Przetargi.pl
Budowa wodociągu o łącznej długości 545,90 mb we Włodowicach w ul. Dolnej

Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3153001 , fax. 034 3153031
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice
    ul. Krakowska 26 26
    42-421 Włodowice, woj. śląskie
    tel. 034 3153001, fax. 034 3153031
    REGON: 15139874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu o łącznej długości 545,90 mb we Włodowicach w ul. Dolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana budowy wodociągu o łącznej długości 545,90 m we Włodowicach w ul. Dolnej, w tym: 1) budowa wodociągu PE fi 200 mm, 160 mm, 110 mm wzdłuż ulicy Dolnej; 2) budowa i przyłączenie przyłączy wodociągowych PE fi 32 mm do granic posesji wraz z montażem nawiertek NS 200 na 32 i NWZ 110 na 32; 3) włączenie budowanego wodociągu PE do istniejącej sieci wodociągowej stalowej fi 200 mm; 4) przyłączenie budowanego wodociągu PE z istniejącymi PCV fi 110 mm i PCV 160 mm; 5) budowa żelbetowej studni wodomierzowej z montażem 2 kpl wodomierzy fi 100 mm; 6) wykonanie przewiertów sterowanych fi 300 m, 250 mm; 7) montaż rur osłonowych; 8) montaż armatury w tym zasuwy kołnierzowej fi 200 mm, hydrantów ppoż podziemnych fi 80 mm, zaworu odpowietrzającego; 9) oznakowanie trasy wodociągu taśmą PCV z wbudowanym przewodem stalowym; 10) oznakowanie położenia zasuw, hydrantów i zaworów odpowietrzających za pomocą tabliczek; 11) próby szczelności i dezynfekcja wodociągu; 12) roboty odtworzeniowe, uszkodzonych w trakcie prac, nawierzchni ulicy, zjazdów, poboczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ, 6) wniosą wadium przetargowe na warunkach określonych w SIWZ, 7) przedstawią szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający wszystkie pozycje przedmiaru robót do oferty, 7) podpiszą umowę na warunkach określonych we wzorze umowy załączonym do SIWZ. 2. Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli: 1) z oświadczenia wykonawcy będzie wynikało, że spełnia on wszystkie warunki określone przez zamawiającego - wzór dokumentu załącznik do SIWZ, 2) w dokumencie rejestrowym firmy będzie określony przedmiot jej działalności, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 3) z zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zostało wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 4) z wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, winno wynikać, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności (wzór dokumentu załącznik do SIWZ), 5) z wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie będzie wynikało, że wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór dokumentu załącznik do SIWZ), 6) z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, będzie wynikała wymagana kwota, wniesiona na zasadach określonych w SIWZ. 7) z kosztorysu ofertowego będzie wynikało, że Wykonawca zawarł wszystkie pozycje przedmiaru robót, 8) z oświadczenia będzie wynikało, że Wykonawca podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: (spełnia) lub (nie spełnia) na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę - wzór dokumentu załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załącznik do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór dokumentu załącznik do SIWZ. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załącznik do SIWZ. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ. 8. Szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający wszystkie pozycje przedmiaru robót. 9. Oświadczenia Wykonawcy, że wykonawca podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy. Ofertę i oświadczenia wymienione w pkt. 1., 2., 5., 6. 9. wykonawca złoży w oryginale. Dokumenty wymienione w pkt. 3., 4., 7., 8. wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: (za zgodność z oryginałem) i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodowice.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach