Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas przebudowy odkrytego basenu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Limanowskiego w Bartoszycach

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
  • Data zamieszczenia: 2011-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
    REGON: 00052432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas przebudowy odkrytego basenu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Limanowskiego w Bartoszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas przebudowy odkrytego basenu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Limanowskiego w Bartoszycach. 2. Dokonywanie rozliczeń finansowych projektu z Instytucją Zarządzającą poprzez przygotowanie danych do wniosków o płatność. 3. Dokonywanie sprawozdawczości związanej z realizacja projektu poprzez sporządzanie raportów (początkowego, kwartalnych i końcowego) oraz przygotowanie danych do wniosków o płatność w części sprawozdawczej 2. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU. Inżynier Kontraktu odpowiedzialny jest za prowadzenie projektu zgodnie z : - prawem budowlanym, - polskimi normami i przepisami, - dokumentacją techniczną, - pozwoleniem na budowę, - wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części projektu, - procedurami obowiązującymi przy realizacji projektów finansowanych w ramach RPO WM, - wymaganiami i wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WM na lata 2007-2013, - warunkami określonymi w dokumentach SIWZ. 3. OPIS I ZAKRES OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU - reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji projektu przed instytucjami finansującymi, - przekazywanie do instytucji zarządzającej RPO Warmia i Mazury wszelkich niezbędnych dokumentów, - przygotowanie zakresu promocji oraz nadzór nad jej realizacją, - przygotowanie kompletnych wniosków o płatność z wymaganymi załącznikami zgodnie z instrukcją - System rozliczania środków unijnych w ramach RPO Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 - przygotowanie wzorów pism do instytucji finansującej w sprawach dotyczących realizacji i rozliczenia projektu - przygotowanie dokumentów wymaganych w ewentualnych zmianach umowy o dofinansowanie projektu - stały nadzór nad realizacją projektu zgodnie z zawartą umową z Wykonawcą oraz instytucją zarządzającą - koordynacja działań inspektora nadzoru inwestorskiego -ocena postępu robót w stosunku do złożonego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego - bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich uwagach dotyczących realizacji projektu szczególnie tych dotyczących niedotrzymanie terminu bądź przekroczenia kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych, - ustanowienie rezydenta pracującego pięć dni w tygodniu na terenie realizowanego projektu odpowiedzialnego za pracę inspektorów, - przygotowanie dokumentacji projektu do kontroli pośredniej i końcowej, - przygotowanie i aktualizacje sprawozdawczości wymaganej umową o dofinansowanie projektu - przygotowanie dokumentów projektu do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami prawnymi, - kontrola rzeczowa osiągnięć projektu, - kontrola trwałości projektu Inżynier Kontraktu pełni swoje obowiązki wydając opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie, jednocześnie prowadzi wszelkie niezbędne sprawozdania i raporty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina _miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach