Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
REGON: 830409086 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru dla zadania: 1. Remont sali gimnastycznej przy ZSO nr 1 w Stalowej Woli 2. Rozbudowa hali sportowej przy ZSO nr 2 w Stalowej Woli realizowanego w ramach projektu: Rozbudowa hali sportowej przy ZSO nr 2 i Remont Sali gimnastycznej przy ZSO nr 1 w Stalowej Woli” - Program rozwoju szkolnej infrastruktury sportowej 2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru a) Część I – dla zadania pn.: „Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Stalowej Woli”. b) Część II – dla zadania pn.: „Rozbudowa hali sportowej przy ZSO nr 2 w Stalowej Woli” Zadanie realizowane w ramach projektu Rozbudowa hali sportowej przy ZSO nr 2 i Remont Sali gimnastycznej przy ZSO nr 1 w Stalowej Woli” - Program rozwoju szkolnej infrastruktury sportowej 2017. 2. Charakterystyka kontraktu dla części I: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej sanitarnej w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła. Zadanie na remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Stalowej Woli obejmuje: a) roboty budowlane remontowe m. in.: - wykonanie nowych okładzin podłogowych w sali gimnastycznej, korytarzu, zapleczu WF, - wymianę odspojonych tynków wewnętrznych, - wymianę drzwi, - pomalowanie pomieszczeń, b) roboty instalacyjne: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, - wykonanie nowej instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych i zasilania systemu wentylacji. 2) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 3) Wykonawca w ramach niniejszego kontraktu ma za zadanie: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w branży instalacyjnej sanitarnej w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła zgodnie z warunkami polskiego prawa budowlanego Ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późniejszymi zmianami), prowadzenie finansowego i technicznego zarządzania umową na roboty, wsparcie terminowego przejęcia robót przez Zamawiającego, prowadzenie konsultacji dla Zamawiającego w zakresie rozstrzygania bieżących problemów budowy 4) Szczegółowe działania Wykonawcy. Do głównych obowiązków i zadań Inspetora nadzoru będą należeć: - Utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi uczestnikami zadania. - Monitorowanie i kontrola zadania pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym. - Organizowanie wraz z Zamawiającym Rad Budowy na Placu Budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp Robót oraz sporządzanie protokołów ze spotkań. - Przeprowadzanie regularnych inspekcji Placu Budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową o Wykonanie Robót Budowlanych oraz dobrą praktykę inżynierską. - Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, mających być wbudowane, jak zaplanował to Wykonawca Umowy o Wykonanie Robót Budowlanych, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających polskich certyfikatów. - Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót. - Nadzorowanie i rozliczanie w ramach niniejszego zamówienia wszelkich robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych wynikłych w trakcie realizacji zadania. - Przejrzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym. - Przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie Protokołu odbioru końcowego i innych dokumentów związanych z warunkami umowy. - Skompilowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania i współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu Pozwoleń Użytkowania. - Ścisła współpraca z nadzorem autorskim zapewnionym przez Zamawiającego. - Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom. - Udział w przeglądach gwarancyjnych i w odbiorze pogwarancyjnym. Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inspektor nadzoru nie będzie miał prawa do: - wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanego kontraktu, - zwolnienia Wykonawcy z jakichkolwiek jego zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w podpisanym kontrakcie, - zgody na ograniczenie zakresu robót lub przekazanie robót Wykonawcy innemu niż ten, który został wskazany w podpisanym kontrakcie. 5) Miejsce realizacji usługi: 37-450 Stalowa Wola, ul. Energetyków 18. 3. Charakterystyka kontraktu dla części II: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej sanitarnej w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, instalacji C.O., instalacji wod.-kan., instalacji kanalizacji, instalacji wody do celów p.poż, instalacji wody sanitarnej. Zadanie na Rozbudowę hali sportowej przy ZSO nr 2 w Stalowej Woli obejmuje: a) roboty wyburzeniowe m. in.: - wyburzenie istniejącej ściany szczytowej, - wyburzenie istniejącej ściany ( po łuku ) obecnej siłowni, b) roboty budowlane m. in.: - przedłużenie hali sportowej o 24m, - dobudowę pomieszczeń socjalnych. - murowanie ścian - wykonanie stropu nad częścią socjalną z płyt kanałowych gr. 24 cm - wykonanie stropu zespolonego - wykonanie konstrukcji dachu - roboty wykończeniowe; tynki, posadzki, malowanie, - wykonanie parkietu na nowej hali c) roboty instalacyjne: - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych w rozbudowywanej hali; oświetlenie ogólne i ewakuacyjne, gniazda wtyczkowe ogólne, układ rozdzielczy, zasilania wentylatorów, instalacja odgromowa - rozbudowanie istniejącej instalacji grzewczej i wentylacyjnej pomieszczeń socjalnych i hali sportowej. W zakres wchodzą: ogrzewanie dobudowanych pomieszczeń socjalnych, wymiana rozprowadzających rurociągów centralnego ogrzewania, wentylacja mechaniczna wywiewna dobudowanych pomieszczeń socjalnych, rozbudowa istniejącej termowentylacji hali sportwej. - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji wody do celów ppoż. - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz odprowadzenie wody z dachu do kanalizacji deszczowej 2) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 3) Wykonawca w ramach niniejszego kontraktu ma za zadanie: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w branży instalacyjnej sanitarnej w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, instalacji C.O., instalacji wod.-kan., instalacji kanalizacji, instalacji wody do celów p.poż, instalacji wody sanitarnej zgodnie z warunkami polskiego prawa budowlanego Ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późniejszymi zmianami), prowadzenie finansowego i technicznego zarządzania umową na roboty, wsparcie terminowego przejęcia robót przez Zamawiającego, prowadzenie konsultacji dla Zamawiającego w zakresie rozstrzygania bieżących problemów budowy. 4) Szczegółowe działania Wykonawcy. Do głównych obowiązków i zadań Inspektora nadzoru będą należeć: - Utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi uczestnikami zadania. - Monitorowanie i kontrola zadania pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym. - Organizowanie wraz z Zamawiającym Rad Budowy na Placu Budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp Robót oraz sporządzanie protokołów ze spotkań. - Przeprowadzanie regularnych inspekcji Placu Budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową o Wykonanie Robót Budowlanych oraz dobrą praktykę inżynierską. - Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, mających być wbudowane, jak zaplanował to Wykonawca Umowy o Wykonanie Robót Budowlanych, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających polskich certyfikatów. - Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót. - Nadzorowanie i rozliczanie w ramach niniejszego zamówienia wszelkich robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych wynikłych w trakcie realizacji zadania. - Przejrzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym. - Przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie Protokołu odbioru końcowego i innych dokumentów związanych z warunkami umowy. - Skompilowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania i współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu Pozwoleń Użytkowania. - Ścisła współpraca z nadzorem autorskim zapewnionym przez Zamawiającego. - Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom. - Udział w przeglądach gwarancyjnych i w odbiorze pogwarancyjnym. Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inspektor nadzoru nie będzie miał prawa do: - wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanego kontraktu, - zwolnienia Wykonawcy z jakichkolwiek jego zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w podpisanym kontrakcie, - zgody na ograniczenie zakresu robót lub przekazanie robót Wykonawcy innemu niż ten, który został wskazany w podpisanym kontrakcie. 5) Miejsce realizacji usługi: ZSO nr 2 ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w budynku Muzeum Podkarpackiego w Krośnie
Dodano: 2024-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie "Restauracja i poprawa infrastruktury Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu"
Dodano: 2024-04-16 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki, gm. Zarzecze”
Dodano: 2024-03-12 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1284R Ostrów – gr. pow. – Brzeźnica w km 1+466 – 7+363(...)”
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz, gmina Jawornik Polski ”
Dodano: 2023-12-05 - PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-11-24 - „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową dróg powiatowych obejmującą budowę chodników dla pieszych w miejscach szczególnie niebezpiecznych”
Dodano: 2023-11-22 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: „Budowa zakładu karnego w Sanoku – I etap inwestycji”
Dodano: 2023-10-20 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zad.: Modernizacja istniejącej i budowa nowej infr. oświetleniowej oraz termomodernizacja bud. użyteczności publ. na terenie ZPG Ziemia Lubaczowska
Dodano: 2023-10-06