoru będzie działał w granicach zawartej umowy, zapisów SIWZ oraz przepisów określonych w Art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności do jego obowiązków należy: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. - wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 PLN ( dwa tysiące pięćset zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.imielno.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach