Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka 37
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2476965 , fax. 041 2476610
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu
ul. Iłżecka 37 37
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2476965, fax. 041 2476610
REGON: 29101853700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania pn. Nowoczesne Warsztaty Szkolne przy Zespole Szkół Nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim.. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie będzie obejmowało nadzór nad następującymi robotami: 1) budową klatki schodowej wewnątrz budynku w części A. 2) przebudowę pomieszczeń piwnic i parteru bez naruszania ścian konstrukcyjnych wraz z montażem wyposażenia. 3) wykonanie przebudów istniejących instalacji: a) wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, b) centralnego ogrzewania, c) wentylacji mechanicznej oraz sprężonego powietrza, d) wewnętrznej instalacji elektrycznej i sieci logicznych. 4) termomodernizację budynku Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół Nr 4 polegającej na: a) ociepleniu ścian zewnętrznych poniżej oraz powyżej poziomu terenu, b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram wjazdowych, c) wymianie obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, d) wykonaniu opaski z betonowej kostki brukowej wokół budynku, e) ociepleniu stropodachu styropianem i pokryciu papą termozgrzewalną, f) wykonaniu instalacji odgromowej,. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)w przypadku, gdy nie spełniają warunków zawartych w punkcie 6. ust.2 niniejszej SIWZ możliwe jest złożenie oświadczenia podmiotu trzeciego, że udostępni on swój potencjał techniczny lub kadrowy dla potrzeb wykonawcy składającego swoją ofertę w niniejszym postępowaniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/niespełna w oparciu o analizę dokumentów określonych niżej przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty które zawierać będą WSZYSTKIE n/w dokumenty - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 przywołanej wyżej ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Kwestionariusza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, o braku zaległości podatkowych. 4. Oświadczenie, o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne. 5. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych. 6. Wykaz osób oraz numerów ich uprawnień wg załączonego wzoru tabeli (Załącznik Nr 3 do SIWZ), które będą pełniły funkcje Inspektorów nadzoru w branży: a. Konstrukcyjno - budowlanej (dla obiektów powyżej 1 000m3) b. Sanitarnej c. Elektrycznej 7. Wykaz co najmniej 3 nadzorowanych robót wg załaczonej tabeli (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności trwa krócej to w tym okresie, na obiektach administracji publicznej, oświatowych i mieszkaniowych w branżach: a. Konstrukcyjno - budowlanej (dla obiektów co najmniej 10 000m3 i wartości co najmniej 500 000 zł.) b. Sanitarnej (roboty co najmniej 300 000 zł) c. Elektrycznej (roboty co najmniej 200 000 zł). 8. Referencje od zamawiającego, że nadzory wykazane w załączniku Nr 4 do SIWZ zostały wykonane z należytą starannością. 9. Oświadczenie, że oferent nie znajduje się w trakcie postępowania likwidacyjnego lub upadłościowego. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty wymagane w punkcie 7 podpunkty od 1 do 4 niniejszej SIWZ dla każdego partnera z osobna, UWAGA !!! W przypadku składania kserokopii musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad inwestycją budowy systemu kanalizacji sanitarnej w gminie Miedziana Góra - etap IV, zadanie 1.
Dodano: 2016-03-24 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków
Dodano: 2015-10-30 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: rozbiórką budynków (stodoły, obory i piwnicy) zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 488 w miejscowości Cisów 122 i remontem drogi pożarowej nr 25 w leśnictwie Trzemosna
Dodano: 2015-09-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem drogi leśnej (teren leśnictwa Marzysz i Niestachów) i rozbiórką budynku mieszkalnego (w miejscowości Cisów)
Dodano: 2015-07-15 - PEŁNIENIE OBOWIĄKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA I WYPOSAŻENIE ŁĄCZNIKA POMIĘDZY BUDYNKAMI SANATORIUM MARCONI A ODDZIAŁEM II ZAKŁADU PRZYRODOLECZNICZEGO
Dodano: 2015-07-13 - Pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce
Dodano: 2015-06-30 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjno - biurowego stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego oraz budowa parkingu na 14 miejsc postojowych przy ul. Polnej 11 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2015-06-12 - Bieżące remonty dróg- nadzór inwestorski
Dodano: 2015-03-24 - Kontrakt 03: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-01-05