Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w ramach projektu „Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w Dźwirzynie

Gmina Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 524 848 , fax. 943 530 455
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska
    78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 524 848, fax. 943 530 455
    REGON: 33092071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w ramach projektu „Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w Dźwirzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu”, w ramach projektu pn. „Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w Dźwirzynie”, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. W ramach projektu, o którym mowa w ust. 1 zostało przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Na realizację przedmiotowego projektu zawarto w dniu 15.12.2017 r. umowę nr IR II.69.2017. Realizacja inwestycji będzie polegała na wykonaniu następujących robót: 1) opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę 2) roboty przygotowawcze: a) rozbiórka hangaru b) rozbiórka nabrzeża c) pozostałe rozbiórki d) wycinka drzew 3) infrastruktura techniczna a) przyłacze gazowe b) przyłącze kanalizacyjne oraz sieć zewnętrzna c) przyłącze wodociągowe oraz sieć zewnętrzna 4) Budynek Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej a) palowanie lub uzdatnianie podłoża b) płyta fundamentowa c) ściany d) strop e) dach f) taras zewnętrzny g) stolarka i bramy h) elewacje i) prace wykończeniowe j) instalacje (sanitarne, elektryczne, p.poż, alarmowe, teletechniczne, c.o. i pozostałe) k) suwnice 5) roboty hydrotechniczne; a) budowa nabrzeża (ścianka szczelna, zakotwienie, oczep żelbetowy, wyposażenie) b) umocnienie dna c) pomosty pływające wraz z odnogami cumowniczymi d) wykonanie plaży e) platforma dla kitesurfingu f) żuraw do wyciągania łodzi g) oznakowania nawigacyjne i bojki h) wyposażenie pomostów pływających 6) zagospodarowanie terenu a) podniesienie terenu b) drogi, place, miejsca postojowe c) wyposażenie placu zabaw wraz z nawierzchnią bezpieczną d) mała architektura (wiaty, miejsca na ognisko, ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, etc.) e) monitoring f) ogrodzenie terenu z bramą wjazdową g) oświetlenie zewnętrzne h) zieleń wraz z pielęgnacją i) wyposażenie Budynku Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej 7) roboty inne 8) uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu. 2.4.1 W ramach zamówienia Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie do zarządzania procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, oraz w szczególności do: 1) nadzoru nad procesem projektowania prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania Zadań Inwestycyjnych określonych w Projekcie, w tym szczegółowej weryfikacji dokumentacji projektowej (m.in. projektu budowlanego, wykonawczego, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót); 2) reprezentowania Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, 3) wykonywania przez Inżyniera Kontraktu: a) obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, b) obowiązków koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane; 4) zapewnienia stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego zarówno określonych przed rozpoczęciem robót, jak i wynikających z okoliczności występujących w trakcie ich realizacji; 5) analizowania i sugerowania wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji zadań inwestycyjnych określonych w projekcie; 6) prowadzenia inspekcji w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowych oraz praktyki inżynierskiej; 7) prowadzenia nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych określonych w projekcie tj. pełnienia czynności Inżyniera Kontraktu przy realizacji robót budowlanych dla Zadań Inwestycyjnych określonych w Projekcie; 8) prowadzenia sprawozdawczości realizacji Zadań Inwestycyjnych określonych w Projekcie; 9) monitorowania postępu robót budowlanych dla Zadań Inwestycyjnych określonych w Projekcie poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, informowania w tym zakresie Zamawiającego oraz rekomendacji postępowania w przypadku opóźnienia; 10) raportowania i opiniowania postępu robót oraz rozliczeń finansowych. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany w szczególności przygotowywać i składać następujące raporty: a) Raport Otwarcia - składany u Zamawiającego w ciągu 14 dni roboczych od podpisania umowy na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu. Raport winien zawierać uwagi i komentarze względem otrzymanej koncepcji inwestycyjnej dostarczonej niezwłocznie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy i będącej przedmiotem aktualizacji, informacje na temat wymaganych i posiadanych dokumentów niezbędnych dla rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych, b) Raporty Miesięczne składane u Zamawiającego co miesiąc, do 3 dnia roboczego każdego następnego miesiąca. Raport winien zawierać informacje z postępu realizacji Zadań Inwestycyjnych i zaawansowaniu finansowym oraz prognozę wydatków na kolejne miesiące, postęp prac w stosunku do harmonogramu realizacji robót. c) Raport Ukończenia składany u Zamawiającego w terminie 21 dni od końcowego rozliczenia rzeczowo – finansowego dla każdego z Zadań Inwestycyjnych. Raport winien zawierać wszystkie informacje dotyczące końcowego zaawansowania robót wraz z przeprowadzoną analizą zgodności wykonanych robót z założonym harmonogramem rzeczowo-finansowym. 11) koordynowania, zarządzania i ciągłego nadzorowania procesu budowlanego i rozliczania wykonawców, do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, rozliczenia wszystkich umów i weryfikacji osiągniętych wskaźników rzeczowych i finansowych w Projekcie oraz rozliczenie końcowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwaranacjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach