Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania Centrum Kultury Śląskiej przebudowa budynku Zamku w Nakle Śląskim przy ul. Parkowej 1 wraz z infrastrukturą techniczną - Etap I

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania Centrum Kultury Śląskiej przebudowa budynku Zamku w Nakle Śląskim przy ul. Parkowej 1 wraz z infrastrukturą techniczną - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania (inwestycji) pn. Centrum Kultury Śląskiej przebudowa budynku Zamku w Nakle Śląskim przy ul. Parkowej 1 wraz z infrastrukturą techniczną - Etap I, obejmująca swoim zakresem: a) koordynację i nadzór nad realizacją inwestycji pn. Centrum Kultury Śląskiej przebudowa budynku Zamku w Nakle Śląskim przy ul. Parkowej 1 wraz z infrastrukturą techniczną - Etap I. W celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót; b) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, przez osobę lub zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach: - budowlano-konstrukcyjnej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 23.7.2003 r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) nad realizacją robót budowlanych wykonywanych przez wybranego Wykonawcę zadania; c) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, - udział w przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych przez Zamawiającego; d) współpracę z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji inwestycji łącznie z oddaniem obiektu do użytkowania oraz przekazywanie informacji z realizacji inwestycji; e) kontrolę kosztów i rozliczanie finansowe zadania (inwestycji). 2. Charakterystyka zadania (inwestycji): Centrum Kultury Śląskiej przebudowa budynku Zamku w Nakle Śląskim przy ul. Parkowej 1 wraz z infrastrukturą techniczną - Etap I obejmująca swym zakresem: 2.1. przebudowa budynku zamku na kondygnacjach: piwnic, parteru i I piętra, poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania z powierzchni zamkowych na cele kulturalne (funkcje: wystawiennicza, muzealna i warsztatów kulturalnych. W ramach w/w przebudowy budynku zamku (objętej I etapem) planuje się wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach: a. piwnice: 0.01, 0.02, 0.09, 0.10, 0.11, 0.12, 0.13, 0.14, 0.15, 0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.20, 0.34,0.35, 0.36, b. parter: 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.05, 1.09, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18, 1.19, 1.20, 1.21, 1.22, 1.23, 1.24, 1.25, c. I piętro: 2.01, 2.02, 2.03, 2.04, 2.05, 2.08, 2.09, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17, 2.18, 2.19, 2.20, 2.21, 2.22, 2.23, 2.24, 2.25, d. poddasze użytkowe: 3.01, 3.03, 3.12, e. poddasze nieużytkowe: 4.01, 4.02, 4.03; 2.2. zakres rodzajowy robót etapu I uwzględnia: - wymianę stropów nad parterem i I piętrem oraz niewielką częścią piwnicy, - wyburzenie części ścian działowych i budowa nowych, - przebudowę części otworów drzwiowych, zamurowania części istniejących i wykonanie nowych wg. wskazań projektu budowlanego, - zamurowania blendami kilku otworów okiennych oraz odtworzenie kilku w kondygnacji piwnicznej, - rozbiórkę schodów w części wschodniej budynku i budowę nowej, ewakuacyjnej klatki schodowej odpowiadającej wymogom obowiązujących przepisów prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych (w części od piwnicy do poddasza użytkowego), - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w kondygnacji piwnic, parteru i I piętra wraz z renowacją części istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej wskazanej przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach do renowacji i odrestaurowania, - budowę szybu windy osobowej w skrzydle zachodnim wraz z zabudową windy, - remont dachu wraz z akcesoriami dachowymi, obróbkami i systemem odwodnienia, instalacją odgromową i systemem przeciwoblodzeniowym rynien, - wymianę instalacji wod-kan. i ppoż., - wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią na paliwo gazowe, - wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych, - budowę instalacji słaboprądowych: a. automatycznej sygnalizacji pożaru, b. sieci strukturalnej (informatycznej i telefonicznej), c. sygnalizacji włamania i napadu (alarmowej) d. RTV, - budowę instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, - wykonanie prac wykończeniowych i konserwatorskich wewnętrznych w pomieszczeniach objętych zakresem zamówienia (Etap I - pkt 2.1. lit. a - e); 2.3. wyposażenie budynku Zamku w kotłownię gazową wraz z zewnętrzną instalacją zasilającą; 2.4. zagospodarowanie terenu w bezpośrednim otoczeniu budynku Zamku obejmujące: - wyburzenie obiektów gospodarczych w miejscu lokalizacji parkingów, - budowę parkingu (część A) i placyku gospodarczego wraz z drogą dojazdową do parkingu, - budowę przyłącza wody do budynku Zamku wraz z zabudową hydrantów ppoż., - budowę zbiornika bezodpływowego wraz z drogą dojazdową, - budowę kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z budynku Zamku, - budowę kanalizacji deszczowej z systemem rozsączającym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są W dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych) oraz przedmiarach robót są to następujące opracowania: 3.1. dokumentacja techniczna (załącznik nr 9 do SIWZ): 3.1.1. nr 9a - Projekt Budowlany: - Tom I - Projekt zagospodarowania terenu wokół zamku w Nakle Śląskim wraz z programem postępowania konserwatorskiego dla ogrodzenia terenu parku, - Tom II - Projekt Budowlany przebudowy budynku Zamku w Nakle Śląskim: -- opis techniczny, -- dokumentacja rysunkowa, -- instalacja wod-kan. i ppoż., -- instalacja C.O., -- instalacje elektryczne, -- instalacja wentylacji mechanicznej, -- załączniki, - Tom III - Obliczenia statyczne, - Tom IV - Program postępowania konserwatorskiego dla stolarki budowlanej, - Tom V - Program postępowania konserwatorskiego dla detalu architektonicznego w Zamku. 3.1.2. nr 9b - opracowanie uzupełniające projekt budowlany o uwagi zawarte w postanowieniu z dnia 23.11.2009 r.: 3.1.3. nr 9c - Postanowienie Nr 294/2009 Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach wraz z ekspertyzą techniczną w zakresie możliwości innego sposobu spełnienia wymagań bezpieczeństwa pożarowego podczas remontu i adaptacji budynku Zamku w Nakle Śląskim, ul. Parkowa 1 na potrzeby Centrum Kultury Śląskiej, 3.1.4. nr 9d - Projekty wykonawcze: - Tom I A - Projekt zagospodarowania terenu wokół zamku w Nakle Śląskim wraz z progra-mem postępowania konserwatorskiego dla ogrodzenia terenu parku - projekt wykonawczy drogowy, - Tom II A - Projekt wykonawczy przebudowy budynku Zamku w Nakle Śląskim, - Tom II B - Projekt wykonawczy przebudowy budynku Zamku w Nakle Śląskim - instalacja wod-kan i ppoż., - Tom II C - Projekt wykonawczy przebudowy budynku Zamku w Nakle Śląskim - instalacja c.o., - Tom II E - Projekt wykonawczy przebudowy budynku Zamku w Nakle Śląskim - instalacje elektryczne, - Tom II F - Projekt wykonawczy przebudowy budynku Zamku w Nakle Śląskim - instalacja wentylacji mechanicznej, - Projekt budowlano-wykonawczy kotłowni gazowej w budynku Zamku w Nakle Śl., - Projekt układu półpośredniego pomiaru rozliczeniowego energii elektrycznej obiektu pałacowego zlokalizowanego w Nakle Śl. przy ul. Parkowej, - Projekt zagospodarowania terenu - Budowa szamba z przyłączami wod-kan, - Projekt wykonawczy przebudowy budynku Zamku w Nakle Śl. - przyłącze wod-kan, - Projekt wykonawczy przebudowy budynku Zamku w Nakle Śl. - przyłącze wodociągowe, - Projekt zagospodarowania terenu Rozsączanie wody deszczowej - Budowa kanalizacji deszczowej wraz z systemem rozsączającym. 3.2. Przedmiary robót (załącznik nr 7a-7b do SIWZ): - nr 7a - Przedmiar robót Zamek w Nakle Śl. kosztorys robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych - Etap I, - nr 7b - Przedmiar robót Zamek w Nakle Śl. kosztorys robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych - Etap II. 3.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zwana dalej STWiOR (załącznik nr 8 do SIWZ) - Specyfikacja techniczna dla projektu remontu i adaptacji budynku zamku zlokalizowanego w Nakle Śląskim, ul. Parkowa 1 na potrzeby Centrum Kultury Śląskiej. 4. Warunki realizacji zamówienia: 4.1. przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o, dokumentacje przetargową i projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót przy uwzględnieniu zapisów umowy na wykonanie robót zadania (inwestycji). Dokumentacja projektowa, przedmiar oraz STWiOR stanowią załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ. Wykonawca usługi (Inspektor nadzoru) może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Inspektora nadzoru, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego; 4.2. sformułowania: Wykonawca usługi i Inspektor nadzoru stosowane w SIWZ i załącznikach są zamienne; 4.3. szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego opisany został w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, 4.3.1. Zadania inspektorów nadzoru: a. etap poprzedzający rozpoczęcie robót: - zapoznania się z dokumentacją projektową przekazaną przez Zamawiającego niezbędną do prowadzenia robót budowlanych, - przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową, - sprawdzenia planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia oraz projektu organizacji ruchu przed przekazaniem zamawiającemu do zatwierdzenia (w przypadku konieczności opracowania projektu organizacji ruchu), - udział w opracowywaniu przez Wykonawcę robót przy współuczestnictwie Zamawiającego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji; b. etap realizacji robót: - udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno prawnych wraz z dziennikiem budowy, - organizowanie i prowadzenie przynajmniej dwa razy w miesiącu narad technicznych przy udziale wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego wraz ze sporządzeniem protokółów z narad i przekazaniem tego protokółu stronom. Celem tych narad będzie przegląd osiągniętego postępu robót, przegląd harmonogramów rzeczowo - finansowych i planów odnośnie dalszej działalności, stanu załogi, sprzętu, bezpieczeństwa, wyposażenia, dostaw materiałów, płatności, obecnych i przewidywanych trudności, powiązań z Podwykonawcami, wzajemnych roszczeń ze szczególnym uwzględnieniem dodatkowych kosztów, które mogłyby spowodować przekroczenie kwoty kontraktowej, itp, - reprezentowanie zamawiającego na budowie poprzez egzekwowanie zgodności prowadzonych robót budowlano-montażowych z: -- założonym harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót, -- decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót w szczególności z pozwoleniem na budowę oraz pozwoleniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach na podejmowanie działań przy zabytku wpisanym do rejestru, -- dokumentacją projektową, -- obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami wiedzy inżynierskiej oraz sztuki budowlanej, -- założeniami finansowymi umowy na roboty budowlano-montażowe, ze szczególnym uwzględnieniem nie przekraczania kwoty umowy, - informowanie Zamawiającego na bieżąco w formie pisemnej o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach związanych z realizacją umowy na roboty budowlano- montażowe, a w szczególności w zakresie terminowości i wzrostu wartości realizacji umowy, - regularne sprawdzanie postępu robót na budowie, jakości ich wykonania i stosowanych materiałów oraz wszystkich innych działań wykonawcy robót w aspekcie zobowiązań wynikających z umowy na roboty budowlano-montażowe, - bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i formalnych w trakcie realizacji zadania (inwestycji), - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz kontrola usunięcia stwierdzonych wad, - wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dot. usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów dot. prowadzonych badań, wpisów dot. stosowanych materiałów oraz dowodów dopuszczenia ich do obrotu w budownictwie, - żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek lub ponownego wykonania prac wykonanych wadliwie, a także wstrzymania robót w przypadku zagrożenia lub wystąpienia niezgodności z projektem lub pozwoleniem budowlanym i pozwoleniami Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót, - akceptowanie lub odrzucenie proponowanych przez Wykonawcę robót, materiałów przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji inwestycji w zakresie ich zgodności ze specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i umową na roboty budowlano-montażowe, - sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności świadectw jakości, wyników badań stosowanych materiałów przez Wykonawcę przy realizacji robót oraz zapobieganie zastosowaniu materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania, - kontrola i sprawdzanie na bieżąco systematycznie (cyklicznie) prowadzonej przez kierownika budowy dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich (warunek zapisany w pozwoleniu Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót), - zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych, - weryfikacja rzeczowa i finansowa (ze stanem faktycznym) przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych kosztorysów, - wstrzymanie prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, - nadzór nad prawidłowością prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót oraz gromadzenie i przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, - kontrola Wykonawcy robót w zakresie przestrzegania przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska, - organizowania, przeprowadzania i dokonania wraz z Zamawiającym , po jego uprzednim zawiadomieniu czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i ostatecznego dla poszczególnych części wykonywanych robót budowlanych od wykonawcy robót budowlanych, a w szczególności: -- sprawdzenia gotowości do odbioru, -- przeprowadzenia komisyjnych odbiorów częściowych, wstępnych i ostatecznych oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, -- sprawdzenie i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej (między innymi zawierającej: oryginał Dziennika Budowy, pełną dokumentację zgromadzoną w trakcie realizacji inwestycji np.: uzgodnienia, badania, protokoły, oświadczenia wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą) i przekazanie Zamawiającemu, -- współpraca z projektantem w ramach nadzoru autorskiego Sprawdzanie posiadanych kwalifikacji i uprawnień do prowadzenia prac budowlano-montażowych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót, - Inspektor nadzoru jest konsultantem Zamawiającego w zakresie podejmowanych decyzji technicznych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz związanych z realizacją robót budowlanych, a polegających na kontroli zaawansowania robót, stosowanej technologii, innych możliwościach wykonania robót z zastosowaniem równoważnych materiałów i rozwiązań systemowych w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej; - W zakresie nadzoru inwestorskiego do obowiązków Inspektora nadzoru należy podejmowanie decyzji związanych z realizacją robót zgodnie z projektem budowlanym i projektami branżowymi wraz z ewentualnymi zmianami wprowadzonymi do projektów niewymagającymi opracowania rysunków, wykonywania obliczeń, wykazów, itp. o ile przedmiotowe zmiany nie zwiększą kosztów budowy. W przypadku konieczności podjęcia decyzji zwiększających koszty budowy należy to uzgodnić z Zamawiającym, - udział w kontrolach zarządzanych przez Zamawiającego na terenie budowy. c. Budżet i rozliczenia. - uzgadnianie zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania (inwestycji) i planu płatności w przypadku wystąpienia takiej konieczności, - egzekwowanie od Wykonawcy robót rozliczeń rzeczowo - finansowych i weryfikowanie ich łącznie z dokumentami stanowiącymi podstawę rozliczenia, - sprawdzanie pod względem merytorycznym protokołów odbioru elementów (finansowych) wystawionych przez Wykonawcę robót na podstawie faktycznie wykonanych robót, - ścisła współpraca z Zamawiającym i dostarczanie wszystkich niezbędnych dokumentów dotyczących rozliczeń, - dokonanie końcowego rozliczenia rzeczowo-finansowego robót budowlano-montażowych, - Inspektor nadzoru uczestniczyć będzie w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje wymienione w umowie o dofinansowanie ze środków unijnych, udostępniał będzie dokumenty z realizacji kontraktu i udzielał koniecznych wyjaśnień. d. W okresie rękojmi i gwarancji - okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlano-montażowe będzie trwał 60 m-cy liczony od dnia wystawienia protokółu ostatecznego robót, - Inspektor nadzoru zorganizuje i dokona przeglądu w ramach rękojmi i gwarancji raz. W ciągu roku, powiadamiając o tym przeglądzie Zamawiającego oraz sporządzi każdorazowo protokół i przekaże go Zamawiającemu. - Inspektor nadzoru wezwie Wykonawcę do usunięcia wad i usterek oraz będzie nadzorował prace Wykonawcy robót związane z usunięciem wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji w obecności Zamawiającego i dokona odbioru robót związanych z usuwaniem wad i usterek oraz sporządzi protokół, - przed upływem okresu rękojmi i gwarancji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, Inspektor nadzoru dokona przeglądu pogwarancyjnego wykonanych robót. Powyższe dokumenty dostarczy Zamawiającemu wraz ze sprawozdaniem ostatecznym. 4.4. Wykonawca usługi: 1) będzie dysponować kadrą wysokokwalifikowanych specjalistów, zapewniając nadzór inspektorów nadzoru w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie zabytkowej zieleni parkowej oraz zapewni ciągłość i skuteczność nadzoru na terenie budowy; 2) ustanowi Koordynatora Zespołu inspektorów nadzoru , który musi być dostępny (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna) przez cały czas trwania robót w godzinach prowadzenia tych robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego na piśmie (faksem). Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Inspektor nadzoru zobowiązany jest realizować usługę przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) ustawy z dnia 7.7.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 2) ustawy z dnia 23.7.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz. 1568, z późn. zm.), 3) Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.6.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579), 4) właściwych przepisów bhp i ppoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach