Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas realizacji projektu: Rewitalizacji wieży ciśnień przy ulicy Gdańskiej w Piszu

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 087 4235429
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    ul. Gustawa Gizewiusza 5 5
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241200, 4241223, fax. 087 4235429
    REGON: 00526506000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas realizacji projektu: Rewitalizacji wieży ciśnień przy ulicy Gdańskiej w Piszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas realizacji projektu Rewitalizacja wieży ciśnień przy ulicy Gdańskiej w Piszu. Do obowiązków inżyniera kontraktu należeć będzie w szczególności: 1) wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy - w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) architektonicznej; 2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącymi załącznikami do umowy z wykonawcą robót budowlanych; 3) koordynowanie wykonawstwa robót wszystkich branż przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej; 4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót; 5) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu; 6) akceptacja materiałów do wbudowania dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych; 7) opiniowanie propozycji zmian: technologii wykonania oraz zastosowanych materiałów i urządzeń proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego; 8) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń; 9) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; 10) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; 11) dokonywanie odbiorów częściowych robót; 12) weryfikacja i potwierdzanie zakresu rzeczowo-finansowego robót zrealizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresach rozliczeniowych; 13) uczestniczenie w komisji odbioru końcowego zadania oraz w komisjach przeglądów gwarancyjnych; 14) sprawdzenie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Piszu; 15) codzienny pobyt na budowie na własny koszt potwierdzony w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach