Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-374 Buczkowice, ul. Szkolna 815
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8177127 , fax. 33 8177127
  • Data zamieszczenia: 2010-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach
    ul. Szkolna 815 815
    43-374 Buczkowice, woj. śląskie
    tel. 33 8177127, fax. 33 8177127
    REGON: 07081577900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip-buczkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji koordynatora projektu w zakresie projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu, do którego obowiązków będzie należało: 2.1. Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu w zakresie zgodności z rzeczowymi i finansowymi zapisami wniosku o dofinansowanie Projektu i zawartą umową o dofinansowanie Projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2.2.Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem projektu. 2.3. Koordynowanie działań projektowych. 2.4. Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 2.5. Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 2.6. Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 2.7. Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 2.8. Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 2.9. Prowadzenie Biura Projektu. 2.10. Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji. 2.11.Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 2.12. Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 2.13. Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 2.14. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 2.15. Informowanie Zamawiającego o zaistniałych w trakcie realizacji projektu problemach oraz wprowadzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym i Instytucją Pośredniczącą działań zapobiegawczych i naprawczych. 2.16. Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 2.17. Rzetelne i terminowe sporządzanie raportów z przebiegu realizacji projektu, 2.18. Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 2.19. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. 2.20. Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 2.21. Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 2.22. Obecność podczas kontroli projektu. 2.23. Współpraca z wykładowcami/trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu zajęć. 2.24. Nadzorowanie przebiegu zajęć. 2.25. Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych. 2.26. Opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć. 2.27. Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie. 2.28. Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja. 2.29. Kontrola wydatkowania środków. 2.30. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 2.31. Nadzór i kontrola nad przygotowywanymi umowami zawieranymi w ramach Projektu. 2.32. Przygotowywanie informacji koniecznych do wprowadzenia zmianach i korektach związanych z wdrażaniem Projektu wraz z ich uzasadnieniem, celem zatwierdzenia i dopuszczenia wnioskowanych zmian w Projekcie przez IP z zachowaniem terminów określonych w umowie o dofinansowanie. 3. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od momentu podpisania umowy do 30.09.2012 r. (tj. około 24 miesiące) we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. 4. Ilość czasu związana z koordynowaniem projektu winna być ustalona i zatwierdzona przez Zamawiającego oraz powinna zapewniać terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków koordynatora. 5. Wykonawca przyjmujący obowiązki związane z koordynowaniem Projektu będzie zatrudniony przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 6. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Dane dotyczące projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2: 8.1. Miejsca realizacji: Gmina Buczkowice 8.2. Biuro Projektu: pomieszczenie udostępnione przez Zespół Szkół Ogólnokształcących w Buczkowicach dla Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach 8.3. Termin realizacji projektu: od 01.10.2010 roku do 30.09.2012 roku, 8.4.Wartość projektu - 1.894.385,00 zł. 8.5.Liczba uczniów objętych projektem - 894 osoby 8.6. Projekt realizowany będzie przez okres 24 miesięcy na terenie gminy Buczkowice. Działania realizowane będą we wszystkich szkołach, dla których organem prowadzącym jest Wójt Gminy Buczkowice (cztery zespoły szkół w sołectwach: Kalna, Godziszka, Rybarzowice, Buczkowice).W ramach projektu przewidziano m.in.:- dodatkowe zajęcia pozalekcyjne- zajęcia wyrównawcze- zajęcia w ramach kół zainteresowań,- usługi poradnictwa zawodowego - dyżury doradcy zawodowego- utworzenie Szkolnych Ośrodków Kariery w każdej szkole,- usługi psychologiczne i pedagogiczne dla uczniów i ich rodziców,- organizację wycieczek i wyjazdów do kina i teatru,- organizację usług specjalistycznych: dogoterapia, dyżury logopedy, surdofrenopedagoga, rehabilitanta itp.,- utworzenie nowych pracowni multimedialnych i laboratoriów językowych,- zakup nowoczesnego sprzętu i pomocy dydaktycznych. 9. Szczegółowy opis zakresu usług świadczonych w ramach pełnieni funkcji koordynatora projektu oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie i doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip-buczkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach