Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. Budowa oczyszczalni ścieków oraz budowa części sieci kanalizacji w Gminie Jodłowa

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39225 Jodłowa, Jodłowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001 , fax. 14 630 20 02;683 30 44
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    Jodłowa 1A
    39225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, fax. 14 630 20 02;683 30 44
    REGON: 85166110000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugjodlowa.itl.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. Budowa oczyszczalni ścieków oraz budowa części sieci kanalizacji w Gminie Jodłowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa oczyszczalni ścieków oraz budowa części sieci kanalizacji w Gminie Jodłowa”. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Budowa oczyszczalni ścieków oraz budowa części sieci kanalizacji w Gminie Jodłowa”. Na w/w zamierzenie inwestycyjne Zamawiający uzyskał dofinansowanie przedmiotowego projektu ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, IV Oś Priorytetowa Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno – ściekowa, Poddziałanie 4.3.1 Gospodarka ściekowa. Zadanie objęte jest umową o dofinansowanie. Planowane przedsięwzięcie obejmie aglomerację Jodłowa w szczególności w zakresie robót budowlano – montażowych wskazanych w przyjętych na potrzeby postępowania zadaniach A i B. ZADANIE A (roboty kwalifikowalne). Projekt zakłada wykonanie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych o wydajności Qdśr=500 m3/d i przepustowości Qdmax= 625 m3/d, opartej na tzw. reaktorach porcjowych w układzie SBR z filtracją końcową ścieków oczyszczonych. Ilość obsługiwanych mieszkańców równoważnych wynosić będzie RLM = 4785MR. Oczyszczanie mechaniczne ścieków będzie realizowane w oparciu o instalację urządzeń do mechanicznego oczyszczania ścieków – sita zintegrowanego z piaskownikiem. Oczyszczalnia ścieków przystosowana będzie do przyjmowania ścieków i osadów dowożonych taborem asenizacyjnym za pośrednictwem stacji zlewczej ścieków i osadów dowożonych. Proces oczyszczania biologicznego będzie realizowany w reaktorach osadu czynnego w technologii SBR z cyklicznym dopływem i odpływem ścieków, instalacją symultanicznego strącania związków fosforu oraz filtracją końcową ścieków oczyszczonych biologicznie. ZADANIE B (roboty kwalifikowalne i niekwalifikowalne – środki własne).. Zadanie obejmuje budowę ok 13,7 km rurociągów grawitacyjnych i ok. 2 km rurociągów tłocznych. Przewiduje się wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U ze ścianką litą jednorodną szereg średni „N”-SN 4 kPa o średnicy DN160÷DN315mm, oraz szereg ciężki „S”–SN 8 kPa o średnicy DN160÷ DN315mm. Ponadto przewiduje się wykonanie wybranych odcinków sieci kanalizacyjnej z rur PE klasy surowca PE 100 szereg SDR 17 oraz SDR 11 o średnicy PE 160÷315. Ze względu na istniejące ukształtowanie terenu oraz brak możliwości grawitacyjnego odprowadzenia ścieków, przewidziano zastosowanie sieciowych przepompowni ścieków współpracujących z siecią grawitacyjną w ilości 6 kpl. Przewiduje się wykonanie rurociągów tłocznych z rur PE 100 SDR17 i SDR11. Inwestycja będzie realizowana w Gminie Jodłowa w msc. Jodłowa. Celem przejrzystości sposobu rozliczania sieci i przyłączy, Zamawiający podzielił zadanie B na dwa (2) kontrakty. Kontrakt I – roboty kwalifikowalne, obejmuje następujące roboty: ‐ wykonanie rurociągów kanalizacji grawitacyjnej o długości ok 13,7 km ‐ wykonanie rurociągów kanalizacji tłocznej o długości ok 2 km ‐ dostawa, montaż i uruchomienie przepompowni ścieków w ilości 6 kpl. ‐ umocnienia brzegów i dna potoku Jodłówka w ilości 11 kpl. Kontrakt II ¬– roboty niekwalifikowalne – środki własne, obejmuje następujące roboty: ‐ wykonanie rurociągów kanalizacji grawitacyjnej o długości ok. 1,5 km Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w części III – opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: i. pieniądza, ii. poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, iii. gwarancji bankowych, iv. gwarancji ubezpieczeniowych, v. poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: BS Dębica o/Jodłowa Nr 73947510130000010120000110, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Na przelewie winien znaleźć się opis „Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa oczyszczalni ścieków oraz budowa części sieci kanalizacji w Gminie Jodłowa”. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Gminy Jodłowa ,a kopie potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” załączyć wraz z ofertą. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. . 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na warunkach określonych w PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający będzie wymagał aby osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadały: - uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) w przypadku podmiotów występujących wspólnie - dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowanie o udzielenie zamówienia, zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj. a. wykaz wskazujący (tylko jednego z wskazanych w SIWZ specjalistów nadzoru): - osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy w powyższej specjalności oraz określający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Wykazane ukończone roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na: budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości sieci co najmniej 10 km oraz pięciu (5) przepompowni ścieków lub - osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji technologa oczyszczania ścieków z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji technologa oczyszczania ścieków oraz określający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji technologa oczyszczania ścieków, pełniła funkcje technologa oczyszczania ścieków. Wykazane ukończone roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na: budowie lub rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 300m3/d dla której został przeprowadzony rozruch technologiczny lub - osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA) oraz określający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji specjalisty j/w, pełniła funkcje specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA). Wykazane ukończone roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na: budowie lub rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 300m3/d dla której został przeprowadzony rozruch technologiczny Uwaga 1 Wskazując na dodatkowe doświadczenie specjalisty nadzoru (tj. inspektora nadzoru (pierwszy tiret) / technologa oczyszczania ścieków (drugi tiret) / specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA) (trzeci tiret)) niedopuszczalne jest dzielenie obiektu budowlanego na który uzyskano ostateczną zgodę na użytkowanie i na którym wskazana przez Wykonawcę osoba pełniła funkcję inspektora lub kierownika / technologa / specjalisty, na mniejsze zakresy spełniające wymóg 10 km i 5 przepompowni ścieków czy przepustowości oczyszczalni ścieków 300m3/d, celem uzyskania większej ilości punktów Uwaga 2. Zamawiający nie dopuszcza wykazania dodatkowego doświadczenia dla kilku specjalistów. Warunek ten zostanie spełniony tylko w przypadku wykazania dodatkowego doświadczenia spełniającego warunki podane SIWZ dla jednego z dopuszczonych w SIWZ specjalistów. Wykaz wykonawca winien sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr8 do niniejszej SIWZ i przedłożyć wraz z ofertą. b. dowody określające czy wykazane usługi przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji specjalisty nadzoru, tj.: - inspektora nadzoru, pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub - technologa oczyszczania ścieków, pełniła funkcje technologa oczyszczania ścieków lub - specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA), pełniła funkcje specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA), zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, jest oświadczenie Wykonawcy. Oświadczenie dodatkowo winno wskazywać nr telefonu i stanowisko osoby która będzie mogła potwierdzić wykazaną robotę. c. z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje inspektora nadzoru lub kierownika budowy / technologa oczyszczania ścieków / specjalisty w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA). Wskazany w ofercie specjalista nadzoru tj. inspektor nadzoru / technolog oczyszczania ścieków / specjalista w zakresie aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki (AKPiA) musi brać udział w wykonaniu zamówienia przez cały okres jego realizacji. Uwaga 1. Wyżej wymienione dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje inspektora nadzoru lub kierownika budowy muszą zostać załączone przez Wykonawcę wraz z ofertą, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust 1 ustawy PZP ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP na późniejszym etapie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach