Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej . Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, projekt pt.: Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie.

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2011-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 00053356400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej . Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, projekt pt.: Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie . 3.2.Do głównych zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: zarządzanie personelem projektu, w tym nadzorowanie prac wszystkich członków projektu, podejmowanie decyzji w projekcie, nadzór nad rekrutacją urzędników w ramach projektu (szkolenia), zarządzanie ryzykiem projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, terminowe realizowanie zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, nadzór nad organizacją prawidłowej realizacji projektu oraz nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi POKL, dokumentacją programową, specyfiką projektu, współpraca z Instytucją Pośredniczącą, MSWiA, monitorowanie prawidłowej realizacji projektu, przepływ informacji pomiędzy personelem projektu, współpraca z Zamawiającym w tym bezzwłocznego informowania w formie pisemnej Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu, dystrybucja materiałów promocyjno - informacyjnych oraz promocja projektu w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń, dokumentacji i materiałów, prowadzenie wszelkiej korespondencji dot. projektu oraz prowadzenie ewidencji korespondencji, sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji projektowej, opieka nad grupami szkoleniowymi, opracowanie merytorycznych wymagań programu szkoleń na potrzeby wyboru wykonawców, udział w komisjach przetargowych, uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie działań projektowych, zatwierdzenie wszelkich propozycji przesunięć środków pomiędzy zadaniami i zmian do wniosku, pomiar i monitorowanie wskaźników, rezultatów i oddziaływania projektu wskazanych we wniosku o dofinansowanie kontrola merytoryczna realizacji projektu i uzyskanych efektów, rozliczanie projektu pod względem merytorycznym, merytoryczne weryfikacja faktur w tym opisywanie faktur oraz sprawozdań, raportów o finansowym postępie realizacji projektu oraz opisywanie merytorycznie dokumentów finansowych, przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie, dokumentów, raportów i sprawozdań wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, bieżąca analiza i aktualizacja harmonogramu realizacji projektu i sygnalizowanie Zamawiającemu z właściwym wyprzedzeniem o potrzebie dokonania w nim zmiany, nadzorowanie terminowości składania wniosków o płatność, reprezentowanie projektu na zewnątrz, obecność podczas kontroli projektu, po zakończeniu realizacji projektu Kierownik projektu rozliczy finansowo i merytorycznie projekt, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym sporządzi końcowy wniosek o płatność i wprowadzi wszelkie uwagi naniesione przez Instytucję Wdrażającą do czasu zatwierdzenia końcowego projektu. 3.3. Wynagrodzenie Wykonawcy współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 24 godzin od pisemnego wezwania (fax, e-mail). 3.5. Wykonawca zatrudniony zostanie na podstawie umowy zlecenie. 3.6. Wykonawca wykonywać będzie pracę 80 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków wynikających z umowy w siedzibie Zamawiającego (w godzinach pracy Urzędu) co najmniej 3 razy w tygodniu, oraz pozostawania w kontakcie telefonicznym i e-mailowym przez cały czas trwania umowy. 3.7. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe celem należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach