Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową ulic Żwirki i Wigury, Słowackiego i Hanki Sawickiej w części staromiejskiej w Solcu Kujawskim.

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową ulic Żwirki i Wigury, Słowackiego i Hanki Sawickiej w części staromiejskiej w Solcu Kujawskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy infrastruktury drogowej o długości około 1,23 km, po stronie zachodniej ulicy 23 Stycznia, w tym ulice: Żwirki i Wigury, Hanki Sawickiej i Słowackiego. Zakresem objęto branzowe roboty drogowe związane z: wycinką drzew i krzewów kolidujących z budową, robotami rozbiórkowymi nawoerzchni drogowych, wykonaniem robót ziemnych, ustawieniem krawężników, obrzeży na ławie betonowej z oporem, przebudową skrzyżowań, wykonaniem chodników, wykonaniem elementów odwodnienia nawierzchni z włączeniem w układ kanalizacji deszczowej, ułożeniem warstw konstrukcyjnych jazdni, robotami wykończeniowymi - w tym oznakowanie poziome i pionowe, organizacja ruchu na czas budowy. Charakterystyka obiektu:długość przebudowy ulic Żwirki i Wigury:538m, Hanki Sawickiej: 343,20m, Słowackiego: 348,20m, kanalizacja deszczowa-regulacje wysokościowe studzienek, wpustów, zagospodarowanie terenów zieleni-wykonanie trawników oraz gospodarka drzewna, stała organizacja ruchu drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia waduim w kwocie 50.000 złotych słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny zwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponją osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie; w zakresie robót budowlanych wykażą i udokumentują (referencje,opinie listy ploecające) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) wykonanie minimum jednej roboty budowalanej, dotyczacej budowy lub przebudowy ulicy o wartości brutto minimum 800.000,00 zł o wawierzchni z betonu asfaltowego, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, który waykaże się min. 3-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót drogowych o podobnym charakterze. Kadra techniczna przewidziana do realizacji zamówienia musi przedstawić dokument potwierdzający posiadanie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnej funkcji w budownicttwie (uprawnienia) oraz aktualne zaswiadczenie o wpisie na listę właściwej okręgowej Izby Samorzadu Zawodowego (oraz opłacone składki), dysponuja odpowiednia ilością wykwalifikowanych pracowników posiadających kwalifikacje w zakresie wykonywania robót drogowych, dysponuja sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, zanjduja się w sutuacji ekonomicznej i finansowej gwarantujacej wykonanie rpobót i w tym względzie dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wys. min. 500.000,00zł, posiadają polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niz 500.000,00 zlotych dla jednego zdarzenia, nie podlegaja wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu plegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego czy na podstawie wymaganych przez Zamawiającego i dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń mozna dopuścic go do postepowania o udzialenie zamówienia stosujac formułę spełnia-nie spełnia. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunków zostanie wykluczony z postępowania , a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Pzp, aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystwiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaświdczenie o nie zaleganiu z płatnościami naleznych podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zalgłych płatności, lub wstrzymanie w calości wykonania decyzji. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego z akresie określonym art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, akutalna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,, wykaz kadry technicznej, którą dysponuje Wykonawca, przewidzianej do realizacji do prowadzenia robót wraz z dołączonymi kopiami uprawnień oraz kopiami zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorzadu zawodowego i krótką informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonywania zamówienia oraz niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niebędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, wykaz robót wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie- należy wypełnić załącznik do siwz lub formularz przygotowany przez Wykonawcę o treści odpowiadajacej załącznikowi do siwz oraz dołączeć dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione roboty zostały wykonane z należytą starannością, aktualna polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, informacja z banku o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona niewcześniej niz 3 miesiące przed upływem reminy składania ofert, oświadczenie, że Wykonawca w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy dokona ubezpieczenia budowy z tytułu odpowiedzialności od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej kontraktowej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty na wykonanie robót budowlanych, dokument ustanawiający pełnomocnika podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach