Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru budowlanego dla zadania pn. "Rewitalizacja terenów poprzemysłowych dzielnic Szombierki i Łagiewniki w dolinie rzeki Bytomki"

Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2812770, 2816034 , fax. 0-32 2812770
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Parkowa 1
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0-32 2812770, 2816034, fax. 0-32 2812770
    REGON: 15055000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru budowlanego dla zadania pn. "Rewitalizacja terenów poprzemysłowych dzielnic Szombierki i Łagiewniki w dolinie rzeki Bytomki"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru budowlanego dla zadania pn. „Rewitalizacja terenów poprzemysłowych dzielnic Szombierki i Łagiewniki w dolinie rzeki Bytomki”. 1. Pełnienie w/w funkcji obejmować będzie następujące czynności: a) na etapie projektowania: 1) organizację narad związanych z koordynacją projektu, 2) kontrolę harmonogramu realizacji projektu 3) weryfikację projektów budowlanych, niezależnie od obowiązku określonego w art. 20 ust. 3 ustawy Prawo budowlane, co do zgodności z koncepcją Zamawiającego, prawem budowlanym, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej itp., 4) sprawdzenie czy uzyskano wymagane przepisami decyzje, opinie, uzgodnienia i pozwolenia, 5) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań, 6) zatwierdzanie projektów do realizacji, 7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, z wyłączeniem tych, do których uzyskania zobowiązany jest projektant lub wykonawca robót budowlanych. b) na etapie wykonywania robót budowlanych oraz w okresie gwarancji i rękojmi: 1) nadzór nad przygotowaniem placu budowy, 2) nadzór nad przestrzeganiem i realizacją planu „bioz”, 3) nadzór inwestorski we wszystkich niezbędnych specjalnościach, 4) kontrola geodezyjnego wyznaczania budynku w terenie, bieżąca kontrola w trakcie realizacji, a po jego wybudowaniu – geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 5) analiza atestów materiałów i elementów budowlanych, 6) dokonywanie odbiorów częściowych robót zakrywanych i zanikających, 7) udział w próbach i sprawdzianach instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, 8) udział w badaniu i sprawdzaniu instalacji i urządzeń technologicznych oraz ewentualny udział w rozruchu technologicznym, 9) sprawdzanie prowadzenia dziennika budowy, 10) kontrola przygotowania przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego i innych materiałów niezbędnych do odbioru gotowego obiektu, 11) przygotowanie materiałów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku, przygotowanie i udział w odbiorze budynku, 12) sprawdzanie uwag użytkownika odnośnie usterek w okresie rękojmi, 13) sprawdzanie usunięcia usterek przez wykonawców robót, 14) przygotowanie do odbioru po okresie rękojmi lub gwarancji. 3. Zamawiający informuje, że: 1) wartość zamówienia zadania pn. „Rewitalizacja terenów poprzemysłowych dzielnic Szombierki i Łagiewniki w dolinie rzeki Bytomki” przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) załączona do siwz dokumentacja (PFU) stanowi wstępny opis zadania objętego nadzorem budowlanym; 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz.1804 z późn. zm.), 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Genin Noble Bank S.A. o/Bytom 83 1560 1049 0000 9030 0005 3574, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „ Nadzór budowlany - Rewitalizacja”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Bytomiu, w dziale Sekcja Administracyjno-Prawna; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 1 – pok. nr 35 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gmina Bytom - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu reprezentowany przez Dyrektora, ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 60-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty (załącznik 1 do siwz); 2) oświadczeń, o których mowa odpowiednio w cz. V pkt 1,2 i 3 siwz; oraz jeżeli dotyczy: 1) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) dowodu/dowodów wkazującego/-ych, że zdolności lub sytuacja podmiotu trzeciego, na które powołuje się wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, zawierające informacje określone w załączniku nr 4 do siwz; 7)informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania praz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 9 siwz. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z ww. informacjami na stronie internetowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą ie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach