Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Boguchwale.

Urząd Miasta i Gminy w Skępem ogłasza przetarg

  • Adres: 87-630 Skępe, ul. Kościelna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2877201 w. 27 , fax. 054 2877204
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Skępem
    ul. Kościelna 2 2
    87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2877201 w. 27, fax. 054 2877204
    REGON: 00054707500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Boguchwale.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu pn. Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Boguchwała w zakresie skazanym poniżej: - zarządzanie i nadzór nad realizacją Projektu obejmującego budowę Stacji Uzdatniania Wody w Boguchwale: kompleksowe wykonanie budynku wraz z wyposażeniem go w urządzenia technologiczne do uzdatniania wody wraz z wykonaniem wszystkich przyłączy i instalacji wewnętrznych, w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i decyzjami na prowadzenie robót, - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa (w szczególności ustawy Prawo budowlane, art. 25 i 26) i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, - kontrolę w okresie gwarancji na roboty od dnia zakończenia robót budowlanych (podpisanie protokołu odbioru końcowego), - współpracę z Zamawiającym i podejmowania działań na jego rzecz w okresie realizacji Kontraktu, - wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją kontraktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które to żądanie zawierać będzie oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Skępem Nr 16 9546 0004 2001 0000 0749 0017 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, pok. nr 10 - Skarbnik - Barbara Leśniewska. Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. Przyjęcie wadium w siedzibie Zamawiającego nie oznacza akceptu komisji przetargowej dla ważności wadium. Jednocześnie kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) wykonawca załączą do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, według zasad określonych a art. 46 Ustawy, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą okoliczności wynikające z treści przepisu art. 46 ust. 4 lit. a pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - w celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami wykonawca musi dysponować osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub dysponować pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.1. Inżynier rezydent (Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu) pełniący jednocześnie funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej posiadający: - wyższe wykształcenie techniczne; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, - co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w branży sanitarnej od uzyskania uprawnień (w tym 7-letnie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru), - doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika projektu lub Kierownika Zespołu dla przynajmniej jednego zadania inwestycyjnego z zakresu budowy / modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości robót co najmniej 1.500.000 zł brutto; - przynależność d właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2.2. Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający: - średnie wykształcenie techniczne; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży konstrukcyjno-budowlanej od uzyskania uprawnień (w tym 3-letnie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru), - przynależność d właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2.3. Inspektor nadzoru w branży elektrycznej posiadający: - średnie wykształcenie techniczne; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w elektrycznej, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży konstrukcyjno-budowlanej od uzyskania uprawnień (w tym 3-letnie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru), - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi posiadać: 1.3.1 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 200.000 zł . 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 Prawa Zamówień Publicznych; 2 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.2 wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2.3 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.4 wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w posterowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.5 wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr l, 1.2 dowód wniesienia wadium, 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 1.5 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokument dotyczy w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.8 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 3) wraz z: - uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 199 r. Prawo budowlane (t.j. z 2006 r., Dz. U. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) - zamawiający dopuszcza również możliwość potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wskazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniejszych równoważnych przepisów; - członkostwem w odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego - zamawiający wymaga, aby uczestniczący w wykonaniu zamówienia przedstawiciele zawodów budowlanych wpisani byli na odpowiednią listę prowadzoną przez samorząd zawodowy (zgodnie z zapisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42, z późn. zm.) - posiadali aktualne zaświadczenie o wpisie ma listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę - stosowanie do postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; - życiorys dokumentujący odpowiednie doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat. 2.2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 3.1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. 4. Pozostałe dokumenty żądane przez Zamawiającego: 4.1. oświadczenie dotyczące podwykonawców - załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skepe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach