Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej – Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny od 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi.

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 226 570 , fax. 158 222 504
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 226 570, fax. 158 222 504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej – Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny od 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej – Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny od 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi w ramach zadania pn.: Budowa obwodnicy miasta Tarnobrzega – Projekt nr RPPK.05.01.00-18-0031/17-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej V „Infrastruktura komunikacyjna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego” Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu należy rozumieć jako świadczenie usługi w zakresie: • zarządzania procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mając na względzie prawidłowe zrealizowanie i ukończenie projektu, • kontroli zgodności działań Generalnego Wykonawcy Inwestycji z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane i obowiązujących przepisach prawa, • pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, • rozliczeniu robót budowlanych dla projektu zgodnie z warunkami określonymi w umowie z Generalnym Wykonawcą Inwestycji, • wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych związanych z realizacją projektu, • zapewnienia stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu (pełnego nadzoru Inwestorskiego) nad zadaniem pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej – Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny od 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi – Projekt nr RPPK.05.01.00-18-0031/17-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej V „Infrastruktura komunikacyjna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. 2.3. Świadczenie usługi obejmuje miedzy innymi: 2.3.1 Działanie w imieniu Zmawiającego, realizacja czynności nad całością zadań wynikających z umowy na realizację Inwestycji, które nie zostały zastrzeżone przez Zamawiającego. 2.3.2 Zorganizowanie własnego biura w miejscu gwarantującym szybkie i sprawne współdziałanie z Zamawiającym w trakcie wykonywania Inwestycji. 2.3.3 Weryfikację dokumentacji projektowej opracowanej przez Generalnego Wykonawcę, w tym pod względem zgodności z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji technicznej (Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz Decyzji ustalającej środowiskowe uwarunkowania dla Inwestycji). 2.3.4 Sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy oraz właściwych inspektorów nadzoru potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie. 2.3.5 Zarządzanie i koordynacja realizacji całości Inwestycji. 2.3.6 Sprawowanie kontroli nad realizacją Inwestycji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną oraz wytycznymi i wymogami obowiązującymi w Programie. 2.3.7 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. 2.3.8 Sprawowanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, technologii oraz receptur. 2.3.9 Weryfikacja oraz potwierdzenie rzeczowego i finansowego zaawansowania prac, kontrolowanie zakresów wykonanych prac, dostaw oraz kwot w ramach zgodności z umową na realizację Inwestycji. 2.3.10 Sprawdzanie i protokolarne dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów etapów, odbioru końcowego. 2.3.11 Szczegółowa weryfikacja oraz opiniowanie sprawozdań składanych przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji. 2.3.12 Sprawdzanie (pod względem rachunkowym i merytorycznym) rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą. 2.3.13 Kontrola w zakresie zgodności realizacji Inwestycji z postanowieniami umowy o dofinansowanie Inwestycji, w tym w zakresie rozliczenia Inwestycji, w szczególności w zakresie rzeczowym i finansowym zaawansowania prac. 2.3.14 Sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących przebiegu realizacji Inwestycji, w tym szczegółowego raportu końcowego. 2.3.15 Działanie w imieniu Zamawiającego w okresie umownej odpowiedzialności Generalnego Wykonawcy Inwestycji za wady i usterki inwestycji w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonanie Inwestycji, w tym egzekwowanie usunięcia przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz przeglądu po okresie gwarancji (rękojmi) zgodnie z umową na realizację Inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 poz. 299). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą ma obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany poniżej rachunek bankowy Zamawiającego , najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; b) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzega / kasa przy ul. Mickiewicza 7 / przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 8. Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach