Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją przedsięwzięcia pn.: Przebudowa i remont obiektu sportowego przy ul. Rudzkiej 37 w Łodzi

Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 272 62 80, , fax. 42 272 62 77
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
    Piotrkowska 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 272 62 80, , fax. 42 272 62 77
    REGON: 36442956300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją przedsięwzięcia pn.: Przebudowa i remont obiektu sportowego przy ul. Rudzkiej 37 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [numeracja zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją przedsięwzięcia pn.: Przebudowa i remont obiektu sportowego przy ul. Rudzkiej 37 w Łodzi”, działka nr ewidencyjny 486/6, 488/3 - OBRĘB G-40, 3.2 Pełnienie przez Inżyniera Kontraktu nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowania, kontroli, koordynacji i rozliczenia Inwestycji w odniesieniu do prac projektowych oraz robót budowlanych, rozliczaniu faktur z podziałem na koszty kwalifikowane, niekwalifikowane i wkład własny oraz nadzoru nad wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia pełnienia funkcji Inżyniera. 3.3 Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych oraz Umową o dofinansowanie, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej. 3.4 Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (inwestycja została ujęta w Planie rocznym do Programu inwestycji o szczególnym znaczeniu dla sportu, zatwierdzonym przez Ministra Sportu). 3.5 Szczegółowy zakres robót budowlanych i zasady realizacji przedstawione są w dokumentacji postępowania [SIWZ, OPZ, Wzór umowy - wraz z wyjaśnieniami oraz zmianami] „Przebudowa i remont obiektu sportowego przy ul. Rudzkiej 37 w Łodzi” znak sprawy: ZIM-DZ.2620.40.2020 udostępnionej pod adresem internetowym https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/10650,Przebudowa-i-remont-obiektu-sportowego-przy-ul-Rudzkiej-37-w-Lodzi.html. W wyniku przeprowadzenia ww. postępowania w dn. 22.12.2020 r. zawarto umowę na wykonawstwo robót z Wykonawcą TAMEX Obiekty Sportowe S.A. ul. Rydygiera 8/3a, 01-793 Warszawa. 3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w TOMIE II SIWZ – Formularz Aktu Umowy (w szczególności w Załączniku nr 1 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.1 Wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę WRAZ Z OFERTĄ w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 7.1.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Formularz nr 2 do SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – Formularz nr 3 do SIWZ; 7.1.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu: 7.1.2.1 zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, oraz 7.1.2.2 składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 7.1.2.2.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 7.1.2.2.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.1.2.2.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.1.2.2.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.1.3 Zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 7.1.1. SIWZ. 7.1.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt 7.1.1. SIWZ: 7.1.4.1 Formularz Nr 2 winien być złożony w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7.1.4.2 Formularz Nr 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.2 Wykonawca, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJACEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 7.3 Wykonawca, którego ofertę najwyżej oceniono NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO w oparciu o art. 26 ust. 2 Ustawy w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni składa aktualne na dzień ich złożenia nw. dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, a także że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego: 7.3.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów (art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy): 7.3.1.1 wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu usług zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7.3. SIWZ. 7.3.1.2 dowodów, o których mowa powyżej. Dowodami są: 7.3.1.2.1 referencje, 7.3.1.2.2 inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, 7.3.1.2.3 oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. 7.3.1.3 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 7.3.1.3.1 Wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7.3 SIWZ. 7.3.1.3.2 Wykonawca stosownie do postanowień art. 26 ust. 6 Ustawy nie będzie zobowiązany składać ww. wykazu w zakresie w jakim Zamawiający posiada oświadczenia i dokumenty na podstawie których możliwa jest ocena spełniania warunku przez Wykonawcę np. w sytuacji gdy wymagane informacje zostały przekazane w Formularzu nr 5 składanym (wraz z ofertą) w celu oceny oferty w kryterium „Potencjał osobowy”. 7.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów (art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy): 7.3.2.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 7.3.2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3.2.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3.2.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.3.3 Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a – przedstawienia – w odniesieniu do tych podmiotów - dokumentów wymienionych w pkt od 7.3.2.1. do 7.3.2.4. SIWZ. 7.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, 5 i 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zwane dalej: rozporządzeniem), które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach