Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania pn. Nowoczesne Warsztaty Szkolne przy Zespole Szkół Nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim..

Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka 37
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2476965 , fax. 041 2476610
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu
    ul. Iłżecka 37 37
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2476965, fax. 041 2476610
    REGON: 29101853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania pn. Nowoczesne Warsztaty Szkolne przy Zespole Szkół Nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie będzie obejmowało nadzór nad następującymi robotami: 1) budową klatki schodowej wewnątrz budynku w części A. 2) przebudowę pomieszczeń piwnic i parteru bez naruszania ścian konstrukcyjnych wraz z montażem wyposażenia. 3) wykonanie przebudów istniejących instalacji: a) wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, b) centralnego ogrzewania, c) wentylacji mechanicznej oraz sprężonego powietrza, d) wewnętrznej instalacji elektrycznej i sieci logicznych. 4) termomodernizację budynku Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół Nr 4 polegającej na: a) ociepleniu ścian zewnętrznych poniżej oraz powyżej poziomu terenu, b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram wjazdowych, c) wymianie obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, d) wykonaniu opaski z betonowej kostki brukowej wokół budynku, e) ociepleniu stropodachu styropianem i pokryciu papą termozgrzewalną, f) wykonaniu instalacji odgromowej,.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)w przypadku, gdy nie spełniają warunków zawartych w punkcie 6. ust.2 niniejszej SIWZ możliwe jest złożenie oświadczenia podmiotu trzeciego, że udostępni on swój potencjał techniczny lub kadrowy dla potrzeb wykonawcy składającego swoją ofertę w niniejszym postępowaniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/niespełna w oparciu o analizę dokumentów określonych niżej przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty które zawierać będą WSZYSTKIE n/w dokumenty - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 przywołanej wyżej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Kwestionariusza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, o braku zaległości podatkowych. 4. Oświadczenie, o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne. 5. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych. 6. Wykaz osób oraz numerów ich uprawnień wg załączonego wzoru tabeli (Załącznik Nr 3 do SIWZ), które będą pełniły funkcje Inspektorów nadzoru w branży: a. Konstrukcyjno - budowlanej (dla obiektów powyżej 1 000m3) b. Sanitarnej c. Elektrycznej 7. Wykaz co najmniej 3 nadzorowanych robót wg załaczonej tabeli (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności trwa krócej to w tym okresie, na obiektach administracji publicznej, oświatowych i mieszkaniowych w branżach: a. Konstrukcyjno - budowlanej (dla obiektów co najmniej 10 000m3 i wartości co najmniej 500 000 zł.) b. Sanitarnej (roboty co najmniej 300 000 zł) c. Elektrycznej (roboty co najmniej 200 000 zł). 8. Referencje od zamawiającego, że nadzory wykazane w załączniku Nr 4 do SIWZ zostały wykonane z należytą starannością. 9. Oświadczenie, że oferent nie znajduje się w trakcie postępowania likwidacyjnego lub upadłościowego. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty wymagane w punkcie 7 podpunkty od 1 do 4 niniejszej SIWZ dla każdego partnera z osobna, UWAGA !!! W przypadku składania kserokopii musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach