Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika oraz księgowej projektu pt.Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Urząd Gminy w Węgierskiej Górce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 43
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8641501 , fax. 033 8641780
  • Data zamieszczenia: 2010-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce
    ul. Zielona 43 43
    34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie
    tel. 033 8641501, fax. 033 8641780
    REGON: 00055218800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika oraz księgowej projektu pt.Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. CZĘŚĆ I - KIEROWNIK PROJEKTU 1) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach; 2)Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach; 3) Koordynowanie działań projektowych; 4) Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; 5)Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej; 6)Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 7)Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością; 8)Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi; 9)Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji; 10)Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego; 11)Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; 12)Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem; 13)Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów; 14)Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników; 15)Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych; 16)Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej; 17)Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników; 18)Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu; 19)Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; 20)Obecność podczas kontroli projektu; 21)Współpraca z kierownikami przedszkoli w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć; 22)Nadzorowanie przebiegu zajęć; 23)Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych; 24)Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć; 25)Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji; 26)Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja; 27)Kontrola wydatkowania środków. 2.CZĘŚĆ II - KSIĘGOWA PROJEKTU 1.)Wspieranie działań Kierownika projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu 2)Przygotowanie informacji finansowych do aneksów do umów i korespondencji prowadzonych z Instytucją Pośredniczącą 3)Przygotowywanie wniosków o płatność w części dotyczącej działań finansowych 4)Sporządzenie sprawozdań okresowych; 5)Prowadzenie wyodrębnionej dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi i przyjętą polityką rachunkowości w Urzędzie Gminy w Węgierskiej Górce w tym opisywanie faktur; 6)Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu ze skarbnikiem urzędu gminy w Węgierskiej Górce 7)Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą; 8)Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu; 9)Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi; 1.2.8.Księgowanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi; 10)Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu; 11)Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 12)Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia; 13)Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania; 14)Nadzór nad płatnościami dla wykonawców; 15)Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 16).Współpraca z Kierownikiem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji; 17.Współpraca z organami kontrolującymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach