Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Kierownik projektu/Inspektor nadzoru nad realizacją zadania pn. Budowa Centrum Rekreacji (crossowy tor rowerowy i trasa narciarstwa biegowego) w Mieście Szczyrk

Urząd Miejski w Szczyrku ogłasza przetarg

  • Adres: 43-370 Szczyrk, ul. Beskidzka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8295026 , fax. 033 8178763
  • Data zamieszczenia: 2010-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczyrku
    ul. Beskidzka 4 4
    43-370 Szczyrk, woj. śląskie
    tel. 033 8295026, fax. 033 8178763
    REGON: 00052528600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczyrk .pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Kierownik projektu/Inspektor nadzoru nad realizacją zadania pn. Budowa Centrum Rekreacji (crossowy tor rowerowy i trasa narciarstwa biegowego) w Mieście Szczyrk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Celem niniejszej kontraktu jest nadzorowanie zadania pn. Budowa Centrum Rekreacji (crossowy tor rowerowy i trasa narciarstwa biegowego) w Mieście Szczyrk realizowanego w ramach - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013. Nadzór nad realizacją umowy obejmował będzie organizację i koordynację procesu inwestycyjnego, kontrole, rozliczenie rzeczowo-finansowe robót, prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz wymogami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013. 2. ZAKRES PRAC 2.1 Informacje ogólne Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za rozliczenie, nadzór nad realizacją robót budowlanych i koordynację realizacji Projektu . Kierownik projektu/Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, zobowiązany jest również do: a)kontroli jakości robót oraz wbudowywanych materiałów i urządzeń, b)udziału w odbiorach częściowych i końcowym, c)uczestniczenia w kontrolach, sporządzania i archiwizacji wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa i programem RPO WSL 2007-2013 w zakresie realizowanego projektu. 2.2 Zadania szczegółowe Kierownik projektu/Inspektor nadzoru 1. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru ponosi pełna odpowiedzialność za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, programem RPO WSL 2007-2013, ustawą Prawo zamówień publicznych, umową zawartą pomiędzy Gminą Szczyrk i Instytucją Pośredniczącą oraz wykonawcą w zakresie przewidzianym projektem . 2. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru w terminie do 7 dni licząc od daty podpisania umowy uzgodni z Zamawiającym metody składania i wzory wszystkich wymaganych raportów inspekcyjnych, protokółów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu. 3.Kierownik projektu/Inspektor nadzoru zapewnia pełny nadzór inwestorski we wszystkich aspektach zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.(j.t. Dz.U. Nr 156 z 2006., poz. 1118 ze zm.) 4.Kierownik projektu/Inspektor nadzoru systematycznie monitoruje i dokumentuje postępy w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami. 5.Kierownik projektu/Inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny za sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramów rzeczowo-finansowych całego Projektu. 6.Kierownik projektu/Inspektor nadzoru organizuje i prowadzi narady techniczne, problemowe i inne spotkania, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż dwa w miesiącu oraz przygotowuje notatki i raporty w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. 7.Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót. 8.Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za ocenę, aprobatę bądź odrzucenie wszystkich próśb Wykonawcy zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego. 9. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawcę w związku z realizacją umowy z Wykonawcą. 10. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym. 11. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu. 12. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru sprawdza jakość wykonywanych robót, wbudowanych elementów, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Inspektor sprawdza czy wszystkie używane materiały posiadają świadectwa i certyfikaty jakości. 13. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających. Dodatkowo uczestniczy w odbiorach częściowych i końcowym. Sporządza protokoły ze spotkań odbiorowych. 14. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru wydaje kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów oraz urządzeń technicznych. Sprawuje nadzór nad ilością i terminowością wykonywanych robót. 15. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru ma obowiązek zawiesić roboty w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 16. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz po konsultacjach z projektantem zatwierdza poprawki do dokumentacji technicznej. 17. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru weryfikuje obmiary każdego etapu robót, a przyjęta metodologia musi być zgodna z przedmiarami robót oraz specyfikacją wykonania i odbioru robót. 18. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru dokonuje weryfikacji dostarczonych przez Wykonawcę rozliczeń, oraz zatwierdza je przed dokonaniem płatności przed Zamawiającego . 19. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę. 20. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru sprawdza i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym dokumentację powykonawczą sporządzoną przez Wykonawcę. 21. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru będzie nadzorował wszystkie próby związane z odbiorem technicznym i rozruchem technologicznym. Inspektor jest zobowiązany do uczestniczenia w próbach końcowych. 22. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru w przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności dotyczących realizacji przebiegu planowanej trasy, wykona dokumentację zastępczą (wraz z uzgodnieniami) odcinków trasy na której zaistniały przeszkody uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z projektami pierwotnymi. Sporządza również kosztorysy na ewentualne roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające powstałe w trakcie realizacji robót. 23. Sporządza dokumentację z przeglądów gwarancyjnych obejmującą: wykaz usterek i wad, wskazanie przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia , sporządzenie kalkulacji (kosztorysu ) dot. powstałych usterek i wad. 24. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie z Wykonawcą , które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu. 25. Skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 26. Skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 3. Zarządzanie kontraktem. 3.1 Metodyka współpracy z Instytucją Kontraktującą. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru będzie zarządzał i nadzorował realizację Projektu w przedstawionym zakresie. Kierownik w zakresie wszystkich swoich zadań i obowiązków wyszczególnionych w niniejszym zakresie zadań - będzie podlegał Zamawiającemu. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru -jako podmiot - dysponować będzie kadrą wykwalifikowanych specjalistów, którymi kierować będzie bezpośrednio kierownik Projektu. Zamawiający zatwierdza wszelkie harmonogramy, raporty, wnioski i oceny przygotowane przez Kierownik projektu/Inspektor nadzoru. Ponadto konsultować będzie istotne z punktu widzenia realizacji Projektu decyzje z Zamawiającym. Przyjmuje się, iż zebrania Jednostki i Kierownik projektu/Inspektor nadzoru w celu omówienia bieżących spraw związanych z Projektem odbywać się będą w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu. 4. LOGISTYKA l HARMONOGRAM ROBÓT. 4.1 Okres realizacji Kontraktu. Data rozpoczęcia Projektu: od daty podpisaniu umowy. Okres realizacji Projektu: 15.10.2010r. lub ostatecznego rozliczenia projektu. Okres rękojmi/gwarancji - 5 lat (od ostatecznego rozliczenia projektu), Kierownik projektu/Inspektor nadzoru będzie miał obowiązek uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych wyznaczonych Wykonawcy robót. Liczba przeglądów gwarancyjnych min. 3. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru pozostaje do dyspozycji Zamawiającego w celu usunięcia ewentualnych usterek i będzie zobowiązany do udziału w próbach końcowych. 5. Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów wymienionych powyżej, w szczególności wynikającej z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie (łącznie z CV proponowanych osób), do aprobaty Zamawiającego. 6. Wymagania sprzętowe. Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru ze środków własnych zapewnia pokrycie wszelkich kosztów związanych realizacją umowy, w tym jest zobowiązany zapewnić wszelki sprzęt niezbędny dla prawidłowego wykonania umowy. 7. Organizacja spotkań. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru w okresie trwania umowy w celu organizowania narad całego zespołu Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru i Zamawiającego. Udostępniana będzie sala obrad lub pokój nr 31 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szczyrku, ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk. 8. Dokumentacja. Zamawiający przekaże Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru całą dotychczasową dokumentację techniczną wraz z kompletem projektów, raportów, badań technicznych i innej dokumentacji związanej z tym Projektem, która jest niezbędna Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru do pełnienia jego funkcji. 8.1 SPRAWOZDANIA Z REALIZACJI PROJEKTU. 8.2 Wymagania dotyczące sprawozdawczości. Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru sporządzać będzie sprawozdania, a w szczególności : -sprawozdanie końcowe sporządzone w ciągu 10 dni licząc od dnia zakończenia projektu. Ponadto Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru opracuje i przedstawi: -raport z wszelkich przeprowadzonych prób - w terminie do 7 dni od zakończenia każdej próby, -raport końcowy z całej swojej działalności Inżyniera Kontraktu - do złożenia w terminie do 10 dni od momentu zakończenia umowy z Wykonawcą, Składa raporty po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego w formie papierowej -dwa egzemplarze i w wersji elektronicznej. 8.3. Wymagania dotyczące harmonogramowania i płatności. a) Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru sporządza rozliczenie rzeczowo-finansowego inwestycji z uwzględnieniem wytycznych RPO WSL 2007-2013. b) Przygotowuje informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczyrk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach