Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg
- Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 042 7103101
- Data zamieszczenia: 2010-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
ul. Wigury 1 1
95-035 Ozorków, woj. łódzkie
tel. 042 7103100, 7103142, fax. 042 7103101
REGON: 00052561300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umozorkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji menedżera projektu (zarządzania projektem) pn: Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji menedżera projektu /zarządzania projektem/ pn. Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej, zwanego dalej Projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania II.6. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 2013 /RPO WŁ/. Projekt dotyczy termomodernizacji sześciu obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Ozorków, tj.: -budynku Urzędu Miejskiego w Ozorkowie /ul. Wigury 1/ -budynku Urzędu Miejskiego w Ozorkowie /ul. Listopadowa 16/ -budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 /ul. Średnia 30/ -budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 /ul. Cegielniana 25 - z wyłączeniem budynku sali gimnastycznej/ -budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 /ul. Konarskiego 2/ - budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej /filia - ul. Mielczarskiego 17/ W ramach świadczonej usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: -rozliczanie dotacji /przygotowywanie wniosków o płatność w funkcji sprawozdawczej i sprawozdawczo-finansowej/, w tym nadzór nad terminowością składania dokumentów do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ, -przygotowywanie na potrzeby realizacji projektu zestawień dotyczących dofinansowania, -wnioskowanie do Instytucji Zarządzającej o zgodę na wprowadzenie w projekcie zmian inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego, - koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską, w tym przygotowanie oznakowania dokumentów dotyczących realizacji Projektu, -koordynację wypełniania innych obowiązków określonych w Umowie nr UDA-RPLD.02.06.00-00-046/09-00 o dofinansowanie oraz ewentualnych aneksach do umowy, których specyfika wynika z realizacji Projektu z udziałem dofinansowania w ramach RPO WŁ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie funkcji : kierownika projektu, specjalisty ds. promocji, specjalisty ds. zamówień publicznych z funkcją asystenta projektu i specjalisty ds. finansów w ramach projektu pn. Kompleksowy program zmniejszenia zachorowalności na choroby związane ze stylem życia na obszarze powiatu wieruszowskiego. Program PL 13. Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu.
Dodano: 2015-02-04 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu Dobry zawód - lepsza przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy
Dodano: 2014-05-09 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Erasmus+Kształcenie i szkolenia zawodowe - akcja 1 Mobilność uczniów w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu
Dodano: 2014-03-07 - Realizacja projektu: Edukacja dla przyszłości w zakresie realizacji zadania - Zarządzanie projektem
Dodano: 2014-01-17 - Świadczenie usług związanych z zarządzaniem na stanowisku Koordynatora projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
Dodano: 2013-10-29 - Zakup usługi zarządzania projektem pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2013-08-22 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu (zadanie nr 1 ) oraz Asystenta koordynatora (zadanie nr 2) do realizacji projektu pn. -Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Dodano: 2013-07-25 - Pełnienie funkcji kierownika projektu POKL.01.05.00-00-152/12 - Stworzenie żłobka w Głuchowie
Dodano: 2013-07-12 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08