Przetargi.pl
Świadczenie usług szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3248500 , fax. 32 3248400
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 3248500, fax. 32 3248400
    REGON: 27625763000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie. Część I zamówienia - Usługa szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych - Gimnazjum nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolnego specjalisty ds. programu rozwojowego w Gimnazjum nr 1 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 400 godzin zegarowych, nie więcej niż 40h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi szkolnego specjalisty ds. programu rozwojowego w Gimnazjum nr 1 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora). Część II zamówienia - Usługa szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych - Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolnego specjalisty ds. programu rozwojowego w Gimnazjum nr 2 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 250 godzin zegarowych, nie więcej niż 25h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi szkolnego specjalisty ds. programu rozwojowego w Gimnazjum nr 2 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach