Starostwo Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 022 7241833, 7240711 , fax. 022 7243049
- Data zamieszczenia: 2011-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatu Grodziskiego
ul. Kościuszki 30 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 022 7241833, 7240711, fax. 022 7243049
REGON: 01326959700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora i trzech asystentów w projekcie: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora i trzech asystentów w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, realizowanego przez Powiat Grodziski w czterech niezależnych częściach: - Część pierwsza: Pełnienie funkcji koordynatora projektu; - Część druga: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim; - Część trzecia: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim; - Część czwarta: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku. Realizacja projektu ma na celu zdobycie dodatkowych umiejętności i wiedzy, co pozwoli na wyrównanie szans absolwentów na rynku pracy. Opis części I - Pełnienie funkcji koordynatora projektu. W ramach powyższego projektu Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 r. od poniedziałku do piątku w godzinach i czasie uzależnionych od realizacji projektu. Koordynator jest zobowiązany do: 1. sporządzania dokumentów związanych z realizacją Projektu, z zachowaniem obowiązujących terminów, 2. nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem realizacji projektu, 3. systematycznego monitorowania przebiegu realizacji Projektu oraz niezwłocznego informowania beneficjenta o powstałych nieprawidłowościach, 4. sporządzania sprawozdań, harmonogramów i innych dokumentów związanych z realizacją Projektu i przekazywania ich do właściwych instytucji, z zachowaniem obowiązujących terminów, 5. sporządzania wniosków o płatność, zgłaszania zmian dotyczących realizacji projektu i prowadzenia korespondencji tematycznej, 6. udzielania wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 7. niezwłocznego informowania w formie pisemnej Instytucji Wdrażającej o zmianach w realizacji Projektu lub ewentualnych problemach w realizacji Projektu, 8. prowadzenia indywidualnej karty czasu pracy, 9. nadzorowania pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu, współpracy z asystentami koordynatora i księgowym projektu, 10. nadzoru nad procedurą zakupu urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji projektu, 11. nadzoru nad działaniami promocyjno - informacyjnymi. Koordynator musi posiadać niezbędne przygotowanie (szkolenia, kursy) i doświadczenie. Opis części II - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka francuskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 14.00 do 17.30, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Opis części III - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 9.35, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Opis części IV - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 18.50, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Ponadto do zadań asystentów należą: 1. nadzór nad realizacją Projektu w danej jednostce zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w sposób prawidłowy pod względem formalnym i merytorycznym, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym Projektu, 2. systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji Projektu w danej jednostce oraz niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o powstałych nieprawidłowościach, 3. udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 4. prowadzenie indywidualnej karty czasu pracy, 5. wizytowanie zajęć, współpraca z nauczycielami zatrudnionymi w projekcie oraz koordynatorem i księgowym projektu, 6. uczestniczenie w spotkaniach związanych z realizacją projektu, 7. prowadzenie ewidencji uczniów uczestniczących w projekcie, 8. monitorowanie obecności uczniów na zajęciach, 9. potwierdzanie kart czasu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu, 10. ustalanie zastępstw zajęć w miarę potrzeb. Asystenci muszą posiadać niezbędne doświadczenie. Opis Dodatkowy 1) Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego, 2) Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa zlecenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 4) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych w umowie (Załącznik Nr 2 lub 2a do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 57/ZP/16)
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 36/ZP/16)
Dodano: 2016-05-09 - Wykonywanie w okresie 8 miesięcy usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 17/ZP/16)
Dodano: 2016-03-29 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16).
Dodano: 2016-03-04 - Wsparcie zadań administracyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
Dodano: 2015-10-23 - ZP/SR/4/15
Dodano: 2015-06-26 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA POZYSKANIU ORAZ SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH W CELU WYKONYWANIA PRACY NA RZECZ I POD KIEROWNICTWEM ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE
Dodano: 2015-06-10 - Wsparcie zadań dotyczących udostępniania informacji, uzupełniania i aktualizacji Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Dodano: 2015-05-14