Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody wraz z wodociągiem zasilającym w Mesznej w Gminie Wilkowice.

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2014-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody wraz z wodociągiem zasilającym w Mesznej w Gminie Wilkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa stacji uzdatniania wody wraz z wodociągiem zasilającym w Mesznej w Gminie Wilkowice. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) budowę budynku Stacji Uzdatniania Wody wraz z instalacjami wodociągową, kanalizacyjną, grzewczą, wentylacji, przyłączem kanalizacyjnym 1 szt. i osadnikiem bezodpływowym ścieków o pojemności 8 m3. Obiekt parterowy kryty dachem dwuspadowym o kubaturze 115,0 m? i powierzchni użytkowej 23,41 m?; b) budowę instalacji technologicznej Stacji Uzdatniania Wody o wydajności 70 m3/ dobę - pompownia 1 szt. o wydajności 3,6 m3/h, - wodociąg wody surowej z ujęcia wody do pompowni ( PE o średnicy Dz=110mm i długości 2,5 m), - wodociąg wody surowej z pompowni do SUW (PE o średnicy Dz=40mm i długości 49,30 mb), - wodociąg wody uzdatnionej z SUW do zbiorników retencyjnych (PE o średnicy Dz=40mm i długości 10,5 mb) , - kanalizacja wód popłucznych (PVC Dz 160 i długości 29,8 mb) ; wylot wód popłucznych, - 2 zbiorniki retencyjne (GRP - żywica poliestrowo-szklana, o łącznej poj. czynnej 70 m3) , - odstojnik wód popłucznych (wykonany z 2 szt. studni betonowych o śr. DN 1000 mm) Elementy SUW: - 2 filtry pionowe ciśnieniowe pospieszne / każdy o śr. ? 600 mm/ - lampa sterylizacyjna UV do dezynfekcji wody, - chlorator C53 do dezynfekcji wody, - układ sprężonego powietrza wraz ze sprężarką (w celu płukania filtrów pospiesznych); c) budowę wodociągu zasilającego głównego ze studnią redukcyjną - wodociąg rozdzielczy /PE Dz 110 mm długości 485,4 mb / - studnia redukcyjna /betonowa, DN 1000 mm ,wyposażoną w stopnie złazowe, filtr siatkowy i regulator ciśnienia/ - hydranty nadziemne / 3szt. DN 80mm, żeliwo/ d) budowę instalacji elektrycznej i AKPiA /dot. budynku i SUW/ e) budowę drogi dojazdowej do budynku SUW f) odtworzenie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej ul. Orczykowej w Mesznej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, - decyzja nr 1375/11 z dnia 26.07.2011r. oraz decyzja nr 1426/13 z dnia 17.09.2013r. UWAGA 1: Zamawiający udostępnia wykonawcom przedmiar robót, jednakże ma on charakter wyłącznie orientacyjny, pomocniczy i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://gwwilkowice.peup.pl. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W załączniku nr 2 do SIWZ - Tabela równoważności Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe, wymagania jakościowe materiałów, wyrobów, urządzeń w odniesieniu do których posłużono się czy to w dokumentacji projektowej, czy to w STWiOR znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem. W sytuacji, gdy wykonawca do wyceny oferty zastosuje materiały/wyroby/urządzenia równoważne Zamawiający wymaga złożenia do oferty Wykazu materiałów i urządzeń równoważnych sporządzonego wg załącznika nr 6 do SIWZ wraz ze stosownymi dokumentami uwiarygadniającymi zastosowanie równoważnych materiałów, wyrobów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.23.24.30-5- Roboty w zakresie uzdatniania wody; 45.23.21.50-8 - Roboty w zakresie budowy rurociągów do przesyłu wody; 45.23.31.20- 6 - Roboty w zakresie budowy dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 10.000 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100/ 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09.09.2014r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405- Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach