Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
- Data zamieszczenia: 2011-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Bohaterów Monte Cassino 1
11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
REGON: 00052432900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas przebudowy odkrytego basenu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Limanowskiego w Bartoszycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas przebudowy odkrytego basenu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Limanowskiego w Bartoszycach. 2. Dokonywanie rozliczeń finansowych projektu z Instytucją Zarządzającą poprzez przygotowanie danych do wniosków o płatność. 3. Dokonywanie sprawozdawczości związanej z realizacja projektu poprzez sporządzanie raportów (początkowego, kwartalnych i końcowego) oraz przygotowanie danych do wniosków o płatność w części sprawozdawczej 2. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU. Inżynier Kontraktu odpowiedzialny jest za prowadzenie projektu zgodnie z : - prawem budowlanym, - polskimi normami i przepisami, - dokumentacją techniczną, - pozwoleniem na budowę, - wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części projektu, - procedurami obowiązującymi przy realizacji projektów finansowanych w ramach RPO WM, - wymaganiami i wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WM na lata 2007-2013, - warunkami określonymi w dokumentach SIWZ. 3. OPIS I ZAKRES OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU - reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji projektu przed instytucjami finansującymi, - przekazywanie do instytucji zarządzającej RPO Warmia i Mazury wszelkich niezbędnych dokumentów, - przygotowanie zakresu promocji oraz nadzór nad jej realizacją, - przygotowanie kompletnych wniosków o płatność z wymaganymi załącznikami zgodnie z instrukcją - System rozliczania środków unijnych w ramach RPO Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 - przygotowanie wzorów pism do instytucji finansującej w sprawach dotyczących realizacji i rozliczenia projektu - przygotowanie dokumentów wymaganych w ewentualnych zmianach umowy o dofinansowanie projektu - stały nadzór nad realizacją projektu zgodnie z zawartą umową z Wykonawcą oraz instytucją zarządzającą - koordynacja działań inspektora nadzoru inwestorskiego -ocena postępu robót w stosunku do złożonego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego - bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich uwagach dotyczących realizacji projektu szczególnie tych dotyczących niedotrzymanie terminu bądź przekroczenia kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych, - ustanowienie rezydenta pracującego pięć dni w tygodniu na terenie realizowanego projektu odpowiedzialnego za pracę inspektorów, - przygotowanie dokumentacji projektu do kontroli pośredniej i końcowej, - przygotowanie i aktualizacje sprawozdawczości wymaganej umową o dofinansowanie projektu - przygotowanie dokumentów projektu do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami prawnymi, - kontrola rzeczowa osiągnięć projektu, - kontrola trwałości projektu Inżynier Kontraktu pełni swoje obowiązki wydając opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie, jednocześnie prowadzi wszelkie niezbędne sprawozdania i raporty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina _miejska
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15