Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w rejonie ulic Browarnik, Aleja Lipowa, Oświęcimska, Góra w Dankowicach

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-330 Wilamowice, ul. Henryka Sienkiewicza 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 845 71 71 , fax. 33 845 71 71
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Henryka Sienkiewicza 2A 2A
    43-330 Wilamowice, woj. śląskie
    tel. 33 845 71 71, fax. 33 845 71 71
    REGON: 07001769300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w rejonie ulic Browarnik, Aleja Lipowa, Oświęcimska, Góra w Dankowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w rejonie ulic Browarnik, Aleja Lipowa, Oświęcimska, Góra w Dankowicach w ramach którego wykonane zostaną: - kolektory grawitacyjne główne Dz200 mm PVC-U o długości L=2031,50 m, -kolektory grawitacyjne główne Dz200 mm PE o długości L= 61,50 m, - sieć rozdzielcza Dz 200 mm PVC-U o długości L=13,20m, - sieć rozdzielcza Dz160 mm PVC-U o długości L=126,75m Określenie obowiązków Inspektora nadzoru ( przedmiotu zamówienia ): a)sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami , b)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonania robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia z dokumentacją projektową ,przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej prowadzenie pełnej dokumentacji i rozliczeń finansowych zadania dla Inwestora: Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Wilamowicach, c)zaangażowanie na własny koszt nadzoru archeologicznego zgodnie z Decyzją nr 255-13 z dnia 22 luty 2013roku wydaną przez Starostę Bielskiego cyt;. - Prace ziemne związane z realizacją inwestycji należy objąć interwencyjnymi badaniami archeologicznymi o charakterze stałego nadzoru prac ziemnych (Prowadzenie badań archeologicznych wymaga uzyskania pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków w formie decyzji administracyjnej. d)Dokonywanie czynności odbiorów inwestycji, lub odpowiedniej części określonej w umowie z Wykonawcą. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: -stwierdzenia gotowości do odbioru, -dokonanie odbiorów częściowych i końcowego, oraz przekazanie przedmiotu inwestycji Zamawiającemu lub upoważnionemu przez niego użytkownikowi, -przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru i dokumentacji powykonawczej. e)Prowadzenie rozliczenia robót i sprawdzanie faktur Wykonawcy. f)Egzekwowanie od Wykonawcy wszystkich postanowień zawartych w umowach. g)Przechowywanie dokumentów źródłowych dotyczących inwestycji do czasu jej zakończenia i przekazanie jej Zamawiającemu. h)Zebranie od Wykonawcy po zakończeniu robót wszystkich dokumentów i protokołów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, oraz innych niezbędnych pozwoleń. i)Uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie wybudowanej kanalizacji. j)Kontrola źródeł pozyskania materiałów i kontrola jakości przed wbudowaniem ,a w szczególności zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wilamowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach