Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-007 Olsztyn, ul. F. Szrajbera 9/10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5353500 , fax. (0-89) 535-35-01
- Data zamieszczenia: 2010-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie
ul. F. Szrajbera 9/10 9/10
10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5353500, fax. (0-89) 535-35-01
REGON: 00130182100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC dla projektu: Program rewitalizacji obszaru Starego Miasta i Śródmieścia w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) świadczenie usług Inżyniera Kontraktu związanych z koordynacją wszystkich umów związanych z realizacją projektu Program rewitalizacji obszaru Starego Miasta i Śródmieścia w Olsztynie. Na projekt składają się trzy umowy na roboty budowlane zawarte w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na roboty i usługi - zwane w dalszej treści również Kontraktami oraz inne umowy objęte wskazanym programem, których przedmiotem jest: I. Przebudowa Placu Jana Pawła II w Olsztynie realizowana w ramach rewitalizacji Placu Jana Pawła II. W zakres zadania wchodzi: a) sporządzenie projektów wykonawczych na podstawie istniejącego projektu budowlanego z uzyskanym pozwoleniem na budowę i uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych w tym: - wariantowe projekty koncepcyjne kompozycji plastycznej w kaskadzie, - projekt wykonania kaskady z uzgodnionym elementem plastycznym, - projekt wykonawczy instalacji wodnej, ruchowej, oświetleniowej, - projekt wykonawczy elementów z kamienia naturalnego /schody, zewnętrzne, amfiteatr b) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych oraz istniejącego projektu budowlanego c) nadzór techniczny d) nadzór autorski nad realizacją placu II. Rewitalizacja obszaru pomiędzy Starym Miastem a Ratuszem. W zakres zadania wchodzi: a) sporządzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę. b) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych. c) wykonanie badań archeologicznych, przed przystąpieniem do realizacji zadania d) sprawowanie nadzoru archeologicznego nad zadaniem e) nadzór techniczny III. Przebudowa Placu Solidarności przy ul. Piłsudskiego. W zakres zadania wchodzi: a) sporządzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę. b) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych. c) Nadzór techniczny 2) Kontrola Promocji realizacji zadań w zakresie prowadzenia działalności informacyjno-promującej dla kontraktów, które będą prowadzone zgodnie z: - Określonymi przez Instytucję Zarządzającą obowiązkami Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Prawem Budowlanym - WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 717000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2015/2016 oraz 2016/2017 z podziałem na części (3).
Dodano: 2015-11-02 - Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2015/2016, w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu oraz podległych Obwodach Drogowych.
Dodano: 2015-09-08 - Pełnienie funkcji inspektora kontroli w zakresie nadzoru i kontroli nad prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia polegającego na przetworzeniu danych i informacji zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym w celu utworzenia baz BDOT 500 i GESUT (w tym przekształcenie istniejącej rastrowo-wektorowej mapy zasadniczej do postaci wektorowej) dla terenu powiatu ostródzkiego
Dodano: 2013-11-25 - Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji zadania: Budowa Lokalnego Systemu Monitorowania i Wspomagania Reagowania na Zagrożenie Powodziowe dla Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - miasto Elbląg
Dodano: 2013-04-16 - Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji Projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw
Dodano: 2010-06-10 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC dla projektu: Budowa turystyczno-rekreacyjnego ciągu scieżek rowerowych łączących tereny Jeziora Długiego, Lasu Miejskiego i Starego Miasta.
Dodano: 2010-04-30 - Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piotrowice oraz sieci wodociągowej w miejscowościach: Podlasek, Osówko, Sędzice w Gminie Biskupiec
Dodano: 2010-03-04 - Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piotrowice oraz sieci wodociągowej w miejscowościach: Podlasek, Osówko, Sędzice w Gminie Biskupiec
Dodano: 2010-02-17 - Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słupnica w Gminie Biskupiec
Dodano: 2010-02-12