Gmina Pisz ogłasza przetarg
- Adres: 12200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 874 235 429
- Data zamieszczenia: 2018-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
ul. Gustawa Gizewiusza 5
12200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4241200, 4241223, fax. 874 235 429
REGON: 526506000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas realizacji projektu „Przebudowa umocnienia brzegów rzeki Pisy wraz z budową basenu portowego i budową kładki pieszej pod mostem kolejowym” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas realizacji projektu „Przebudowa umocnienia brzegów rzeki Pisy wraz z budową basenu portowego i budową kładki pieszej pod mostem kolejowym”. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) wykonywanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do w/w. ustawy – w specjalnościach: a) inżynieryjnej hydrotechnicznej w zakresie morskich budowli hydrotechnicznych oraz budowli hydrotechnicznych tymczasowych i stałych, w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie, b) inżynieryjnej mostowej w zakresie związanym z obiektami budowlanymi, takimi jak: drogowy obiekt inżynierski w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, kolejowy obiekt inżynieryjny: most, wiadukt, przepust, ściany oporowe, tunele liniowe, nadziemne i podziemne przejścia dla pieszych, w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) konstrukcyjno-budowlanej, f) drogowej, 2) prowadzenie nadzoru geodezyjnego nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową; 3) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącymi załącznikami do umowy z wykonawcą robót budowlanych; 4) uczestnictwo w czynnościach przekazania wykonawcy robót budolwanych placu budowy; 5) koordynowanie wykonawstwa robót wszystkich branż przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej; 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót; 7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu; 8) akceptacja materiałów, wyrobów do wbudowania dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych; 9) opiniowanie propozycji zmian: technologii wykonania oraz zastosowanych materiałów i urządzeń proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego; 10) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i urządzeń; 11) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji , 12) przedstawianie w pierwszym dniu roboczym każdego następnego tygodnia Zamawiającemu pisemnego raportu tygodniowego z dokumentacją fotograficzną z dokonanych inspekcji, 13) dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających i ulegających zakryciu; 14) egzekwowanie od kierownika budowy dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 15) weryfikacja i potwierdzanie zakresu rzeczowo-finansowego zrealizowanego przez wykonawcę robót budowlanych w okresach rozliczeniowych (opracowanie druków: obmiaru robót, tabel elementów rozliczeniowych); 16) uczestniczenie w komisji odbioru końcowego zadania; 17) organizowanie i uczestniczenie 2 razy w roku w kontroli stanu robót objętych gwarancją, sporządzenie protokołu z kontroli, wyznaczenie terminu usunięcia usterek, sprawdzenie usunięcia usterek; 18) organizowanie comiesięcznych narad budowy z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z ww. narad i dostarczenie uczestnikom spotkań w terminie 5 dni od dnia narady; 19) przygotowanie 3 publikacji w prasie lokalnej o inwestycji; 20) zaopiniowanie roszczeń wykonawcy robót budowlanych względem Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia złożenia roszczeń i przedstawienie tej opinii Zamawiającemu tzn. przygotowanie podstawowych dokumentów technicznych oraz pomoc w sformułowaniu roszczenia wobec wykonawcy robót budowlanych w przypadku stwierdzenia wykonywania robót budowlanych niezgodnie z postanowieniami: umowy o roboty budowlane, specyfikacji technicznej , projektu, przepisami prawa bądź w innych uzasadnionych przypadkach naruszenia przez wykonawcę robót budowlanych interesu Zamawiającego; 21) sprawdzenie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie, w tym przekazanej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji do odbioru końcowego zadania; 22) pobyt na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu na własny koszt potwierdzany w siedzibie Zamawiającego; w razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na terenie budowy w ciągu 24 godzin; 23) organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę robót budowlanych; 24) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, przesunięcia lub wydłużenia terminu realizacji zadania, pełnienie funkcji inżyniera kontraktu do czasu jego zakończenia i rozliczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia; 25) sprawdzenie i przekazanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych po zakończeniu robót; 26) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej przez Zamawiającego wykonawcy robót budowlanych; 27) zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z Zamawiającym. Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a niewymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji projektu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego oraz objęte są zakresem umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa tężni solankowej w Iławie”
Dodano: 2024-04-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno – etap I realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-16 - Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
Dodano: 2024-04-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Pieniężno
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hale sportową dla SOSW im. K. Maltańskich w Bartoszycach
Dodano: 2023-06-30 - Postępowanie na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku WSSE w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3".
Dodano: 2023-06-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Biała Piska w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
Dodano: 2023-03-14 - Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2022-08-29