Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Zmieniamy Czarne na Zielone - modernizacja parku miejskiego oraz uporządkowanie terenów zielonych nad rzeką Czernicą w Czarnem" realizowanego w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Gmina Czarne ogłasza przetarg

  • Adres: 77330 Czarne, ul. Moniuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 83 32 078 , fax. 59 83 32 353
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarne
    ul. Moniuszki 12
    77330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 83 32 078, fax. 59 83 32 353
    REGON: 77097947600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Zmieniamy Czarne na Zielone - modernizacja parku miejskiego oraz uporządkowanie terenów zielonych nad rzeką Czernicą w Czarnem" realizowanego w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym, związane z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, procesu inwestycyjnego projektu pn. „Zmieniamy Czarne na Zielone – modernizacja parku miejskiego oraz uporządkowanie terenów zielonych nad rzeką Czernicą w Czarnem” realizowanego w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.02.05.00-00-0158/16 z dnia 30.10.2017r. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu współfinansowanej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego. Projekt zlokalizowany jest między ulicami: Moniuszki, Parkową, Kolejową i Dworcową – działka nr 62 – w Czarnem. W sąsiedztwie znajdują się: UMiG Czarne, CCK Czarne, Dworzec PKP oraz szkoły. Planowane zadanie będzie dotyczyło działek nad rzeką Czernicą 42, 8, 5/22, 4/4, 3/12, 3/3, 2/6, 2/7, 18/15, 18/12, 1, 5 i 41 na terenie miasta Czarne, które stanowią własność Gm. Czarne za wyjątkiem działki 4/4 która należy do osoby prywatnej. Łączna pow. terenu projektu to - 2,7650 ha (park) – teren zielony – 21 419 m² (77%) i 4,8616 ha (nad rzeką Czernicą) - teren zielony – 46 146 m2 (95%). Głównym celem projektu jest uporządkowanie i zagospodarowanie terenów zielonych nad rzeką Czernicą oraz terenów zielonych w parku w Czarnem z przeznaczeniem na cele rekreacyjne i edukacyjne m.in. poprzez Modernizacja parku, - prace realizowane na podstawie dokumentacji wykonanej przez Zamawiającego. • Roboty Budowlano – Montażowe wraz z małą architekturą parku, • Roboty elektryczne, • Gospodarowanie drzewostanem, nasadzenia, tj.: Obszar parku miejskiego działka nr 62, - wycince chorych i pielęgnacji pozostałych drzew w parku, - wykonaniu nasadzeń rodzimych gatunków drzew i krzewów, - odtworzenie alejek gruntowych i utwardzonych, - wykonaniu elementów małej architektury, - wykonaniu oświetlenia LED, - wykonaniu fontanny w postaci kuli wodnej pracującej w cyklu zamkniętym, - wykonaniu przyłącza wodociągowego, Modernizację terenów zielonych nad rzeką Czernicą, realizowanej w formie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego. • Roboty Budowlano – Montażowe wraz z małą architekturą, • Roboty elektryczne i monitoring, • Kładka drewniana, • Gospodarowanie drzewostanem, nasadzenia, niwelacja terenu, oczyszczenie koryta rzek. - wzdłuż jej biegu działki nr 42,8,5/22,4/4,3/12,3/3,2/6,2/7,18/15,18/12,1,5i 41. -wycinka drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni oraz prace pielęgnacyjne w koronach drzew na powierzchni; - usunięcie wszelkich zanieczyszczeń terenu wraz z oczyszczeniem koryta rzecznego oraz utylizacją odpadów; - prace niwelacyjne terenu i nasadzenia drzew i krzewów; - ręczna i/lub mechaniczna niwelacja terenu brzegu rzeki oraz pozostałego terenu; - wykonanie trawników na powierzchni ok 8 tys. m2; - utworzenie enklaw do rozrodu ptaków i płazów; - wykonanie ścieżki pieszo – rowerowej; - oświetlenie ścieżki pieszo-rowerowej ok. 41 lamp Led; - mała architektura ok. (11ławek, 11 koszy na śmieci, 5 koszy na psie odchody, 10 budek lęgowych dla ptaków, 10 budek lęgowych dla owadów, 5 karmników dla ptaków); - kładka drewniana przez rzekę ok. 20 m; - monitoring terenu ok.10 kamer. Wartość szacunkowa zadania wynosi ogółem 4 725 000,00 zł. 2. Działania w imieniu Zamawiającego podczas pełnienia obowiązków lub korzystania z uprawnień wymienionych lub wynikających z Projektu, 3. Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 4. Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane, wykonawca wskaże jednego spośród inspektorów nadzoru, jako koordynatora czynności inspektorów na budowie. Inspektorzy nadzoru budowlanego i koordynator muszą spełniać wymagania określone przepisami prawa oraz w zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane, oraz postanowieniami zawartymi w SIWZ. 5. Do podstawowych obowiązków Inżyniera Projektu w toku świadczenia usługi należy: a) Nadzorowanie prac projektowych prowadzonych przez Wykonawcę Robót na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w celu opracowania pełno branżowej dokumentacji projektowej dla części zadania pn. Modernizację terenów zielonych nad rzeką Czernicą, b) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno- prawnych wraz z dziennikiem budowy, c) udział w radach budowy/ spotkaniach z Wykonawcą robót i jego Personelem oraz z podmiotem reprezentującym Zamawiającego. Z każdego spotkania Inspektor zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia protokołu, d) sprawdzenie planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia oraz schematu organizacji ruchu przed przekazaniem Zamawiającemu do zatwierdzenia, e) Wydawanie Wykonawcy Robót w formie pisemnej, z kopią do Zamawiającego, kolejno numerowanych poleceń Inspektora mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, f) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz zasadami działania inspektora nadzoru, g) stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego, h) współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w okresie realizacji inwestycji, i) kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, j) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, k) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, l) kontrola jakości wykonanych prac, m) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, n) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, o) wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich specjalistów, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji, p) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, q) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, r) udział w odbiorach częściowych i końcowym, s) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę Robót za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy, t) pobyty na budowie minimum 4 razy w tygodniu Koordynatora Inspektorów i/lub branżowego Inspektora Nadzoru, którego roboty są obecnie wykonywane. Potwierdzenie pobytów Inspektorów Nadzoru odbędzie się w obecności Zamawiającego za pomocą listy obecności, które będą dostępne w UMiG w Czarnem lub na terenie budowy. u) podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie budowy w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie od zgłoszenia Zamawiającego- kryterium oceny ofert, v) Sprawować kontrolę nad poprawnością wyznaczenia w terenie obiektów budowlanych przez służby geodezyjne wykonawcy Robót. w) Sprawować kontrolę nad przestrzeganiem przez wykonawcę/ów Robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy. x) Kontrolować zgodność oznakowania robót z zatwierdzonymi projektami tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnić sprawną komunikację w okresie prowadzenia robót. y) Przeciwdziałać wszelkim opóźnieniom i nieprawidłowościom zaistniałym na Terenie Budowy podczas wykonywania Robót. z) Sprawdzać kompletność i prawidłowość przedłożonych przez wykonawców Robót dokumentów wymaganych do odbiorów częściowych i odbioru końcowego (dokumentacja powykonawcza). aa) wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji, bb) udział w rozliczeniu końcowym; cc) pomoc w obsłudze aplikacji SL2014 związanej z realizacją zadania, dd) sprawdzanie rozliczeń finansowych pośrednich i końcowego z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami: Instytucji Wdrażającej dla projektów finansowanych z EFRR w ramach RPO WP na lata 2014-2010. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej danego obszaru, zapoznał się z dokumentacją będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i należytego wykonania zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.300 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Czarne 98932600060040011620000110 z dopiskiem „Wadium na Inspektora Nadzoru”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta i Gminy Czarne w pokoju nr 16 lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej późniejszy zwrot Wykonawcy, a do oferty należy wpiąć kserokopię. 7. Zgodnie z art. 46. ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz wg wzoru załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niewiążący wzór zobowiązania załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z art. 26 ust. 2 i art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach