Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przebudowy drogi wraz z torowiskiem w ul. Chrobrego i ul. Mieszka I w ramach zadania pn. „System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wlkp.”

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przebudowy drogi wraz z torowiskiem w ul. Chrobrego i ul. Mieszka I w ramach zadania pn. „System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wlkp.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa Inżyniera Kontraktu rozumiana jest jako usługa świadczona przez zespół specjalistów reprezentujący Zamawiającego w nałożonych na niego jako Inwestora obowiązkach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane, w tym również obowiązkach wynikających z kontraktu na wykonanie robót budowlanych, przewidzianego do zawarcia pomiędzy Zamawiającym oraz Wykonawcą robót budowlanych, w szczególności dotyczących kontroli parametrów technicznych i jakościowych wykonanych robót. C. Zakres zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje swoim zakresem pełnienie na rzecz Zamawiającego funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na świadczeniu usług nadzoru, kontroli nad realizacją robót, budowlanych, raportowania oraz rozliczenia Projektu. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją ww. zadania, w tym z uwzględnieniem wymagań, instrukcji i procedur wynikających z dofinansowania inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach, Działanie 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach. 2. Projekt będzie realizowany w oparciu o Warunki kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego. Ogólne Warunki kontraktu, 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs – Conseils – FIDIC) dalej zwany również „CZERWONY FIDIC”) 3. W ramach projektu Wykonawca robót budowalnych będzie realizować w szczególności nw. zasadnicze roboty budowlane nad którymi pełniony będzie nadzór Inżyniera Kontraktu: - przebudowę drogi na ul. Chrobrego na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Borowskiego i ul. Mieszka I na odcinku od ul. Borowskiego do ul. Roosevelta w tym przebudowę deptaka miejskiego na odcinku ul. Chrobrego od skrzyżowania z ul. Jagiełły do ul. Borowskiego, - przebudowę torowiska wraz z odwodnieniem, i przebudowę istniejących zjazdów, chodników i sieci uzbrojenia podziemnego, - przebudowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych, - budowę i przebudowę przystanków tramwajowych wraz z projektem zasilania Systemu Informacji Pasażerskiej, - przebudowę ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych, dojść do przystanków komunikacji zbiorowej oraz dostosowanie przejść dla osób niepełnosprawnych, w tym niedowidzących, - wdrożenia Czasowej Organizacji Ruchu wg opracowania branżowego, - wdrożenia Docelowej Organizacji Ruchu wg opracowania branżowego, - przebudowę trakcji tramwajowej, odwodnienia torów, oświetlenia ulicznego, usunięcie kolizji telekomunikacyjnych, elektroenergetycznych, gazowych, wodociągowych, wykonanie przebudowy/modernizacji obiektu mostowego oraz przebudowę sygnalizacji świetlnych wg opracowania branżowego, - zabezpieczenie sieci ciepłowniczej, - przebudowę i zabezpieczenie sieci wodociągowych oraz remont kanalizacji sanitarnej wraz z budową i przebudową studni kanalizacyjnych. 4. Zadania Inżyniera Kontraktu w ramach niniejszej umowy będą obejmować następujące czynności: a) weryfikacja dokumentacji projektowej przebudowy ul. Chrobrego oraz Mieszka I opracowanej przez PROGREG Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie pod adresem ul. Dekarzy 7C 30-414 Kraków. b) pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgodnie z warunkami FIDIC, postanowieniami decyzji ZRID, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.), c) zarządzanie i administrowanie umową na roboty budowlane, d) monitoring postępu umowy na roboty łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę wskaźniki: rzeczowe i finansowe, forma Raportów powinna być zgodna z zaleceniami oraz uzgodniona z Zamawiającym, e) sprawowanie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad robotami w zakresie wszystkich branż, f) nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi i sporządzanie z nich odpowiedniej dokumentacji zgodnej z warunkami FIDIC, g) zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawców, h) zapewnienie, że zakończone prace są zgodnie z technicznymi i formalnymi wymaganiami umów na roboty, i) rozliczenie rzeczowe i finansowe umów na roboty, j) przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi, k) przygotowanie w terminie 2 tygodni od podpisania umowy wzorów dokumentów obowiązujących na kontrakcie prowadzonym zgodnie z warunkami FIDIC - wzory raportów dziennych, wzory przejściowych świadectw płatności, wnioski o zatwierdzenie materiałów oraz inne dokumenty wykorzystywane w trakcie prowadzenia inwestycji zgodnie z Warunkami kontraktowymi dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego. Ogólne Warunki Kontraktu, 4 wydanie angielsko – polskie niezmienione 2008 ( tłumaczenie 1 wydania 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs – Conseils – FIDIC) dalej zwany również „CZERWONY FIDIC), l) Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do wypełnienia wszelkich zobowiązań i czynności z tytułu pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wg FIDIC. Warunki kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego. Ogólne Warunki Kontraktu, 4 wydanie angielsko – polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 . wydania 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs – Conseils – FIDIC) dalej zwany również „CZERWONY FIDIC), m) inne konieczne działania dla prawidłowej i terminowej realizacji Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). 2. Pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), 3. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeżeli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 4. Zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy). 5. Dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach