Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: "WYKONANIE REMONTU ELEWACJI BUDYNKU SANATORIUM "OBLĘGOREK"

Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. F. Rzewuskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3124831 , fax. 41 3784154
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna
    ul. F. Rzewuskiego 1
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3124831, fax. 41 3784154
    REGON: 28816500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: "WYKONANIE REMONTU ELEWACJI BUDYNKU SANATORIUM "OBLĘGOREK"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane w branży: - architektonicznej dla realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Wykonanie remontu elewacji budynku Sanatorium „Oblęgorek” na działce nr 344 położonej w Busku-Zdroju przy ulicy 1-go Maja”. Zakres prac budowlanych we wszystkich branżach ujęty został w dokumentacji projektowo - kosztorysowej robót stanowiących załączniki w postępowaniu ogłoszonym na ww. zadanie zamieszczonym na: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko tj. w ogłoszeniu pod nazwą: „Remontu elewacji budynku Sanatorium „Oblęgorek” . Zamawiający zastrzega sobie możliwość do odstąpienia od zawarcia umowy bez żadnych konsekwencji dla Zamawiającego w przypadku nierozstrzygnięcia przetargu na Wykonawcę robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik; 4) w zależności od wybranej formy wadium – do oferty powinien być załączony stosowny dokument (potwierdzenie dokonania przelewu, a w przypadku innej niż forma gotówkowa, dokument w formie oryginału); 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach