Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu w związku z realizacją projektu Diaprezamus-pakiet diagnostyczno-metodyczny wspierający proces orientacji zawodowej dzieci i młodzieży w ramach PO KL, Nr projektu: WND-POKL 03.04.03-00-057/08
    Zakres obowiązków (opis przedmiotu zamówienia) stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia z udzałem podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać poniższe warunki :
    1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. konsorcja - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę),
    3. posiadać wykształcenie wyższe, stopień naukowy doktor nauk humanistycznych- dyscyplina naukowa: pedagogika,
    4. posiadać doświadczenie w zakresie czynności odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Za usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna pełnienie funkcji kierownika merytorycznego projektu o charakterze edukacyjnym (w co najmniej w dwóch (2) projektach współfinansowanych z EFS) oraz pełnienie funkcji koordynatora projektu o charakterze edukacyjnym (w co najmniej w dwóch (2) projektach współfinansowanych z EFS).
    Za usługę odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna pełnienie funkcji kierownika i koordynatora w projektach edukacyjnych , z których wartość co najmniej 1 (jednego) wynosi nie mniej niż 1.700.000,00 PLN.
    5. być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 11:00 oraz 15:30-18:00 w dni robocze, w siedzibie Zamawiającego w okresie trwania projektu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, jako załączniki do formularza oferty:
    1. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do niniejszej SIWZ,
    2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa powyżej, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    3. Na potwierdzenie posiadanego wykształcenia Wykonawca dołącza do oferty: - Kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentu, potwierdzającego posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
    4. Dla potwierdzenia posiadanego doświadczenia w zakresie czynności odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Wykonawca dołącza:
    - Wykaz projektów w ramach których Wykonawca wykonywał lub wykonuje funkcje kierownika i koordynatora z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ,
    - Dokument/y potwierdzające pełnienie funkcji kierownika projektu i koordynatora projektu np. oświadczenie, życiorys zawodowy, powołanie na koordynatora, kierownika projektu.
    5. Oświadczenie o dyspozycyjności w wymaganym przez Zamawiającego czasie.
    Wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzący działalności gospodarczej do oferty składa dodatkowo:
    - (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) kserokopię dowodu osobistego - w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 7,
    - zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych - (tekst jedn. Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm
    Wykonawca zagraniczny: W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie ma przepis §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 oraz . Dz.U.08.188.1155 ).
    Dokumenty wymienione powyżej należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem ich na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach