Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 5202147, 5202475
- Data zamieszczenia: 2012-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Kolejowa 32 32
19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 5202147, 5202475
REGON: 79067556500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Myślimy o przyszłości realizowanego przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wykonywania funkcji kierownika projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, wartość projektu 624.692,00 złotych, 2) w ramach przedmiotu zamówienia kierownik projektu zobowiązany będzie do wykonywania następujących obowiązków: a) nadzór nad realizacją projektu oraz zgodnością z wytycznymi POKL i przepisami, b) opracowanie regulaminów, dokumentacji dotyczących zarządzania projektem, procedur wyłonienia uczniów do zakwaterowania w internacie i wyżywienia, c) sprawowanie nadzoru nad zgodnością realizowanych działań z wnioskiem aplikacyjnym, budżetem i harmonogramem, d) kontakty z Opiekunem projektu z Instytucją Pośredniczącą, e) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym szacowanie wartości zamówień, f) nadzór i dokonywanie zakupów do projektu, g) przestrzeganie i nadzór nad przetwarzaniem danych osobowych uczestników, h) nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością oraz koordynacją pracy personelu projektu, i) wprowadzanie zmian do projektu, j) nadzór nad promocją projektu, k) reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami, l) prowadzenie spotkań rekrutacyjnych z rodzicami, radą pedagogiczną i kadry zarządzającej, m) opracowanie propozycji zakresów czynności dla podległych pracowników, n) nadzór nad monitorowaniem i ewaluacją w projekcie, o) rozliczanie czasu pracy kadry merytorycznej i prowadzonej przez nich dokumentacji, p) koordynowanie wykonania i dystrybucji materiałów promocyjno-informacyjnych, q) pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej, r) sporządzanie wniosków o płatność w części merytorycznej, s) prowadzenie ewaluacji projektu i opracowywanie raportów, t) koordynowanie i dokonywanie zakupów w ramach projektu oraz zamawiania usług, u) nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej, v) rozliczenie końcowe projektu i udział w czynnościach kontrolnych, 3) kierownik projektu zobowiązany będzie do osobistego wykonywania obowiązków w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w biurze projektu znajdującym się w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Olecku przy Placu Zamkowym 2, w wymiarze co najmniej dwóch dni roboczych w tygodniu po minimum 4 godziny dziennie, 4) przewiduje się średnią ilość godzin pracy kierownika projektu w skali miesiąca wynoszącą 50 godzin, co w przeliczeniu na 33 miesiące realizacji zamówienia daje ilość 1650 godzin, uwzględniając dodatkowe 20 godzin pracy przewidziane w miesiącu październiku 2012 r., łączną ilość godzin pracy kierownika projektu wynosi 1670, 5) szczegółowa charakterystyka projektu pn. Myślimy o przyszłości znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15